מה קורה לי ?

13/03/2011 704 צפיות אין תגובות

אני רץ בשיא הכוח, רץ כאילו אין מחר גופי בוער מהתרגשות ולבי הולם כמערכת תופים רץ לפגוש

את חברתי לעתיד בדרך חולפים להם בתים צמודי קרקע ילדים משחקים בכדור כלבים נובחים עלי בנסיון להשיג אותי אבל אותי כלום לא יוכל לעצור , איש זקן עם מקל הליכה צועד לעברי ממרחק ש כ- 30 מטר ומתחיל לנופף אליי עם מקל ההליכה בידו שקית גדולה ועמוסה אני מבחין בעשב טיבול כלשהוא מבצבץ מצידה של השקית כנראה היה בשוק הרי יום רביעי היום האיש נראה כמתאמץ ללכת עם השקית הכבדה ומסמן לי עם מקלו כנראה לקבלת עזרה , אני חולף על פניו מבלי להסיט מבט אני מרוכז חייב להגיע בזמן , השכונה כעת מאחורי והכביש הקצרצר מחכה שאחלוף גם על פניו , נהגים צופרים לי שארד מן הכביש ואני מסמן להם עם היד שיעקפו , הזיעה מתחילה לבצבץ וטיפה אחת גולשת לה בצד הלחי אל הסנטר ומשם אל האספלט החם . אה ולמה בדיוק אני רץ אני מתחיל להרהר תוך כדי , אולי הצפיות שלי הן גדולות מדי , החלטתי להפסיק לרוץ בתנופה שירדה לה בצורה טבעית עד לעצירה מוחטת של רגליי , הראש הולם בום בום בום הייתי חייב לחשוב על המצב כולו מחדש , ספקות עלו בי ספקות תהומיות כאלה האם אני רוצה את זה בכלל לפתע כל ההתרגשות מין המפגש נעלמה כאילו מישהו נכנס אל ההגדרות שלי וכיבה אותה הגעתי למסקנה : אני רוצה משהו אחר , פתאום ראיתי את זה כל כך ברור , הנה התגבשה לה הזהות שלי, סוף לבילבול הגדול החוסר סיפוק , מערכות היחסים שלא מצאתי בהם כל עניין ותמיד האשמתי את הצד השני , עכשיו תוך כדי המרדף הזה השלמתי עם משהו שחיכה לפרוץ 30 שנה , אמרתי לעצמי תחילה בלב בשקט בשקט : אני הומו ואז עוד פעם הפעם השלישית כבר יצאה אל העולם ואני מתכוון לחלל שהקיף אותי באותו רגע ואלה לא היו סתם הצהרות אלא התגלות מוחשית ומאירה , נשימתי חזרה אליי והמחשבה חזרה לדפוס ענייני , ומה עכשיו הראש תבע לדעת , מה תעשה עם ההתגלות הזאת שהרגשת , התחלתי ללכת חזרה עם חיוך על הפנים מתעלם מין הראש שתכף רצה לממש , נהנה מין התחושה , חזרתי הביתה, כלבתי דפי קיבלה את פני ואני כרעתי אליה ליטפתי אותה ונתתי נשיקה במצחה הבזי החמוד , פשטתי בגדי בסלון וכיום היוולדי עשיתי את דרכי למקלחת .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך