ליז123
בבקשה תגידו לי מה אתם חושבים כי עוד מעט נגמרת השנה ואני לא יוכל להגיד לו שנה הבאה כי אנחנו עוברים לבתי ספר ניפרדים.
ואני לא רוצה שזה יישמר בלב שלי לתמיד אני רוצה לומר לו.!!!!!!

מי הוא חושב שהוא לעזאזל?

ליז123 12/04/2013 682 צפיות 8 תגובות
בבקשה תגידו לי מה אתם חושבים כי עוד מעט נגמרת השנה ואני לא יוכל להגיד לו שנה הבאה כי אנחנו עוברים לבתי ספר ניפרדים.
ואני לא רוצה שזה יישמר בלב שלי לתמיד אני רוצה לומר לו.!!!!!!

אוקיי היום היה לי יום נורא בביהס.
הבן שאני ממש ממש ממש אבל ממש מחבבת שם עליי פס כאילו אני כלום.
ככה התחיל היום: הגעתי לביהס ראיתי אותו עם העיניים החומות שלו והשיער הבלונדיני המהמם.
הוא היה ליד השער אני נעצתי בו עיניים כמו חולת נפש חחח.
היה צילצול לשיעור ספורט.
אנחנו באותו שכבה אז. ראיתי אותו שם .
שיחקנו הקפות( משחק שזורקים כדור עם מחבט ואז רצים סיבוב שלם לפני ששמים את הכדור בחישוק משהו כזה) .
הגיע התור שלי ליזרוק את הכדור עמדתי ואז ראיתי אותו הוא היה מולי והתחיל לצחוק עליי הוא פשוט צחק וצחק בלי סוף וצעק לי מילים כמו: לוזרית אפס ועוד…
ואז זרקתי את הכדור רצתי ורצתי הייתי קרובה בשנייה לרוץ סיבוב שלם ואז הוא ניסה לחסום אותי ואז לא הצלחתי.
בסוף השיעור רק אני חברות שלי והוא נשארנו בחוץ.
ואני התחלתי לבכות כמו לא יודעת מה וכל פעם הסתכלתי עליו הוא כל כך מעצבן מי הוא שיצחק עליי ויגיד לי מילים כאלה? ולמה דווקא הוא עושה לי את זה למה דווקא מי שאני אוהבת?
בסוף היום הברזתי מהשיעור ורק אני הייתי בחוץ ואז ראיתי אותו הוא המתקרב אליי כל פעם קצת יותר,
ואמר״ אני ממש מצטער באמת סליחה אני לא יודע למה אני עושה את זה ועוד לך,״ ראיתי שהוא הסמיק
הייתי קרובה בשנייה להגיד לו מה אני מרגישה כלפיו אבל פשוט לא יכולתי,לא רציתי לדעת מה הוא יאמר ואם הוא יידחה אותי.ואז הוא הלך.
הצטערתי כל כך שלא אמרתי לו ,התעצבנתי על עצמי.

אבל עכשיו באמת מה אתם חושבים כדאי לי להגיד לו? ואם כן איך לעשות את זה כי אני ממש ביישנית?
התגובות שלכם מאוד יעזרו לי בחיים תודה.


תגובות (8)

אני מציע לך להגיד מה החפת לך יש לך צנס נצלי אותו ועם את באמת אוהבת אותו תגידי לו כי בעצם באהבה אסור ליתבייש
מקווה שעזרתי
אוהבת שרית

12/04/2013 06:51

יואו תודה עזרת המון

12/04/2013 07:04

תקשיבי, ממליצה לך להגיד לו את זה אבל לוודאות איתו שלא יענה יצחק עלייך ויבין שזה אמיתי! אני מאחלת כל ההצלחה שבעולם!!!!!

12/04/2013 07:45

תומרי בסוף שנה ככה גם עם הוא לא יקבל אותך לא תיראי אותו ועם כן הוא יקבל אותך אז שיחקת אותה:P

12/04/2013 07:54

טוב תודה לכולם

12/04/2013 08:35

בבקשה ליז ואל תיתבישי לבקש עזרה השמח מאוד לעזור
אוהבת שרית

12/04/2013 08:37

את ממש מתוקה באמת
אני לא יודעת מה להגיד לך…
אם את באמת אוהבת אותו, אז תלכי על ותגידי לו!!!

12/04/2013 08:41

לי זה לא קרה אבל אם את מפחדת שהוא יצחק אליך וידחה אותך אז תגידי לו בסוף השנה אבל עצה פשוט תגידי לו.

01/10/2013 17:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך