מזל טוב ילד

letmewrite 11/07/2017 838 צפיות 4 תגובות

מזל טוב ילד, בהצלחה בבגרות באנגלית וגם בחיים הבוגרים. תמיד חשבתי שאני אהיה זו שתלווה אותך בדרך לטוב ולרע ואתה תלווה אותי בחופה, תשים עלי את ההינומה ותשבור את הכוס. עכשיו אנחנו כל כך רחוקים. נפגשים רק בפעמים הבודדות שאתה צץ לי בחלומות. אני מתגעגעת אליך, משחזרת את היום הראשון של כיתה ח' כשנתתי לך נשיקה בלחי לעיני כל ואת הריב הגדול שלנו בכיתה ט' כאשר זו הייתה הפעם היחידה בחיים שהתנצלתי מעומק הלב. אני זוכרת שבשעות חלון היינו מתנחלים אצלך, רואים האנטומיה ומנשנשים מה שהיה, ותמיד היה. אני זוכרת את הטיולים עם הכלבה שלך, בקי, ואת הריח של הבית שלך, את מדף הבשמים והדיאורדורנטים ואת היום הגשום בו החלטנו לא לפתוח מטריות, היום בו החלטנו לתת לטבע לעשות את שלו ולהמטיר עלינו ברכות. אהבתי אותך פעם, מזמן, עוד כשהייתי רוקדת, עוד כשהייתי תמימה. אהבתי אותך אהבה של ילדה. רציתי שתהייה הנשיקה הראשונה שלי. רציתי שיהיו לנו ילדים עם נמשים כמו שלך למרות ששנאת אותם, ילדים נמוכים שרק בכיתה י' יתפסו גובה מטורף ויכבשו את כל הבנות, כמו שכבשת אותי, מהיום הראשון של כיתה ז'.
לפני שנתיים לקחתי אותך למסעדה, היינו כל כך מאושרים. לפני שלוש אירגנתי לך מסיבת הפתעה ואפילו שכנעתי את אמא להכין לך עוגה. והשנה? השנה סימסתי לך "מזל טוב ילד" כי תמיד תהייה ילד בשבילי, אותו גמד בן 12 שהכרתי פעם, אותו גמד בן 12 שהתאהבתי בו פעם. זה שחתמתי איתו חוזה של נישואים אם לא אנשא עד גיל 30. חוזים לא מפרים. יש לי עוד עשור וקצת עד שניפגש מתחת לחופה. או שלא. כנראה שתכבוש מישהי ויהיו לכם ילדים מנומשים שאוהבים תפוחים. נכון תפוחי? הכל נראה כל כך רחוק והספינות שלנו ממשיכות להפליג לכיוונים שונים. שנה הבאה אסמס לך, אולי, אולי לא. מזל טוב ילד, חבל שאתה לא פה…


תגובות (4)

יפה מרגש

11/07/2017 02:07

זה ממש יפה, כרגיל… אבל שמת לב שאת תמיד כותבת על אותו הנושא? מאלפי צדדים אבל על אותו הנושא…

11/07/2017 23:49

    האמת ששמתי לב. יש לי כל מיני moods נקרא לזה ככה.. אם אני בתקופת שתייה אז אני כותבת על שתייה ואם אני עם מישהו אז אני כותבת עליו ואם נפגעתי אז על הפגיעה ואם על סמים ולדוגמה הקטעים הראשונים שלי היו על סיגריות.

    12/07/2017 15:11

זה מקסים, הרגש עבר חזק והסוף מעולה.
אני חושבת שמילים כמו מתנחלים מורידות מהקטע. הקטע ברמה גבוהה ומילים כאלה לא ככ שייכות פה

12/07/2017 05:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך