אולימפוס
תודה לך ריק , על הכל. נ.ב זה לא סיפור זה מיכתב , אז נא לא לתת ביקורת , כי זה לא סיפור ולא נותנים ביקורות למיכתבים

מיכתב לריק ריירדן – ממני

אולימפוס 05/05/2014 748 צפיות 3 תגובות
תודה לך ריק , על הכל. נ.ב זה לא סיפור זה מיכתב , אז נא לא לתת ביקורת , כי זה לא סיפור ולא נותנים ביקורות למיכתבים

לריק שלום , אני רוצה ליכתוב לך מיכתב תודה , אתה הכנסת בי מחשבות שלא הייתי חושב , הכנסת אותי בעצם למחנה שלך , הכרתה לי גיבורים מופלאים יותר מאלו שהיו , פתחת לי דרך מחשבה חדשה , פתיחתה לי עולם בו חצויים נילחמים , מפלצות מהמיתוסים מיתעוררות לחיים, עולם בו אלים מהלכים ברחובות , טיטאנים נילחמים באולימפוס , ליראות את העולם בצורה חדשה , כאשר אימי הביאה לי את הספר הראשון ׳פרסי ג׳קסון וגנב הברק׳ לא התעניינתי להתחיל ליקרוא אותו. אז , לא הייתי תולעת ספרים , סתם ילד משועמם , הספר ישב על המדף , התחלתי לדפדף בספר , ולהתחיל אותו , בהתחלה השתעממתי וחשבתי איזה פתיחה מעצבנת וכאשר המינוטאור הגיע ועד הרגע בו זאוס מודה לפרסי לא הפסקתי ליקרוא , קניתי בכספי שחסכתי את כל ספריך ולא היה לי מספיק אז התחלתי לחסוך עוד פעם בישביל ליקנות ועם קצת עזרה מהוריי , לא הפסקתי לחפש את ספריך . הכנסת אותי לעולם המיתולוגיה , לעולם אמיתי , לעולם בו אני מיוחד מהשאר , אתה תמיד משאיר לי מליון שאלות בראש , אתה חיברת לי חלק שלא היה לי בלב . נתת לי עולם משל עצמי , עולם שיש בו הכל , מקרבות עוצרי נשימה , מהמתח הגדול ועד השאלות הקטנות ביותר , אני באמת מודה לך ריק , חלומי הגדול הוא ליפגוש אותך , לישאול אותך אם גם לי יש כישרון כמו לך, איך החייתה דמויות מומצאות לחיים , אני רוצה לבקש ממך טובה אחת ויחידה , לעולם , לא תפסיק ליכתוב , הכתיבה שלך זה הדבק שלי לעולם המיתולוגיה , אל תעזוב אותי , את האלים , את הגיבורים המופלאים , את המיפלצות האיומות ביותר והכי חשוב , לא את הספרים שלך . אני מאוד רוצה ליפגוש אותך , אבל זה לא באמת מה שרציתי לומר לך . רציתי לומר לך מילה אחת – תודה. תודה ריק , על כך שהכנסתה בי עולם מופלא יותר , עולם ישן ומודרני יחדיו , אז תודה ריק ריירדן , על הכל.

-עומרי


תגובות (3)

גם אני מעריצה ביותר את ריק ריירדן וקראתי את כל סדרת פרסי ג'קסון
פשוט מדהים לאן הכתיבה שלו יכולה לסחוף אותך

05/05/2014 12:56

באמת יש לו אחלה ספרים.
אבל הערצה שלי נתונה למיה קינן ולאורסון סקוט קארד.

05/05/2014 18:19

אני מעריצה בכל ליבי את ריק ריירדן.
אחרי שסיימתי לקרוא את פרסי ג'קסון התפלאתי- איך זה יכול להיות שמישהו יכול לכתוב בכאלה תיאורים, בכזה עניין, בקלילות, ובהומור שגורם לך להתחיל לצחוק בקול רם באמצע שאתה קורא?
כרגע אני באמצע הספר שלו "הפירמידה האדומה" ששייך לסדרת "משפחת קיין והאלים המצריים".
באמת אחלה ספר! תקראו!
נ.ב- אתם חייבים לקרוא את פרסי ג'קסון!

04/08/2016 09:16
סיפורים נוספים שיעניינו אותך