תולעת סיפורים... ;)
*למרות שהטקסט מדבר בגוף זכר, הוא מופנה לבנים ובנות כאחד. *כל ההסברים באים מניסיון אישי. אני אשמח לשמוע מה אתם חושבים! אני מתכוונת לשלוח את זה למנהלת שלי, כי זה נושא שחשוב לי. אני אשמח לדעת שיש מישהו כאן שחושב כמוני. אם אתם מרגישים שזה יועיל גם איפה שאתם גרים אתם בשמחה יכולים להציע את הרעיון הזה בבית הספר שלכם! (רק שמירת זכויות יוצרים והכל~) זה עוד מקום להגיד שאני תמיד פה לכל מי שצריך! אני יותר מאשמח אם תגיבו, אני מאוד רוצה לשמוע מה אתם חושבים..♥

מושיטים יד – עזרה לנוער במצוקה

*למרות שהטקסט מדבר בגוף זכר, הוא מופנה לבנים ובנות כאחד. *כל ההסברים באים מניסיון אישי. אני אשמח לשמוע מה אתם חושבים! אני מתכוונת לשלוח את זה למנהלת שלי, כי זה נושא שחשוב לי. אני אשמח לדעת שיש מישהו כאן שחושב כמוני. אם אתם מרגישים שזה יועיל גם איפה שאתם גרים אתם בשמחה יכולים להציע את הרעיון הזה בבית הספר שלכם! (רק שמירת זכויות יוצרים והכל~) זה עוד מקום להגיד שאני תמיד פה לכל מי שצריך! אני יותר מאשמח אם תגיבו, אני מאוד רוצה לשמוע מה אתם חושבים..♥

מכירים את זה שציפיתם למשהו שלא קרה?
היום בבית הספר שלי היינו צריכים לבחור לאיזו התנדבות אנחנו הולכים, דבר שדיי תלוי בהצלחה שלנו בבגרות – אולי רובכם מכירים את זה בתור תנאי גורלי מאוד בסיום הלימודים.
למרות מה שרוב הילדים חושבים עליו בבתי הספר – ללכת לכל הדברים הגדולים כמו מד"א ומשטרה (שזה מגניב מאוד), אני נרשמתי לתמיכת חינוך מיוחד וליצנות רפואית – כי זה היה הדבר הקרוב ביותר למשהו שהייתי רוצה לעשות.
החלום הכי גדול שלי בקשר להתנדבות הזאת, מהרבה סיבות אישיות וגם לא אישיות, זה ללכת לעזרה לנוער במצוקה. מסתבר שבעולם התמים שלנו לא ממש חשבו על דבר כזה.
"מה? שיכלו לפסיכולוג."
"מה בני נוער רגילים יכולים להבין בדבר כזה?"
"זה ידפוק אתכם לכל החיים."
כל מי שחושב ככה ומזדהה עם המשפטים שכתבתי למעלה, יש לי כל כך הרבה לחדש לכם שאולי לא ידעתם –
1. בקשר לפסיכולוג – פסיכולוג זה דבר מדהים ומומלץ לכל מי שצריך, אבל לצערנו העולם שלנו עובד על כסף, ולא משנה כמה ילד יצטרך עזרה רשמית יש פעמים שהוא לא יוכל לקבל אותה מחוסר אמצעים של המשפחה. יש ילדים שמתכחשים לפסיכולוג כי זה גורם להם להרגיש "לא שפויים", או מהצד השני, יש הורים שלא מאפשרים לילדים שלהם ללכת מהפסיכולוג כי "זה יעבור לו".
2. מי שחושב שבני נוער לא מסוגלים להזדהות עם דבר כזה – קודם כל, אני מסכימה שיש בני נוער רבים שלא ממש מרגישים שהם יכולים לעזור בדברים כאלו גדולים או קשים של בן אדם. צריך להיות עם ראש פתוח, אבל תמיד להיות מוכן ליפול למים העמוקים בכל רגע – ויש נערים, שעם כל טוב הלב שלהם – לא מסוגלים לעזור במקרים כל כך קיצוניים. הם קופאים ולא יודעים מה להגיד.
מהצד השני, יש כל כך הרבה נערים שכן יש להם מה לומר! כאלו עם לב ענק, שמכירים מקרה שקרה לחבר שלהם או למישהו מהאינטרנט שהם שמעו עליו, ולעזור למישהו בצורה כזאת תלמד אותם כל כך הרבה דברים! יש גם נערים שעברו כבר דברים, וחלומם הוא לעזור לנערים שהיו במקום שלהם.
בנוסף, גם יש את הצד של הילדים הנפגעים! יש כאלה שהפחד שלהם והטראומה זה דווקא ממבוגרים, ופגישה אתם תעשה להם רע. יש כאלה שירגישו הרבה יותר בנוח עם חבר, אבל אחד שיעזור להם באמת.
חוויה כזאת יכולה ליצור חברות אמת בין שני בני נוער רגילים שתמכו זה בזה. זה יראה גם לנפגע שיש מישהו שמבין אותו, ולא רק מבוגר שיצעק עליו מלמעלה ויגיד שהוא גם היה ילד. חוויה כזאת תפתח אופקים לילד שבא לתמוך בנער הנפגע, תגרום לו להביט קצת לצדדים ותיתן לו ולכולנו את הרצון הענק והחשוב לעזור זה לזה.
3. "זה ידפוק אתכם לכל החיים" – כן, מפגש ותמיכה בילד עם קשיים יכולה באמת לשנות חיי נער אחר. יש את הנערים, כמו שפורט כבר, שלא מסוגלים לעמוד בזה, ואם הם מרגישים שזה יכול להביא יותר נזק מתועלת זה בסדר גמור, אבל יש את הנערים שיתגברו על זה – יש את הנערים האלה שיכולים להעלות לילד בשכבת גילם חיוך קטן, לפחות פעם בשבוע, להזכיר לו שהוא לא לבד ולתת לו גם תקווה בעולם שכולו שחור – התועלת יכולה להיות עצומה.
הנערים האלה בכל מקום.

אם אנחנו, בני הנוער של שנת 2015, מוטפים יומם ולילה על החשיבות של אהבת האחר ותמיכה זה בזה, מגיע לנו גם ההזדמנות לנסות את זה בכוחות עצמנו! מגיע לנו להתמודד עם דברים ולקחת אותם לידיים! אם אנחנו נמצא את הכוח לעזור למישהו במצוקה, שבקלות מחר בבוקר יכול להיות אנחנו, לעזור לו לעבוד את הקשיים שהו שרוי בהם, אנחנו נלמד לחיות בשלום על כל האנשים סביבנו, אנחנו נעריך את החיוך ואת הצחוק הפשוט – ואולי גם אנחנו נלמד משהו קטן לחיים.
אני קוראת כאן לכל מי שזה מעניין אותו, לכל מי שחושב שהרעיון הזה יכול לעבוד בצורה כלשהי, להצטרף אליי לרעיון שאני אתחיל להוביל אותו בקרוב למנהלת בית הספר שלי ואפילו בתקווה רחוק יותר. אנחנו מסוגלים לתמוך זה בזה.
#מושיטיםיד!


תגובות (47)

צודקת. לדעתי את צודקת. המון בני נוער היו יכולים ורוצים לעזור.
הבעיה שיש כאלו שלא רוצים, רבים בעצם. כל החטיבה שלי והתיכון.
כולם ערסים פרחות, הם רק גורמים לנוער להיות במצוקה.
אבל רעיון ממש יפה, תשלחי למנהלת.

18/10/2015 17:02

    גם אצלי הרוב הכולל הם ערסים ופרחות, אבל יש הרבה ילדים שהם נשמות מדהימות אצלי. אני אישית עברתי ומכירה כאלה שעברו הרבה, וזה חלום בשבילי לעזור לכמה שאפשר בכל מצב.
    אני שמחה שהתחברת♥

    18/10/2015 19:28

האמת שאני הייתי הולך למד"א, החלום שלי זה להיות רופא.
אני אחלוק עלייך לגבי המשפט השני. את צודקת שיש בני נוער שמסוגלים להבין את זה, אבל יש הרבה שלא מצליחים. הם לא מכירים את הלקות או התסמונת(במקרה שיש) ולא יודעים איך להתמודד איתה.
ועוד משהו – הרבה פעמים הנוער במצוקה, לא מרגיש נוח מהסיטואציה הזאת(מה שאת מציעה). נכון, יש הרבה שזה מאוד עוזר להם, אך היותר קרים והפחות פתוחים שביניהם(ואני מדבר בתור בן אדם שהוא די קר, לא חברותי ולא פתוח) לא אוהבים את הסיטואציה.
אני חושב שהרעיון והיוזמה שלך מבורכים.
את צריכה ללכת עם זה למנהלת בית הספר שלך ואולי באמת יגלו קצת יותר חשיבות בנושא.
כל הכבוד לך!

18/10/2015 17:15

    מד"א זה גם מאוד מגניב, אני פשוט רוצה לעזור לאנשים – ואני יכולה להגיד לך את האמת? אני ממש רוצה ללכת גם לזה. אני רוצה לעשות הכל! ~קים פוסיבול!~ אבל אני פוחדת שחוויה כמו במד"א, שיכולה להגיע לרמות שיכולות להגיע שמישהו מת לך בידיים (כמו שקרה לקרובת משפחה של חברה שלי) – אני פוחדת ממה שזה יעשה לי. אני חושבת שגם לי הגיע קצת לנוח.
    בקיצור, זה גם משהו אני שוקלת.
    אני חושבת שכל בן אדם, במיוחד שעובר עליו משהו קשה, ישפוך את זה מתי שהוא. אני לא אומרת שמטרת הפרוייקט זה לשבת בחדר סגור ולהגיד "יאללה שפוך" – זה להתחבר, להשתחרר בהתחלה.. גם אם הוא לא רוצה לדבר על זה לאנשים מחלחל משהו לנפש. אני חושבת שגם אם עובר על מישהו משהו הידיעה שתמיד יש את האדם הזה שיאהב אותך בכל מצב עוזרת. מכאן זה השיקול שלו אם לדבר או לא.
    תודה♥

    18/10/2015 19:32

אני בהחלט חושבת כמוך!
אין לי ממש מה לפרט כי פרטת כבר בעצמך…
אבל אם יש לך שאלה ספציפית אני אשמח לפרט
יוקי

18/10/2015 18:35

    אני שמחה שאנשים חושבים כמוני!!
    האמת.. כרגע אין לי משהו ספציפי לשאול. אני רק העליתי את הרעיון. אם את חושבת כמוני וחושבת שאולי זה יתקבל גם אצלך, תפיצי את זה! (רק אם אכפת לך תוסיפי איזה משהו ששומר על זכויות יוצרים…)

    18/10/2015 19:36

אני חושבת שהיית צריכה לכתוב בקטע לאיזה נוער במצוקה את מתכוונת, כי אני אישית קצת התבלבלתי. התכוונת לנוער עם צרכים מיוחדים?

ואני חושבת שיש דברים בקטע שלא התייחסת אליהם. כלומר, התייחסת רק לשלוש טענות ספציפיות שלא בהכרח נוגעות לכל אחד. לפי דעתי אם את רוצה לשכנע, את צריכה לדבר בכלליות יותר ולא לענות על כל בעיה בנפרד. וכמובן שהקטע מקסים והכול, סתם נקודה למחשבה. (לא מהתנשאות או משהו, ממש לא. אני מודה שאני בעצמי כותבת הרבה פחות טוב ממך אבל לפעמים מהצד רואים יותר טוב, ואנחנו פה הכותבים אחד בשביל השני. בשביל לעזור אחד לשני. אז חשוב לי שוב להדגיש, זה לא בא ממקום מתנשא או בשביל לפגוע, אלו רק עצות לשיפור שלפי דעתי היו עוזרות לשפר את הקטע. את כמובן לא חייבת לשנות.)

חוץ מזה הקטע היה יפה בסה"כ, זו יוזמה ממש יפה ואצילית! תומכת בך לגמרי, תשלחי למנהלת שלך!!!

18/10/2015 19:04

    לנוער עם צרכים מיוחדים יש ארגון, קוראים לו כנפיים של קרמבו – לדעתי זה מדהים גם להיות שם. אני יותר דיברתי על נערים רגילים (למרות שאני אשמח להכיר גם אדם עם צרכים מיוחדים – ושם נכנס כל הליצנות הרפואית והדברים האחרים שאני מתכננת להעמיס לי ת'חיים) שעוברים משברים בחיים וקשה להם לעלות – מכל סוג. קשה לפרט בדיוק מה כי זה סתם ייצא ארוך.
    האמת שאני מסכימה אתך – בקטעים רגילים מהסוג הזה חשוב להפריך כל דעה נוגדת אחרת, ולא רק שלוש. אני פשוט חזרתי הביתה, חולה ונסערת מכל מיני דברים, שהדבר הכי גדול בראש שלה היה אכזבה, אז כתבתי את זה. אני מאמינה שכל אחד צריך להשתפר ואף אחד לא מושלם, וזה שאת (שחושבת שהיא פחות טובה ממני – אני בטוחה שאת לא! ♥) יכולה להעיר לי כי גם אני עושה טעויות – אז תודה לך^^
    תודה על התגובה הארוכה והמתחשבת:)

    18/10/2015 19:40

    כן מכירה את כנפיים של קרמבו, זו תנועה מדהימה.
    ותודה על ההסבר המפורט שלך ועל כך שהיית כל כך נחמדה!

    18/10/2015 19:57

תס, היוזמה הזאת מדהימה! אני חושבת שאולי אפילו הצלחת לגרור כמה קוראים להתנדבות הזאת בקטע הזה.
את חייבת לשלוח את זה למנהלת שלך, זה מדהים.
סליחה שאני לא חופרת ומשקיעה כמו אלו שלפני, אבל כולם כבר הוציאו לי את המילים מהפה.
קטניס אוורדין, סוף.

18/10/2015 19:50

    תודה רבה, קטניס♥
    האמת שכבר שלחתי. שלחתי גם למחנכת שלי, ויהיה לי שיחה אתה על זה מחר (מה שאומר שאני חייבת לבוא מחר למרות שאני חולה-_-) וגם לרכזת של כל הפרוייקט. גם כבר שלחתי את זה לכמה חברים טובים שלי ויש היענות חיובית לזה אז אני ממש מתרגשת!!

    18/10/2015 20:11

שוב אתם מותירים אותי בלי מילים. תפסיקו לכתוב דברים מרגשים ויפים כל כך!! אני חושב שזו יומה מדהימה ללכת לליצנות רפואית, תשלחי את זה למנהלת שלך עכשיו!! כרגע!! זה רק מראה על כמה בנאדם מדהים את שזה הרבה יותר טוב מלכתוב טוב ! אני אישית לא מכיר אותך אבל אני בטוח שאלו שכן, מתגאים בחברה כמוך ;) מי ייתן וכל הנערים יחשבו כמוך.

18/10/2015 20:08

אני מניח שהבנת שאני דרך האפליקציה המעצבנת -_-

18/10/2015 20:08

וואו uta2.0 יפה דיברת! מסכימה לגמרי עם כל מילה!

18/10/2015 20:15

חח שונאת ת'אפלציה!
תודה יוטה♥ אני יודעת שאתה אדם מדהים באותה המידה! (אני מרגישה שאני מוציאה מעצמי איזו תדמית של שלמות כרגע, ואני לא, אז תתעלם מזה…)

18/10/2015 20:15

אני אישית כבר סיימתי את המחויבות אישית שלי (עזרה בבית אבות וסיוע לניצולי שואה, היה מדהים ומומלץ מאוד.) אצלנו, התנדבות ב'כנפיים של קרמבו' היא התנדבות שכיחה מאוד. אבל על ליצנות רפואית עוד לא שמעתי. בכל מקרה, תשלחי את זה למנהלת שלך, וכל הכבוד על היוזמה! :)

18/10/2015 20:16

    אצלנו אין סניף קרוב של כנפיים של קרמבו:( האמת, שיש אצלנו הרבה ילדים גזענים, שזה ממש חבל. גאה להיות מוזרה~
    ותודה רבה♥

    18/10/2015 20:21

    אם כבר, תיהי גאה בלהיות מיוחדת!
    אין בך שום דבר מוזר.
    וגזענות זה פשוט נוראי, רציני שאני לא יודעת איך את מתמודדת עם זה.
    בכל מקרה, בכיף, את מקסימה♥

    18/10/2015 20:25

    גזענים בכוונה של בעיקר נגד כל הערבים והכל, או לא מבינים את כל מה שקרה עם האתיופים… אני ספציפית בכיתה מושתלת ערכים בגלל המחנכת שלי שהיא עובדת עם ילדים עם בעיות לימוד ונורא חשוב לה כל הקטע הזה, אבל גם אצלנו יש כמה שזה פשוט נורא כמות השנאה שלהם.
    מיוחד ומוזר זה כמעט אותו דבר. מוזר זה שונה, שונה זה לא כמו כולם (ולא כמו כולם זה מיוחד) – וזה בדיוק מה שאני~

    18/10/2015 20:33

    חחחחח כשלי אומרים מוזר- אני מסתכלת על זה כחורג מהנורמה (למשל, מישהו שפתאום קופץ באמצע שיעור, זה מוזר! אבל את ממש לא מוזרה. את פשוט אחרת, והכי כיף זה להיות שונה! תאמיני לי.)
    ולגבי הגזענות, כן, הבנתי למה התכוונת (אם יש לך כח אני גם יכולה לפתוח איתך דיון פוליטי אבל אני לא חושבת שזה מתאים בפוסט הטהור הזה.) חחח ואין על אנשים ערכיים! אלה אנשי שיחה אמיתיים.
    לשבת ולדב עם מישהו שכל מה שיש לו להגיד זה "ערבי טוב זה ערבי מת." זה פשוט מחליא.

    18/10/2015 20:39

    זה נוראי אנשים כאלה. פשוט נורא.
    זה לא משנה באיזה צד את – ימין או שמאל (מה שמבחינתי לא ממש חשוב כרגע) אדם הוא אדם בכל מצב. בגלל המחנכת גם יצאנו לטיולים (קצרים כאלה) עם ערבים, והם ממש אחלה!

    18/10/2015 20:42

    בדיוק!
    (רק כגילוי נאות, אני מרכז ימין בפוליטיקה, ושמאל בחברתי)
    היה לנו בבית הספר המון מפגשים עם ערבים מהכפרים והפלא ופלא- הם היו לגמריי רגילים, כמה ילדים מהשכבה שלי חטפו חום.
    (הרגע הזה שאת מנסה להימנע מדיון פוליטי אבל בכל זאת פותחת אותו)

    18/10/2015 20:47

מסכימה איתך לגמרי! אין לי מושג איך לפרט בלי לחזור על דברים שאחרים כבר כתבו כאן אז רק אומר: זו יוזמה מדהימה! את חייבת לשלוח את זה למנהלת שלך, יחד עם כל התגובות התומכות שיש כאן. אם זה באמת יקרה, ואני בטוחה בתשעים אחוזים שזה יקרה, זה יהיה מדהים.

18/10/2015 20:19

    תודה, פומה♥
    האמת שעכשיו אחרי כל התגובות אני חושבת שיש הרבה סיכויים שזה יקרה, אבל כאן זה המקום של הילדים במצוקה להגיע – זה יהיה קשה לשכנע, גם כניסיון. אני מקווה שגם אם אני ספציפית לא אחווה את זה לפחות שזו תהיה מסורת.

    18/10/2015 20:23

מזל טוב על בחירת העורכים(: לא פלא שהקטע נכנס!

19/10/2015 19:32

אני המון זמן לא קראתי סיפורים באתר אבל אני ראיתי שהסיפור שלך הגיע לבחירת העורכים אז לא יכולתי לא לקרוא.
טקסט מדהים וכל כך חשוב, אני אישית חושב שלחייב בני נוער להתנדב זה דבר טיפשי ושצריכים לחנך אותם להתנדבות ולא להכריח אותם להתנדב.
אני אישית הדרכתי בשנה שעברה מספר חניכים בכיתה ה' ולעומת כל שאר המדריכים שפשוט נתנו לחניכים כדור והסתכלו עליהם בזמן שהם שיחקו כדורגל. אני באמת באתי ושמעתי מה הם חושבים על דברים כמו מלחמות, מעמדות, גזענות, הומופוביה ודת ולהסביר להם שהומו זה לא קללה, לא כל הערבים רוצים להרוג אותנו, אין דבר כזה "מקובל" ו"לא מקובל" ושהם לא חייבים להאמין בשום אלוהים.
בתחילת השנה הגיעו עשרה חניכים שידעו משנה שעברה שהם הולכים להנות בעזרת משחקי כדורגל בפעולות אבל במשך השנה שהם הבינו שזה לא מה שהולך לקרות בפעולות חצי מהם פרשו. אבל אצל ה5 שהתעניינו הצלחתי לעורר כמה שאלות ומסקנות לגבי הומופוביה, מגדריות וגזענות שהייתה מושרשת בהם, ואני חושב שזה הדבר החשוב ביותר שעשיתי בחיים שלי.

20/10/2015 18:08

    זה מדהים מה שעשית, מייק. אין לי מילים וכל הכבוד♥
    אני תמיד הדרכתי כי יש לי אופי כזה (מהאלה שתמיד נותנים להם להדריך כיתות קטנות בפעילויות כלשהם) וכל כך רציתי ללכת לקורס מד"צים והכל הסתבך לי ולא הלכתי.
    בגלל כל מיני דברים שעברתי בשנות המשבר שלי תמיד ניסיתי לעזור לכל מי שהיה והכרתי במקום שלי, ואחרי מישהו שהוא מאוד חשוב לי כמעט… איבדתי אותו, זה נהיה אצלי כמעט כמו אינסטינקט, או עוד טראומה. קשה להחליט כרגע.
    אני רוצה להגיד שוב כמה שאני גאה בך. אתה מדהים ואני תמיד אשמח לדבר♥♥♥ ותודה רבה♥

    20/10/2015 18:33

וואו.
לדעתי זה מדהים, כמה שאכפת לך וכמה שאת עושה בשביל זה בלי לצפות לקבל החזר.
אין הרבה אנשים כמוך.
גם אני התאשפזתי לפני חודש, גילו לי מחלה כרונית בעין שנקראת פנוביאיטיס; עברתי הליך רפואי ועכשיו אני בתהליכי שיקום, ואני לא אשכח את הליצנים הרפואיים שבאו לחדרים בבי"הח כל יום.
הם לא היו בני נוער, ולפי דעתי גם לא מתנדבים, אבל רק עצם העובדה שיש מישהו שמקדיש מהזמן שלו ומשקיע מעצמו כדי שילדים אחרים יוכלו לחייך ולצחוק ולשכוח מכל מה שעובר עליהם לפחות לפעם אחת ביום, הדהימה אותי.
ובגלל זה עוד יותר מדהים אותי שאת באמת החלטת לעשות את זה וממש לקחת את הנושא הזה ולקדם אותו, ועוד מתוך בהתנדבות.
הצלחת להעלות לי חיוך על השפתיים.
תמשיכי ככה, את בן אדם מדהים, ושיהיה לך המון בהצלחה!

23/10/2015 18:01

מצטערת על הטיפשות, אבל לא הבנתי,
מה כאלו הבעיה שלהם בדיוק?
למה הם צריכים עזרה?
הם כאלו סובלים פיזית/ נפשית/ שניהם?
מה בדיוק ניסית להסביר?
אני קצת מבולבלת

23/10/2015 20:37

    מה שניסיתי להסביר שנורא חשוב לי שיהיה ארגון, אפילו אינטרנטי, בשביל בני נוער.
    לפחות באזור ובעיר שאני גרה בה אין מקום בו באמת יש נערים בגיל שלי שיכולים לקבל תמיכה ללא תשלום, באמת מרצון טוב.
    אני התייחסתי לדבר הזה שאני מנסה להרים לפגיעות ולקשיים שנערים עוברים – ויש כל כך הרבה סוגים. אם זה בגירושי הורים או בבעיות חברתיות או מחלות או בדידות או כל סוג של סבל. אני דמיינתי מקום, זה יכול להיות מפגש "חובה" פעם בשבוע כמו פסיכולוג (שבטוח בסוף יסתכם במפגשים כל הזמן לכיף) או אתר אינטרנט זמין כל הזמן, שבו יש נערים בגילאים שלו שבאמת מבינים אותם, כי הם עברו בדיוק אותו דבר. לפעמים ואפילו אולי לרוב קל לנו יותר להתחבר ולהקשיב למישהו בגיל שלנו, והקטע שזה לא עולה כסף מתאים לכולם.
    אני מקווה שזה היה מספיק מובן, ואם לא, את תמיד יכולה לפנות אליי עוד פעם ואני אנסה להסביר עוד פעםXP
    עכשיו כשחשבתי לשלב את זה בתור אתר אינטרנט זה מזכיר לי משהו שקיים שלא מיועד רק לדברים האלה אבל הוא ממש דומה.. שכחתי את השם שלוXD

    24/10/2015 01:52

    אחלה רעיון, הלוואי וזה יעבוד לך, הייתי שמחה להשתתף בקבוצה כזו בנוסף לפסיכולוגית שאני גם ככה לוקחת…, אם זה יעבוד תשלחי לי הודעה :)

    24/10/2015 15:20

    אני גם מקווה שזה יעבודXP
    תודה רבה♥

    24/10/2015 15:38

בואו נהיה טובים ונתקן דברים שבורים בואו ניקח עולם ונקרע אותו לגזרים בואו נהפוך מוות לחיים. צבועים מזדיינים.

05/11/2015 23:39

    תאמין או לא אני בן אדם פסימי מאוד – כנראה שאתה יותר ממני. אני מנסה לעשות משהו, חושב שזה לא יצליח? לא צריך לקלל כי אני לא ממש צריכה שתקרא לי צבועה, או לאף אחד שמאמין בזה.

    06/11/2015 12:57

מה אתה מנסה להגיד???

06/11/2015 00:12

מצטער על התגובה הלא עניינית שלי, נכתב בכורחו (האפל) של הרגע.
הייתי מוחק אם זו הייתה אפשרות.
סליחה.

07/11/2015 19:03

    זה בסדר, מבינה אותך.
    נכון ממש צריך כפתור מחיקה? זה היה ממש עוזר בחיים.

    07/11/2015 19:05

אשרייך! מסכימה עם כל מילה כל הכבוד!

09/11/2015 11:25

את כותבת כלכך נהדר וכלכך נוגע.
אני מעריצה את הכיתה שלך ומקווה שתוכלי לי לומר מילה או שתיים על הסיפור שלי
ושלא תחשבי שזה סוג של "סחיטה" או אנא עראף,
הדעה שלך באמת מעניינת אותי.
את מעניינת אותי, ומה שעומד מאחורי המילים של הכתיבה שלך,
אפשר להבחין במילים שלך שאת ללא ספק לא עברת דבר או שנים.

29/11/2015 23:37

אני מודעת שאני כותבת את התגובה קצת באיחור, אני פשוט רואה את הקטע הזה כל פעם בבחירת העורכים והחלטתי שהיום אקרא אותו.
זה קטע מקסים ומרגש. קטע שמסביר ונוגע ללב, קטע שיכול לשכנע.
הקטע הזה עשה לי משהו, תמיד רציתי לעזור, להיות שותפה אבל תמיד התביישתי ופחדתי מהחוסר ידיעה ומהאחריות הגדולה. עכשיו אני יודעת שאין מה לפחד או להתבייש, כולם עוברים את זה בפעם הראשונה. אם אני רוצה לעזור ולתרום אני צריכה יותר אומץ וזה מה שהקטע נתן לי. הוא שיקף את החיים של הנוער במצוקה, כמה קשה לפעמים וכמה מסובך. זה הסיר מעליי את המחסומים.
עכשיו, לא אכפת לי מה יקרה ואם בהתחלה יהיה קשה, אני אהיה שם ואעזור וישתתף ויצחק עם הנוער הזה (כשיגיע הרגע והזמן).
תודה רבה- מושיטים יד!

18/01/2016 21:32

    התגובה הזאת עשתה לי כל כך טוב עכשיו.. אף פעם אל תפחדי לעזור, גם אם זה למישהו אחד,אפילו אם זה בצורה אנונימית – זה יעשה לכל הצדדים טוב:)

    06/03/2016 22:10

אני ממש מסכימה איתך, כל הסתיגמות האלה נורא מורידות רצון ללכת לפסיכולוג כי זה נחשב כמו שאמרת ל"לא שפויים" וזה כל כך לא נכון וזה כזה חבל שזה עובד היום ככה, את מעלה נקודה חשובה שצריך לקחת לצומת לב, ממש בעדך תמשיכי בדרך שלך כי זו הדרך שתורמת לכל אחד שקורא או מאזין למילים שלך!
כול הכבוד אהבתי מאוד! :)

05/03/2016 22:37

    אני מסכימה אתך. אני יודעת שלפחות אצלי בתקופות הקשות שהכל היה מאוד לא ברור הצורך ללכת לפסיכולוג היה מאוד דחוק.. כאילו אם נלך אל מישהו שיכול לעזור לנו הופך אותנו למשוגעים והסטריאוטיפ הזה חייב להיעלם.
    אני אנצל את התגובה שלך כדי לתת עדכון קטן: הפרוייקט כבר מופץ וגדל לאט לאט ובגלל בעיות עם בית הספר הוא יאלץ להתחיל כפרוייקט בית ספרי שיעלה בקרוב, אבל הוא יגדל ויתפשט בקרוב (בתקווה^^)
    ברגע שיהיה שינוי רציני אני אכתוב הודעה באתר..
    תודה רבה!♥

    06/03/2016 22:13
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך