mismika
אתה לא יכול להיכנס לאותו נהר פעמיים

משבר קיומי

mismika 13/05/2021 291 צפיות 2 תגובות
אתה לא יכול להיכנס לאותו נהר פעמיים

בני אדם הם היצור הדוחה ביותר. אני לא יכולה לחשוב על יצור דוחה יותר מבני אדם.
אנחנו מגעילים. אנחנו משמידים. אנחנו עושים טוב בשביל לקבל טוב ולהרגיש הנאה,
אנחנו מתביישים במה שלא מביא גאווה, אנחנו סוגדים לכוח, ולשתיקה.
אני שונאת בני אדם, אני שונאת את העור, העצמות והאפשרויות.
למה אני בכלל מפנטזת על עתיד בהיר? אה נכון, בטבע שלי אני ארצה להרגיש טוב.
למה אנחנו מנסים להשיג דברים מסוימים? למה הכל מרגיש מזויף ולא אמיתי?
האם אני יכולה להשתנות? האם בכלל שווה לנסות כשהכל סביבי ישאר אותו דבר?
למה אני חושבת בדרך הזו? המוח שלנו כנראה יותר ממה שהוא נראה, אולי אפשר למצוא בו את האמת על המוות. אני חושבת שההשקפה על המוות היא לא נכונה. אני חושבת שאנשים רואים את המוות לא נכון.
אני רוצה להיות בחוץ ולהרגיש את השמש על הפנים שלי.


תגובות (2)

אני מבין את התחושות שלך, הייתי אומר שעד לא מזמן הייתי מאד מזדהה איתן, ומעבר לזה, גם אין לי שום תשובה כרגע שתגרום לך להרגיש אחרת.
אבל בכל זאת את כאן. יכולת לכתוב את מה שכתבת ולהשאיר את הקובץ במחשב. להדפיס ולשמור במגירה, אבל בחרת לשתף אותו עם עוד אנשים. כי אני חושב שאת עדיין מאמינה באנשים. מאמינה שאיפשהו קיימים אנשים שכן יבינו, כן יקבלו. יש לך עדיין איזו תקווה באנשים ואת עדיין מאמינה שיכולה להיות אהבה, ושהטוב קיים.

עכשיו תורך לשכנע אותי שאני טועה.

14/05/2021 00:54

    אולי שיתפתי בתקווה שיש אנשים אי שם שיוכיחו לי אחרת, שאולי בני אדם הם לא כל כך נוראיים. אולי שיתפתי בתקווה שאנשים אחרים יקראו וישנו קצת את הפרספקטיבה שלהם. אולי אני לא רוצה להרגיש שאני איזו משוגעת ויוצאת דופן שחושבת מחשבות מסוג כזה, אז רציתי שעוד אנשים יקראו ויחשבו.

    29/03/2022 18:20
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך