הלוחמת▪♡♢●○.
כל אדם צריך מקום לפרוק,אבידת אמון באנשים. אומרים שקשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים. אז זה החיים של ילדה בגיל לא הכי גבוה,שעברה דברים שאנשים יותר גדולים ממנה לא עברה, זאת שכנויה בסביבה "הילדה הבוגרת" זאת שכולם מקנאים ביכולת הזאת כל כך, והיא? די מבואסת כי התמימות של גילה אבדה. אדם אינו נולד "בוגר",עברתי קשיים שגרמו לי להגיע לאן שאני היום,חלק ממכם יראו זאת שטויות,כל אחד והגישה שלו לחיים. מלחמת החיים.

משפט

הלוחמת▪♡♢●○. 07/02/2015 668 צפיות 4 תגובות
כל אדם צריך מקום לפרוק,אבידת אמון באנשים. אומרים שקשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים. אז זה החיים של ילדה בגיל לא הכי גבוה,שעברה דברים שאנשים יותר גדולים ממנה לא עברה, זאת שכנויה בסביבה "הילדה הבוגרת" זאת שכולם מקנאים ביכולת הזאת כל כך, והיא? די מבואסת כי התמימות של גילה אבדה. אדם אינו נולד "בוגר",עברתי קשיים שגרמו לי להגיע לאן שאני היום,חלק ממכם יראו זאת שטויות,כל אחד והגישה שלו לחיים. מלחמת החיים.

הלילה הגיע, ואיתו המחשבות.. עליי,עליך..עלינו. אולי עבר זמן וזה היה לתקופה קצרה.. אבל תקופה קצרה לא יכולה לשנות רגשות ארוכים וחזקים.. אתה וויתרת.. ורוב הזמן מה שאתה וגם אני שומעים זה להמשיך הלאה.. אבל רגע, מה זה להמשיך הלאה? למה לוותר על אהבה? אולי לא גדולה ולא ארוכה, אבל אהבה אמיתית.. לשכוח את הטוב שהיה? למרות כל הויכוחים והריבים.. למה לברוח ולהשאיר את הכל שבור, ולא לתקן את הכל כדי שיהיה שלם..? אולי נכנס משהו רע.. ששבר את כל האהבה הזאת, אולי לתמיד אולי לא.. אולי לא הערכתם מספיק.. אולי זילזלתם בה מידי, ואולי ידעתם איפה הטעות ולא תיקנתם אותה. ידעתם.. אבל פשוט לא חשבתם שהצד השני באמת יעזוב, יוותר .. אולי זאת גם השפעה של אחרים שכל הזמן אומרים לך, ׳׳תמשיך הלאה, זה נגמר, זה לא יהיה יותר..׳ ובחרת להאמין בזה, בחרת להמשיך הלאה ולהקשיב למה שהחברים אמרו, הידידות.. אנחנו עוברים אחד ליד השני כמו שני זרים, ולמה זה? כי אמרו לנו להמשיך הלאה? במקום להקשיב לאחרים ולעשות טעויות ולהתחרט עליהם כשכבר יהיה מאוחר מידי.. תקשיב ללב שלך.. למה שאתה באמת רוצה, ואני גם חייבת לשאול אותך דבר אחד אחרון.. לפני שאתה הולך, אפשר לחיות עם חצי מהלב…. ?


תגובות (4)

איזה עצוב זה, אני מאוד מקווה שאת לא מרגישה ככה

07/02/2015 14:55

בהחלט מרגישה..

07/02/2015 14:56

אם הוא ויתר עלייך בגלל שחברים שלו אמרו לו להמשיך הלאה, אז הוא בכלל לא שווה דמעה אחת מעינייך.
הלוואי ותמצאי מישהו שבאמת יאהב אותך. מאחלת לך רק טוב ואושר. אוהבת בת-אל

07/02/2015 14:59

אם את צריכה עצה או עזרה או כל דבר אחר אני תמיד פה.

07/02/2015 15:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך