מישהי אחרת, במי היית בוחרת?

Aviya.T 12/04/2017 699 צפיות 8 תגובות

שאלו אותי היום שאלה, אם יכולת להיות מישהו אחר במי היית בוחרת?
שתקתי, התלבטתי ובסוף השבתי לא יודעת, לא בגלל שלא חשבתי על השאלה אף פעם, ולא בגלל ששום דמות לא קפצה לי לראש, פשוט לא ידעתי במי לבחור.
כי יש את הזאת המפורסמת, שמשחקת באיזו סדרה וכולם אוהבים אותה והיא כמובן לא שוכחת את עצמה בתוך כל הפרסום אלא נשארת טובת לב ונאמנה לעצמה, ויש את הזאת שמקסימה את כולם בראלטי שירה, יש לה את הגוון המיוחד הזה ואת הכוונה והיא כמובן יודעת איך להעביר את הטקסט…זה לפעמים בתפאורת X פקטור, לפעמים עם כיסאות מסתובבים, זה לא משנה…וכמובן איך אפשר לשכוח את הזאת עם התלבושת האחידה עם עניבה אדומה זהובה מהוגוורטס שכנראה עדיין מחכה שישלחו לה את המכתב המפורסם למרות שהיא כבר מזמן לא בת 11.
אוהו ויש את הזאת שיש לה את הרומן עם החמוד מהסופר, שהיא לא באמת דמיינה כל כך הרבה מבטים…אלא הם כרגע בדייט והיא לובשת את השמלה הוורודה הקצרה,ויש את הזאת עם הלב השבור, מאחד שאוהב אותה כל כך אך הוא מופנם מכדי לספר לה על כך או את הזאת עם הלב השלם מידיי מחזיק ידיים לבחור שכולן רוצות אך הוא בחר באותו לב למרות המגרעות שלו…
ואני יודעת שזה דפוק ואולי לא כל כך פופולרי בעידן החדש הזה, כשהסיסמא היא "לאהוב את עצמך", "אתה יפה לא משנה מה אומרים" וזה נראה לי קצת צבוע…שאותם סיסמאות מקסימות משוגרות לאוויר מאותה תקשורת שמכתיבה מה הוא יופי, מה היא אהבה, שאת צריכה להשתוות לגבר בכל דבר רק כדי להרגיש שווה, כאילו אין אוצרות בכיס שלך.
וזה לא שאני לא אוהבת את עצמי, אני פגשתי בי, אני דווקא אדם נחמד…פשוט יש בי גם צדדים לא נחמדים, שלא נעים לחוות אותם…אבל אני מניחה שבטח תגידו שלכל אחד יש את המטען חיים שלו, את התיק שלו, ואני מניחה שאתם צודקים…
אך אני לא מצליחה להתיידד איתו גם אחרי הרבה שנים,
לפעמים אני כן מחבבת אותו,
אבל אז הוא שובר אותי, משאיר אותי לבד כמו קודם רק בלי עצמי.

אה, ותחסכו ממני את הליקיים המפגרים, אני כתבתי במילים, אם אתם רוצים להשיב תשתמשו באותה צורה.
לילה טוב ♥


תגובות (8)

לילה טוב:)
את נשמעת נורא מעניינת, את יודעת? ונורא אהבתי את סגנון הכתיבה שלך.

12/04/2017 01:48

    זאת באמת מחמאה גדולה, תודה :) ואני שמחה שאהבת את הכתיבה, היא לפעמים כל מה שנותר לי…

    12/04/2017 02:00

צורת חשיבה מעניינת וכנות סוחפת. נהניתי לקרוא

12/04/2017 01:58

    תודה רבה! שמחה שנהנית, יום מקסים:)

    12/04/2017 11:50

אהבתי את הביקורת הסמויה..
לייקים מפגרים?

12/04/2017 10:38

    חח כן… פשוט נמאס לי שאחרי שאני מקיאה וחושפת מעצמי אנשים מחזירים בכמה לבבות, אני אוהבת מילים… וזה לא שאני לא בתוך כל הזרם הסוחף הזה של העולם הווירטואלי,
    אני בתוך זה עמוק, אבל כאן זה שונה מקבלת לייקים של העלאת תמונה…:)

    12/04/2017 11:53

גם אני אהבתי את הסיום. להגיב בלייקים זה מטומטם. זה רובוטי. מילים סה אנושי

12/04/2017 20:45

    שמחה שמסכימים איתי :)

    17/04/2017 22:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך