השחיינית המיסתורית
חלק מהמכתב נמחק לי אז זה לא הדבר המלא. אני אפילו לא יודעת למה אני מעלה את זה... הכתיבה גרועה ושפה נמוכה אז אל תשפטו בבקשה, החיים שלי כל כך מסובכים בזמן האחרון... סביר להניח שאני אמחוק את זה בקרוב...

מכתב לאקס המטומטם

חלק מהמכתב נמחק לי אז זה לא הדבר המלא. אני אפילו לא יודעת למה אני מעלה את זה... הכתיבה גרועה ושפה נמוכה אז אל תשפטו בבקשה, החיים שלי כל כך מסובכים בזמן האחרון... סביר להניח שאני אמחוק את זה בקרוב...

אז היי,
הרבה זמן לא דיברנו ואם להגיד את האמת זה עשה לי טוב לקחת קצת חופש מהכאב של לראות אותך כל יום ולחשוב על מה שעברתי בגללך.
אני מקווה שאתה מאושר איתה עכשיו… אבל למה אתם לא מסוגלים פשוט לעזוב אותי? למה אתם לא יכולים לתת לי לשכוח ממה שקרה? אני התבגרתי מאז אפילו שעבר רק חודש, אני הבנתי דברים שהייתי צריכה להבין הרבה לפני…
איך הייתי מסוגלת להיות כל כך עיוורת? ואתה… אוי אתה… אני חשבתי שזה בגללי, אני האשמתי את עצמי בהכל אבל זה הכל בגללך.
אני עברתי כל כך הרבה בגללך ואני עדיין סובלת ממך, לפעמים הייתי רוצה לבוא אליך ולפתוח לך את העיינים כדי שתבין מה הנחשה הזאת רוצה ממך באמת, אבל אתה… אתה הולך אחריה כמו עיוור… אתה כנראה באמת אוהב אותה אם וויתרת עליי כדי להיות הכלב שלה… ואתה לא מבין, אתה פשוט לא מבין שהיא משתמשת בך.
אבל אתה אוהב אותה בכל זאת.
בחודש הבנתי את מה שלא הבנתי כל התקופה שלנו יחד, אני לא אהבתי אותך יותר ממה שאוהבים ידיד…
אני זוכרת את היום שניסיתי להפרד ממך "תשמע זה לא עובד בינינו יותר עדיף שנשאר ידידים" משפט מפגר לפרידה אני יודעת…
המבט המאוכזב שהיה לך בעיניים שבר אותי, הרגשתי שפגעתי בך, אז הלכתי לבכות לחברים שלי והיא ראתה אותי. היא לא הבינה למה בכיתי וכמובן שהזכירה אותך ששאלה מה קרה, אז עוד חשבתי שהיא חברה שלי… ילדה צבועה. כבר אז אמרת לה שאתה אוהב אותה, והיא ידעה, אתם שיחקתם בי.
באותו יום עשיתי הכל כדי שנחזור וכך היה.
למה נתת לי לעשות את זה? איך הייתי כל כך סתומה?
ואז הגיע היום שנפרדת ממני… שאני חושבת על אתה הצעת לי בוואטסאפ ונפרדת ממני בוואטסאפ, אירוני.
אתה כתבת לי שאתה רוצה שנפרד ואני חשבתי שאתה צוחק איתי.
עברנו כל כך הרבה עליות ומורדות… הסתבכתי הרבה בשבילך, השעיות, הפרעות, העתקות ומה לא…
אני זוכרת שאחרי שהבנתי שאתה לא צוחק איתי שאלתי אותך למה והתחמקת.
לא סיפרתי לאף אחד בהתחלה, היה לי קשה לעכל, אבל אז סיפרתי לחבר הכי טוב שלי ולחברה הכי טובה שלי.
פעם היינו חבורה, אני, אתה, נוני ואילי. אבל אז התחלת לקנא בקשר שלי ושל אילי, האשמת אותנו בהכל שזאת הייתה אשמתך.
נפרדת ממני יום לפני טיול שנתי, ילד עם היגיון. אז בטיול שנתי אחרי הפעילות התגנבתי לחדר שלך שלמזלי היה מלא בידידים שלי…
עליתי למיטה שלך ונשכבתי שם, ראיתי שזה הפריע לך אבל אני רציתי תשובות ולא היה אכפת לי מה אני צריכה לעשות.
אז התחלנו לשחק אמת או חובה… הרי זה מה שאנחנו עושים בטיול שנתי.
ואיך לא זה יצא עליי, החובה שלי הייתה להתנשק איתך ועשיתי את זה… חשבתי שזה יסתדר לי את המחשבות אבל זה רק בילבל אותי יותר, אוף הכל כל כך מסובך איתך.
אז ישבנו ודיברנו מתחמקים מהמורים שנכנסים לבדוק את החדר, ישבנו אני ואתה על המיטה שלך וממולנו ישבו שני בנים.
שאלתי אותך את השאלה שהציקה לי "למה נפרדת ממני?" ואתה ניסת להתחמק בכל דרך בהתחלה האשמת אותי ואת אילי אבל ידעתי שזה לא בגלל זה, ואז האשמת אותה… אמרת שהיא אמרה לך לעשות הכל ולי בשלוש לפנות בוקר אחרי יום מעייף זה היה נשמע הגיוני, אז התנשקנו עוד פעם, אבל ידעת שאתה כבר אוהב אותה…
יום אחרי לפנות בוקר הקאת וכך גם אני… אז שנינו בילינו את היום השני של הטיול יושבים ביחד בהשגחה של המנהלת ושל חובש… שחזרתי לחדר סיפרתי לבנות מה קרה לכולן היו מיליון שאלות, לאט לאט הבנתי שמה שאמרת לי לא מתחבר למשהו הגיוני… כבר אז הבנתי שמשהו לא בסדר.
ואז קיבלתי ממנה הודעה… היא כתבה שהיא חייבת לדבר איתי ושאולי יהיה לי קשה לשמוע את זה, אבל אני כמו סתומה לחצתי עליה לספר לי ובכך נסחפתי למשחק שלה… היא סיפרה לי שאמרת לה שאתה אוהב אותה עוד שהיינו ביחד והיא אמרה לך שהיא לא אוהבת אותך ושיש לה חבר, מה שהיה נכון.
יום אחרי מלא ילדים ניגשו אליי וסיפרו לי שאתה והיא ביחד, הייתי בשוק… התחלתי להבין שהיא לא באמת חברה שלי, היא לא באמת מה שחשבתי. אז הלכתי ושאלתי אותה אם אתם באמת ביחד, היא אמרה שכן ושאלה אם זה מפריע לי, כמובן שאמרתי שלא אפילו שכן.
באותו יום באימון סיפרתי לדנוצ'קה שלי את כל מה שקרה ובמקרה האקס שלה שמע את השיחה ושאל אותי אם אתם באמת ביחד, אמרתי לו שכן, אז הוא יצא להגנתי והתפרץ עליה בקבוצה הכיתית שלהם.
מאותו יום היא התחילה לשלוח לי מליוני הודעות ולהדבק אליי, היא ניסתה לגרום לי לקנא אך אז הבנתי שלא באמת אהבתי אותך. אז החלטתי לדבר עם אחת החברות הכי טובות שלי.
דיברתי איתה והיא גילתה לי כמה דברים… היא אמרה שאהובתך השתמשה בך בהתחלה רק כדי לגרום לאקס שלה לקנא, היא גם ניסתה לגרום לי לקנא כי היא חושבת שעשיתי לכם משהו, ואתה, אתה רק מגן עליה…
היינו הזוג הראשון בכיתה, היית החבר הראשון שלי בחטיבה, היית הנשיקה הראשונה שלי, תמיד יהיה לך מקום אצלי, אבל השתנת… אתה לא אותו אחד שהכרתי, אתה כבר לא הילד שהיה אחד החברים הכי טובים שלי…
אז עכשיו אתה איתה ממציא עליי דברים ואני מאושרת עם החברים שלי,
אבל עכשיו אני מוצאת את עצמי שוכבת במיטה במלון בארצות הברית וכותבת לך מכתב שנותן לי לפרוק את כל מה שקרה בינינו.
אני יודעת שאני לא אשלח לך אותו וסביר להניח שאני אמחוק אותו. אבל אם איי פעם אתה תקרא אותו אני רק רוצה להגיד שאני מתגעגעת, עם כל כמה שאני שונאת אותך אתה חסר לי, הלוואי שכל זה לא היה קורה.

מקווה שנחזור לדבר…
האקסית שלך.


תגובות (2)

יפה שלי..
אני מצטערת שלא הייתי שם איתך בתקופה הקשה הזו אבל את יודעת שלא ממש יכולתי :(..
אני באמת במצב הרבה יותר טוב עכשיו ותודה על הכל 3>
אהבתי מאוד, זה עצוב לי לראות שעברת את כל זה בלי שהייתי שם לעזור לך..

19/07/2016 17:39

הי רציתי לדעת איפה לשלוח לך הודעה אז אולי כאן זה טוב? אממ אפשר שתפרטי לי מהזה תיאורים כיאלו שתיתני לי דוגמא

21/07/2016 18:45
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך