זה לא אני כתבתי אלא מחבר שרצה להישאר אלמוני מסיבות אישיות.
הוא בחר להיקרא ככינוי mr.burger.
מקווה שהקטע הזה יעזור לכם בחייכם :]

מחשבות אובדניות-כנסו בבקשה

01/06/2013 959 צפיות 3 תגובות
זה לא אני כתבתי אלא מחבר שרצה להישאר אלמוני מסיבות אישיות.
הוא בחר להיקרא ככינוי mr.burger.
מקווה שהקטע הזה יעזור לכם בחייכם :]

בזמן האחרון שמתי לב שיש באתר מספר אנשים בעלי מחשבות אובדניות…שחושבים על המוות,ושרוצים לעשות משהו בשביל לסיים את חייהם.אני החלטתי לעשות מעשה ולכתוב כאן את כל התחושות שלי בנוגע לזה,ולנסות כמה שיותר להסית אותם ממטרתם.
לפני שאתחיל אני מבקש מכם לשתף את הפוסט בקרב אנשים בעלי מחשבות אובדניות שאתם מכירים.לא בהכרח מן האתר.ואם יש לכם חבר'ה מהאתר שאתם יודעים שהם חושבים על מחשבות אובדניות,שתפו עמם.

דבר ראשון אני רוצה להבהיר משהו.להתאבד לא יעזור לך לפתור את הבעיות שלך.זה יישמע מצחיק מה שאני אומר עכשיו,אך זה נכון.כאשר אתה מתאבד,אתה רק גורם יותר צרות.המשפחה שלך בטראומה.בן משפחה התאבד.תחשוב על זה!האנשים הקרובים אליך לא יכולים יותר…קרוב שהתאבד!איך הם לא ראו את זה עליך?!הם יאכלו את הלב על זה!דבר ראשון-אתה פוגע בקרובים אליך.

דבר שני-להתאבד משמעותו לוותר!!תבין את זה-אין אחד שלא מתאבד סתם.בעיות קשות בחברה,חרם,עלבונות קשים ומכות.מה לא?!זה יכול גם לקרות מטראומה של מלחמה.במדינה כמו שלנו לצערי זה לא חסר.אך לא משנה מה הסיבה.אתה מתאבד-אתה נותן לצד השני לנצח!!

בואו נדבר רגע על בעיות של אנשים אחרים בעולם.בעיות קצת יותר בעיתיות:
אנשים רעבים באפריקה-עומדים זקוף ולא מוותרים למוות.
רצח עם בסוריה-אנשים שם לא מתאבדים.הם חיים את חייהם בזהירות ובדריכות.כבר כמה שנים שיש שם בלגן לא נורמלי…הם מסתדרים.
אנטישמיות באירופה ובעולם כולו-ויהודים??הם מתאבדים??ממש לא!הם אומרים 'אני יהודי ואני גאה בזה!' וממשיכים ללכת!הם לא מוותרים ולא נותנים לצד השני לנצח!
יהודים בשואה,התאבדו??לא.לפחות לא בכמויות גדולות.
לאנשים בעולם יש בעיות עד אין סוף.יש אנשים עניים,יש אנשים שאין להם מה לאכול,שאין להם גרוש להביא לבית שלהם ולמשפחה שלהם.יש אנשים הסובלים רדיפות,רצח עם,מה לא??וכולם-לא מוותרים!מהם צריך ללמוד!!

החיים חולפים.מה לעשות.יש רגעים יפים בחיים ויש כאלה שקצת פחות.לא הכול וורוד.אנחנו לא חיים בעולם של צמר גפן מתוק וסוכריות על מקל לכל אחד.ממש לא.בעולם הזה יש צרות ודברים יפים שמשתלבים גם יחד.
יש את האביב-עונה כה יפה עם הרבה פריחה וחיות.שמחה מעל ומעבר.
יש את החורף-עונה אפורה וקודרת,לא נעימה בכלל.
כך גם החיים.בתוךם הלב יש עונות אשר מתחלפות כל הזמן.והחוכמה היא להתמודד עם השינויים הללו.

תחשוב על עצמך בעוד כמה שנים…בעזרת השם יהיו לך ילדים,אישה ובית נחמד.אתם תגורו חיים מאושרים במדינה,ואתה תחשוב לעצמך שמזל שלא עשית את מה שרצית לעשות.ושהיית כה טיפש שבכלל חשבת לעשות את זה.

גם אני עברתי מחשבות אובדניות,לכן אני יודע על מה אני מדבר.גם אני,חשבתי לשים קץ לחיים שלי.גם אני חשבתי לעצמי שלעולם יהיה הרבה יורת טוב בלעדי.שאני סתם תופס נפח ושאני לא שווה את החיים שאני חי אותם.
הבנתי שה' ברא אותי מסיבה מסויימת.וכך גם כל אחד ואחת מכם.לכל אחד יש סיבה שהוא כאן,ולכל אחד יש הזכות לחיים מאושרים.צריך לנצל את זה ולא להרוס.

הרבה זמן שהייתי בדיכאון.מה שהייתי עושה זה פשוט ללכת עם חיוך מטומטם על הפנים,חיוך מזויף,כדי להרגיע את העולם.
בסופו של יום הבנתי את כל מה שאתם קראתם עד עכשיו.הבנתי שיש תקופות שצריך לעבור,מה לעשות.לא הכול דבש בחיים,צריך ללמוד להסתגל בעולם כמו שלנו,ולמצוא את הדברים היפים,ולא רק את הרעים.צריך לשאוף ליותר ולהגיע לסיפוק עצמי מכל הבחינות,ולהיות אדם טוב.
אני חייב לציין שאם יש לכם תחביב שאתם מאד אוהבים,אתם יכולים לפרוק את העול על התחביב.
אני למשל כותב שירים ומנגן על גיטרה.את כל העצב שלי פרקתי בשירים.פשוט ככה.הכול.כל מה שאני מרגיש,מה שהייתי רוצה לתקן ואת מה שרע בעולם הזה.הכול העברתי לשירים ולגיטרה.ואני נרגעתי.כן,גם מזה אני נרגעתי.

בואו נקווה כולנו שיבוא יום ושלא נצטרך לחיות בפחד מאנשים אחרים,או מעצמנו.
שיבוא יום שאנשים לא יחתכו לעצמם ולא יחשבו מחשבות אובדניות.
והיום הזה יגיע.השאלה היא רק מה אנחנו עושים כדי שהוא יגיע כמה שיותר מהר.


תגובות (3)

זה כזה נכון … כמו שאומרים התאבדות היא פתרון תמידי לבעייה זמנית ..

01/06/2013 12:37

ואוווווו מי שכתב את זה ממש גיבור בעיניי.. לא קל להודות בזה…

01/06/2013 12:54

יש את המשפט של מיילי סיירוס:
"אלוהים נתן לך את החיים האלה כי הוא ידע שאתה מספיק חזק כדי לחיות אותם"
כל משפט כלכך נכון..

01/06/2013 14:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך