לינקין פארק ואין מה להוסיף

מוזיקה ושבירת הלב שלי

25/07/2017 681 צפיות אין תגובות
לינקין פארק ואין מה להוסיף

מוזיקה היא דבר שחשוב כמעט לכל בן אדם בימינו. מוזיקה נהייתה חלק יומי מחיים של המון אנשים.
זה מאוד קשה להגיד מה השיר האהוב עליך, מאוד קשה להיות שלם עם הבחירה כי את מודעת לכך שיש הרבה יותר משיר אחד, וזה גם תלוי במצב רוח שלך.
כמעט לכל בן אדם יש שיר על כל דבר שמשמעותי לו בחיים.
השירים מתחלקים לתת קטגוריות בתוך קטגוריות העצב והשמחה העיקריים.
במקרים מסוימים השירים האלו הופכים לדבר היחידי שמצליח להבין את המצב שאנחנו שרויים בו. השירים נהיים לחברים שלנו שמבינים אותנו מבלי שנדבר.
יש שירים שלעולם לא נצליח לשכוח את המילים שלהם ברגע שנזכר בהם כי הם חקוקים בנו.
יש שירים לריבים עם אנשים, לפרידות, לבדידות, לחוסר תקווה, ויש שירים להתאהבות יפה, לריקודים, לאופטימיות, לחופש.
שלא אתחיל לדבר על השירים שהיו מוכרים לפני 10 שנים וגורמים לנו להרגיש זקנים כל פעם אחרי שהחיוך עולה לנו כשאנחנו שומעים אותם.
מוזיקה היא עולם בתוך מלא עולמות, ואני חייה אותה איתי, ואני אוהב אותה תמיד.
להיקשר לזמרים או ללהקות זה דבר מדהים. להתחבר ולהזדהות עם השירים ועם ההרגשה של היוצרים, אבל יש לזה גם את ההשלכות. אותם אנשים יכולים ללכת מכאן.
אבל כרגע אני מרגישה שהיא שברה לי את הלב, כי לדעת שהיה ולא יהיה יותר, כואב לי נורא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך