החולמנית
הצצה למחשבותיי...

מכתב מלמטה- מקום מבטחים

החולמנית 21/02/2014 788 צפיות 2 תגובות
הצצה למחשבותיי...

אני לא יכולה לחדול מבכי. אני מחפשת תעסוקה אחרת, אך לא מסוגלת להרחיק את המחשבות הללו ממוחי. הסרט "מקום מבטחים" עורר בי את אותם הרגשות של האובדן, הכיסופים לעבר ולזיכרון הישן, החיסרון, חוסר בטחון. כמה אירוני. על רקע העלילה, האימא הצעירה שנפטרה ממחלה, הותירה את בעלה ושני ילדיה הקטנים לבדם, ובמשך כל הסרט היא מוצגת כדמות אנושית שנראית אך ורק בידי דמות אחת. שומרת על משפחתה מהצד. בודקת להם מקום מבטחים.
האם גם יקיריי שם, למעלה, בשמיים, נהגו כך לפני שעזבו? האם הייתה להם את ההזדמנות? וגם אם כן…האם הם בטוחים כי נהיה בסדר, כאן, לבד, על הארץ? אולי "אני לוקחת את זה קשה מידי" ואולי פצעי לבי עדיין לא הגלידו, והאם אי פעם יעשו כן? אני לא בטוחה. תמיד ארגיש כך. תמיד יכאב. ואולי אמצא את מקום המבטחים שלי, ואולי כבר מצאתי.
החיים עוד לפניי, כל כך הרבה מקומות בהם אנדוד ומשפחה שתמיד תהיה לצדי, בכל בחירה, בכל מעשה. תמיד אהיה בודדה ותמיד אהיה מוקפת חומה, תמיד אהיה ספקנית אך גם תמיד בטוחה.
מקווה שיש מי ששומר גם עליכם,
נכדתכם.


תגובות (2)

וואו. ואין לי מילים. אפשר לא לומר יותר? פשוט… אני לא יודעת מה לומר. הביטוי שלך בכתיבה מדהים, אמנם לא ראיתי את הסרט הזה. המחשבות שלך מדהימות.

21/02/2014 12:40

גם אני לא ראיתי את הסרט הזה..
זה פשוט.. מדהים. זהו, אין לי מילה אחרת.

21/02/2014 12:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך