אדוארד ברוקס
** אמיתי** מכתב אשר רשמתי בגיל 20 ונתתי לבחור אשר היה אהבת חיי ממבט ראשון. תקציר: נכנסתי לישיבה קטנה בגיל 15 והכרתי שם את הבחור המדובר. זאת הייתה התאהבות בין רגע. אין שום צורה אשר הייתי מצליח להסביר עד כמה הייתי מאוהב בו ועד כמה נמשכתי אליו. רוב הזמן הייתי מרגיש שאני מתמגנט אליו אפילו. מאז שהכרתיו עד לעצם היום הזה לא הייתה לי התאהבות כזו. מלאך שנפל מין השמיים אך אינו בהישג יד. יהלום גנוז. היום נזכרתי בו והבנתי שלעולם לא אשכחהו ושתמיד אאהוב אותו **שמות הבחורים ושם הישיבה הינם מומצאים מטעמי פרטיות**

מכתב לאהבת נעוריי הנכזבת

אדוארד ברוקס 23/08/2019 585 צפיות 2 תגובות
** אמיתי** מכתב אשר רשמתי בגיל 20 ונתתי לבחור אשר היה אהבת חיי ממבט ראשון. תקציר: נכנסתי לישיבה קטנה בגיל 15 והכרתי שם את הבחור המדובר. זאת הייתה התאהבות בין רגע. אין שום צורה אשר הייתי מצליח להסביר עד כמה הייתי מאוהב בו ועד כמה נמשכתי אליו. רוב הזמן הייתי מרגיש שאני מתמגנט אליו אפילו. מאז שהכרתיו עד לעצם היום הזה לא הייתה לי התאהבות כזו. מלאך שנפל מין השמיים אך אינו בהישג יד. יהלום גנוז. היום נזכרתי בו והבנתי שלעולם לא אשכחהו ושתמיד אאהוב אותו **שמות הבחורים ושם הישיבה הינם מומצאים מטעמי פרטיות**

בס"ד
לתום היקר
תום תקרא את הכל בבקשה!
תום, אני כתבתי את המכתב הזה בשבילך, בשביל שתדע כמה דברים. יכול להיות שלא יהיה לך נוח לקרוא אותו בגלל שכתובים בו דברים שלא כל-כך מסתדרים עם היהדות, אבל אני מבקש שתקרא אותו בכל מקרה בגלל שזה מאוד חשוב בשבילי.
וחשוב בשבילי שתדע את מה שכתבתי כאן בגלל שאני נושא את הדברים האלה בסוד ממך מעל 5 שנים.
תום, אני לא יודע אם אתה מבין או ניחשת למה כתבתי את המכתב הזה, אם דיברתי איתך כנראה כבר הבנת. אם לא דיברתי איתך, אז כנראה פחדתי להגיד לך את האמת ולראות את תגובתך בגלל שאני פחדן ומוג לב.

טוב, הגיע הזמן שאני אתחיל לספר לך את מה שכואב לי.
תום, אתה זוכר איך פעם אחת כשעוד היינו בישיבה קטנה הלכת עם כוס מזכוכית (או משהו אחר מזכוכית) לחדר בקרוואן וזה נפל לך ונשבר, ואז אני הלכתי להביא מטאטא ולעזור לך לנקות את זה ושאלת אותי: "תגיד לי, מה אתה הומו?" אז אני עונה לך עכשיו: כן אני הומו ואני מאוהב בך! ומה שעניתי אז שלא, זה בגלל שהיו אנשים מסביב וגם בגלל שהתביישתי, עד היום אני מצטער שלא עניתי לך אז. אבל לפחות עכשיו אתה קורא את זה. כל עוד הנר דולק אפשר עוד לתקן. מי יודע, אולי אלוקים נתן לי חיים עד עכשיו בשביל שתקרא את זה.

תום, זוכר שהייתי כל הזמן פותח לך דלתות ושואל אותך אם אתה צריך עזרה בלי שביקשת? זה בגלל שמהפעם הראשונה שראיתי אותך התאהבתי בך ישר. אני זוכר את היום ההוא כאילו זה היה אתמול: אמא שלי ואני דיברנו עם הראש ישיבה, ואחרי זמן מה ראיתי אותך מדבר איתו. איך שראיתי את פניך היפות, עינייך המדהימות וחיוכך המלאכי התאהבתי בך מיד. כל פעם שראיתי את החיוך שלך נהיה לי מצב רוח טוב, הייתי מקבל תקווה שיהיה לי עתיד טוב. והכי חשוב: הייתי כל פעם מתאהב בך מחדש. כל פעם שהיית מסתכל לעברי הייתי מחייך, בגלל שהיית עושה אותי שמח. כל יום הייתי מחכה לך בשביל להגיד לך בוקר טוב, וכשהיית נמצא לידי הייתי רוצה לחבק אותך חזק חזק ולהגיד לך עד כמה שאני אוהב אותך ורוצה להשאר איתך. בערבים כשהיית הולך הבייתה הייתי מחפש אותך בשביל להגיד לילה טוב. אז הייתי מאוהב בך, עכשיו אני מאוהב בך, ואני אהיה מאוהב בך לעד! שום דבר לא ימנע ממני לאהוב אותך.

אני יודע שהייתי מכניס אותך למצבים לא נעימים, אני מאוד מצטער על זה ומבקש שתסלח לי! אני לא עשיתי לך את זה בכוונה כדי לעצבן אותך, אני פשוט הייתי מאוהב בך, תמיד רציתי שיהיה לך רק טוב. תום, יש בך כל-כך הרבה מעלות טובות וסיבות למה אני מאוהב בך: אתה חכם, טוב-לב, יפה, רגיש, צדיק ועוד הרבה מעלות שגם אלפי דפים לא יספיקו לי לכתוב אותם. תום, אני לא יודע למה, אבל אני חושב ומרגיש שנועדנו להפגש ולהיות ביחד. אני לא מאמין שהפגישה שלי איתך הייתה במקרה.

אחרי שעברת לישיבה אחרת עשו לי בעיות לפני פורים ועזבתי את הישיבה.
תום, אני בטוח שכל הזמן שהייתי בישיבה זה רק בשביל להיות איתך. בזמן שלמדת בתפארת אהרון ביקשתי מהשם שתישאר ושאהיה איתך לתמיד. אתה זוכר, שעוד בהתחלה הזמנת אותי לשבת לבית-כנסת שלך ללמוד? אני זוכר את היום ההוא במדויק: אני נכנסתי לבית-כנסת ונשבה רוח נעימה מהחלון שלידך והייתה הרגשה של אהבה וקדושה באוויר, ואז ראיתי אותך וחייכת את החיוך המלאכי שלך שרק אתה יודע לחייך. ואז התקרבתי אליך ולחצנו ידיים והיד החמימה והעדינה שלך חיממה לי את הלב והדליקה את ניצוץ האהבה שבי, שבוער כל הזמן. ואז אמרת לי לשבת והתיישבתי לידך ודיברנו, ואתה חייכת כל הזמן. הרגשתי את חום גופך והקול העדין והיפה שלך חדר לאזניי, והרחתי את הריח הטוב, העדין והמתוק של העור שלך וצחקת את הצחוק המיוחד שלך שאני כל-כך אוהב לשמוע. השבת ההיא הייתה השבת הכי מיוחדת בחיים שלי. כשהייתי בשבת ההיא איתך הרגשתי כמו בגן-עדן.

תום, אני מרגיש שאתה החצי השני שמשלים אותי, אני מרגיש שבלעדיך אני לא יכול לחיות. כל יום שעובר אני מתגעגע אליך יותר. תום, אתה האדם הכי טוב, מקסים, חמוד, עדין, חכם, צדיק ומיוחד שפגשתי בחיים שלי. אתה אהבת האמת שלי! החלום שלי זה להיות איתך לעד. שנלך ביחד לטייל, נלך ביחד למסעדות, נלך לסיומי מסכת. נצפה בשקיעה ביחד מחובקים זה עם זה, ושאני אעזור לך בכל מה שאתה צריך. וגם שסתם נהיה בבית מחובקים ואני אגיד לך עד כמה אתה יקר בשבילי, ועד כמה שאני אוהב אותך. וכשתחזור הבייתה בערב מהבית-כנסת אני אכין לנו ארוחת ערב. תום, אני רוצה להיות איתך לעד. לא משנה לי מה תעשה, לאן תלך, ואיפה תרצה לגור. אני אעשה למענך הכל! גם אם זה יהיה קשה ו\או יהיה צריך הרבה כסף בשביל זה. אני אשתדל שהכל יצא כמו שצריך בעזרת השם.

תום, אני מוכן לוותר על הכל בשביל להיות איתך! אני מקווה שאתה מבין למה אני מתכוון. תום, אתה החיים שלי בלעדיך אין לי טעם בחיים האלה. כל מה שמחזיק אותי זו אהבתי כלפיך. כל עוד אני חי אני אשמור עליך מכל דבר. תום, אני לא יכול לבטא במילים את הרגשות והאהבה שיש לי כלפיך. אני מקווה שאתה אוהב אותי גם, בגלל שאני אוהב אותך אהבת אמת! ואף-אחד לעולם לא יחליף אותך תום, אף-אחד!
פשוט תיזכר בתקופה שהיית בישיבה איתי ושהיינו ביחד באותו חדר ואני בטוח שתיזכר בהכל. תום תזכור שאני אאהוב אותך לנצח!
וגם אם אתה לא אוהב אותי (מקווה שזה לא כך) אני אמשיך לאהוב אותך לתמיד, ואהבתי כלפיך לעולם לא תיחלש! אני אתפלל להשם שישמור עליך תמיד ושתעלה בתורה ויראת שמיים.
אם אתה לא תאהב אותי אני אחיה בחו"ל כי בלעדיך אין לי מה לעשות בארץ. בכל מקרה, אני אוהב אותך תום, מאוד! ואני רוצה כבר להראות לך עד כמה אני אוהב אותך!

אז ההחלטה בידיך תום! האם אתה רוצה להיות איתי ואתה אוהב אותי או שאתה לא אוהב אותי אהבה הומוסקסואלית. אם אתה אוהב אותי, ובין אם לא. אתה יכול ליצור איתי קשר בדרכים הבאות:
אימיל: ***************
מס' פלאפון: **************

תום, אני לעולם לא אשכח אותך, את פניך היפות ואת חיוכך וצחוקך המלאכיים. אני אאהוב אותך לעד ללא שום קשר למה שיקרה בעולם או לי. גם אם אתה לא אוהב אותי, אני אמשיך לאהוב אותך לנצח.

ממני, אוהבך ומוקירך עד אין קץ
אדוארד


תגובות (2)

ריגשת ברמות!!
והמחשת את האהבה שלך לטום כל כך טוב שאני עוד שניה התאהבתי בו.
הלוואי והיה אוהב אותך כמו שאתה אוהב אותו.
בכל מקרה מקווה שתתגבר עליו כי זה כואב לחיות עם אהבה נכזבת.

30/08/2019 16:53

    תודה רבה על התגובה!
    לצערי אני בן מזל שור, וקשה לנו לשכוח אנשים שהתאהבנו בהם.
    הלוואי שזה היה כזה קל. שבת שלום!

    30/08/2019 17:03
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך