משעמם…

RoCky (new 19/10/2013 881 צפיות אין תגובות

כמה משוהויים

1 מי שמסובב לך את הגב תן לו בעיטה בתחת ;)

2 אנשים צמחונים אוכלים דברים מהאדמה כי הם בעד החיות אבל החיות מחרבנות על האדמה

3 עדיף לאחר בדקה מאשר להקדים בשעה

4 אים תצחק יותר מידי יחשבו שאתה משוגע (מנסיון)

5 תהיה אתה! אלה אים יש לך פיצול אז זה תהיו אתם!

6 ליפעמים זה טוב לישמור טינה…

7 כשאתם רואים סרט אימה מפחיד בחושך תזהרו שאחיכם הקטן לא יבוא ויבהיל אותכם כנקמה (מנסיון)

8 אלברט איינשטיין גילה שהוא גאון רק כשהוא היה בן 26 אז אים אתם מתחת לגיל 23 יש לכם עוד זמן!

9 כל אלה שרושמות משפטי אהבה בפייס מה אתן משחקות אותה?! כולם יודעים שאתן בפוראבר אלון!

10 תידאגו לא להשתעמם אחרת יש תוצאות לא ממש טובות…
כמו עכשיו

11 מדריכות בריקוד לטקס יתחילו פחות לאהוב אותך אים -בטעות- תתן/י להן כאפה (אל תישאלו אותי איך זה קרה אבל זה קרה לי…)

12 רוב האנשים שאומרים אחר כך מתכוונים ללעולם לא

13 המורה:״לסמן שמות מספרים ומקומות זה התורה שבעל פה לשיעורי בית באנגלית״
תלמיד:״איך הגענו לשיעור תורה?!״
אני בכיתה של המפגרים…

14 ילד מהכיתה שלי ניקרא לו ע׳ שם משקפיים של ילד אחר בזמן שילדים אחרים שיחקו שבויים בכיתה
ע׳:״לפי החישובים שלי צריך ליזרוק את הכדור לכיוון למעלה!״

15 בוואצפ וי אחד לא ראיתי וי שני סינון שלי ;]

16 המוכר בגלידריה לא רצה להעליב אותי אבל היה לא קשה…. :(
לפחחת הוא נתן לי ליטעום מהגלידות הוא ״מה כפת לך תקחי טעימות בחינם״^^

17 במקום לישלוח ל׳דנה גומז סוויפט׳ הודעה בוואצפ שמשעמם לי שלחתי למורה שלי לאנגלית שהיא ממש כלבה .___.

18 הרבה פעמים כשאני סופרת עד 20 אני שוחכת את 19

20 מי רואה הלו רוס?

מי שמע/ה את השיר וואט דאז דה פוקס סייז?
חחחח הרג אותי

פעם אח שלי לקח חתיכה גדולה של נייר טואלט וצבע אותה במרכז בחום והתחיל לירדוף אחרי אחותי בכל הבית עים זה .____.

אני:״ מראה מראה שעל הקיר מי הכי יפה בעיר״
המראה:״ לא את, זה בטוח״ :(

יש לי חברה שמחמצנת את השפם שלה ככה שלא יראו לה אותו והיא שעירה אז הייתה מסיבה במועדון והיא באה לשם והיה את האור הזה ופיתאום אני קולטת את השפם שלה זוהר חחחחחחחחחח

לכל מי שאני קוראת את הסיפור שלה תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי זה עיניין של חיים ומוות!!!!

בא לי לחפור בקבוצה הכיתתית אבל המחנכת שלי הוציאה אותי משם כי חפרתי יותר מידי :(

בטעות נתתי למורה שלי לערבית מכה בגב…

רשימת האנשים שפגעתי בהם פיזית
מקום 5 אחת החברות שלי-זרקתי עליה בקבוק מים כשהיא רצתה לישתות באמצע השיעור
מקום 4 המדריכה שלי לריקוד בחזרות להופעה-דיברנו משהו על תימנים אז אמרתי כזה אני תמנית והיא בדיוק הייתה מאחורי והוזזתי את היד אז נתתי לה כאפה…לפחות היא צחקה אחרי זה…
מקום 3חברה שלי ההבלה הזאת-היא ביקשה ממני לסדר לה את הגבות כי אני טובה בציור וסירטוט ניסיתי וכל פעם זה לא היה ניראה שווה ובטעות הורדתי לה חצי גבה 0____0
מקום 2עצמי-ניתקעתי בעמוד וביקשתי ממנו סליחה,קיבלתי מכה בראש מהגג שבחדר שלי,רצתי ולא ראיתי שהדלת זכוכית סגורה,באתי להוציא את הראש מהחלון והוא היה סגור,התגלגלתי במדרגות ועוד…. ומי שאומר שבאנדם לא יכול להכאיב לעצמו שקרן. -,-
מקום 1אחותי הקטנה-וואי מה לא עשיתי לה…*
דחפתי אותה במדרגות ככה שהיא תצתרך ליקפוץ
*דחפתי אותה והיא נתקעה עים הראש בקיר
*כשהיה לנו מעקה מעמודים תקעתי לה את הראש בין העמודים והיא הייתה תקועה ככה עד שההורים שלי חזרו הבייתה מהשכנים
*תקעתי לה מסרק בשיער והיה צריך ליגזור לה אותו
*הערתי אותה בכאפה
ועוד…

עכשיו מה עוד יש לי לעשות?

אה פעם אני קיבלתי 5 או 0 במבחן בערבית… אני לא ידעתי אים זה חמש או אפס כי המורה עשתה פרצוף בוכה
שאלה אחת ממה שאני זוכרת-איפה הדוברת לומדת?
אני כתבתי-בבית ספר

טוב למי שעדיין פה ביוש לוב יו ואני לא משוגעת פשוט משועממת רצח שהתוצאות לא טובות אה ואים אתם כבר הגעתם עד לפה תגיבו מה דעתכם על הסטים שלי http://rocky567.polyvore.com/?filter=sets
ותגיבו גם עליהם כי אני לא סתם מפרסמת אותם בכל הזדמנות שיש לי 0__0

ויש לי שאלה רצינית עכשיו
אני בת 13וחצי כיתה ח
ויש לי עגיל באף זה פרחי?
ולבצםר אני שמה אייליינר מסקרה אודם ופודרה זה פרחי?
לא יודעת למה אני התחלתי לחשוב על זה

ותגיבו על הסטים!!!!!!!!!

ביוש :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך