ככה אני מרגישה החודש..אתם מוזמנים להגיב מה דעתכם,ואפילו לא יזיק קצת עצות.

מרגישה מתה,או לפחות נושמת ממכשירים..

01/04/2011 777 צפיות 6 תגובות
ככה אני מרגישה החודש..אתם מוזמנים להגיב מה דעתכם,ואפילו לא יזיק קצת עצות.

כואב לי.פשוט כואב.אני מרגישה שאני מתמוטטת מהכל,מהאהבה,מהלימודים,מהאחריות.עד כמה אני יכולה להעמיד פנים שהכל בסדר איתי?עד כמה אני יכולה להיות צבועה לאנשים?למה אני לא יכולה פשוט להגיד שהמצב חרא,לפחות לי.שום דבר לא מצליח לי,שום דבר.אני מרגישה שאני תמיד מנסה לעשות את הדבר הנכון,תמיד!אבל לא מצליח,או שאני לא מצליחה?אני פאקינג בת 12 מה רוצים ממני שאני ידע הכל?אולי אני קטנה לחיים האלה?,אוליי אני עדיין לא מוכנה אליהם?
כואב לי להסתכל לאנשים בעיניים ולשקר.פשוט לשקר,זאת המילה.
וגם כן,כל הבנים והסיבוכים שלהם..מצד אחד הוא אוהב אותי,מצב שני הוא מתנהג כמו אידיוט..
ומה הכי נורא?!שאני מרגישה שרק אני עוברת את זה,שכל העולם של אנשים אחרים וורוד ומושלם,ורק אצלי הכל שחור.כל הבעיות של בנות אחרות זה שהחזה שלהן לא מספיק גדול,או שהשמלה לא עולה עליהן..אני לא ככה.אני יודעת מה חשוב ומה לא.אבל לפעמים,אני מעידיפה להיות כמוהן.להתעסק עם הבעיות המצחיקות האלה ופשוט לזרום.אבל אני תמיד ימשיך להיות מסובכת.ככה נולדתי..מסתבר..
אני מחשיבה את עצמי לקיפוד.חח כן אולי זה נשמע קצת מצחיק אבל ככה אני מרגישה.אני נראת מוגנת,בטוחה,קשוחה וחזקה,שבעצם בפנים מרגישה מתה,או לפחות נושמת ממכשירים..


תגובות (6)

אהבתי את הכנות =]

30/06/2011 00:24

כל הכבוד ששפכת את הלב

13/07/2011 18:56

יפה מאוד על האמת הנכונות לספר….
כולם חווים תקופות קלות ותקופות קשות אל דאגה זה יעבור…..
בבקשה אשמח אם תקראי את הסיפורים שלי……
כמו לילה קסום 103 ונערה במבחן החיים פרק 1 ושל ofron19 נערה במבחן החיים פרק 2

19/07/2011 20:51

מדהים… ואת ממש עוזרת לי אני אשמח אים תצרי איתי קשר

אני רוצה לקחת את הרעיון שלך.. אם את מסכימה..??

24/02/2013 11:57

ואו.
זה ממש יפה, ואת ממש לא היחידה שמרגישה ככה
כולם ככה כולם בונים חומה סביב עצמם או לפחות סביב הרגשות שלהם
וזה קשה לשבור את החומה הזאת, הבעיות של הבנות האלו הם לא הבעיות האמיתיות שלהן (אני חושבת).
ואת לא מסובכת אוליי את פשוט לא מאמינה מספיק בעצמך או לא רוצה מספיק אם זה בלימודים או אהבה, תציבי לעצמך מטרה וככל שתירצי אותה ככה תשיגי אותה כי אין דבר שעומד בפני הרצון

22/02/2014 08:33

וואוו
מזדהה ברמות
אה, אני חושבת שאת יכולה לדבר איתי אם את רוצה
כתבת מאוד יפה

14/10/2014 17:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך