ניצחתי :)

אנאבל שקיירוב 09/04/2013 800 צפיות 10 תגובות

"טוב בנות כעת אנו נלך לחדר מחשבים" אמרה המורה שלנו למחשבים אם הקול הצווחני שלה,לפני שהלכנו נשמעו נקישות בדלת.
"יבוא" המורה אמרה.
"אנאבל,מילנה,ואביאלה,המורה לפיתוחיי חשיבה קוראת לכם" אמר הילד שנראה שהו מכיתה ה'.
מילנה חייכה אליי ואמרה "סוף סוף" היא יצאה החוצה וגם אני יצאתי כשליבי פועם בחוזקה,סוף סוף,התחרות המכריע שמכריע מי יעלו לשלב הבא,עקבנו אחריי הילד.
"לאן אנחנו הולכות?" שאלה אלינוי,הבת שגם השתתפה,
"לאנשהו" הוא ענה,נכנסנו לבניין השני בבית הספר,פתחנו את הדלת שהיה רשום עליה 'כיתה ה' 2' ונכנסנו,בתוך הכיתה עמדה המורה שלנו לפיתוחיי חשיבה,היא אמרה לאלינוי "אלינוי לכי ל-ה' 1 וקיראי לבנים שכתובים כאן" היא העבירה לה פתק ואלינוי הלכה,בנתיים המורה לפיתוחיי חשיבה אמרה לכיתה ה' 2.
"מכל הכיתות,בחרנו דווקא בכם,אתם תוכלו לצפות בתחרות" לפי קולה של המורה היה נשמע שהיא חושבת שזה מענק,גיחחתי בתוכי,כי אם אני הייתי אחד מהם הייתי חושבת שזה סתם משעמם,ארבעת הילדים האחרים הגיעו,המורה ביקשה שתי שולחנות וארבעה כיסאות.
המחנכת של הכיתה שראתה שלאחרים משעמם אמרה: "בואו נלך למגרש לשחק כדורגל" היא אמרה וכולם רצו, "ככה הכיתה מתנקת מהר" אמר ילד אחד והלך.
התחרות התחילה,ליבי פעם הבחוזקה וידי רעדו,מי שהיה אחראי על התחרות אמר שיש שש דקות כדי לסיים את הסיבוב הראשון,מי שמנצח שני פעמים עולה לתחרות האזורית,והוא הוסיף "אם במידה ותסיימו את הסבב הראשון בפחות משש דקות אז אתם יכולים לשחק עוד הפעם ומי שמנצח-מנצח" ליבי פעם בחוזקה רבה והתחלנו,מי שהיה מולי עשה מהלך,ואני רק חייכתי,ידעתי שאני עומדת לנצח,וניצחתי,
"אנאבל-נכון?את הנציגה של המשחק קורידור,את יכולה לעלות לכיתה" הוא אמר לי ואני עליתי בשמחה.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
עכשיו ככה,זה קרה אתמול,וזה מאוד ריגש אותי!!הייתי שמחה מאוד!!!
והתחרות זה על משחקים:יש קורידור,אוקטי,אבאלון,ודמקה.
:)
שמחההההההה~!!!!!


תגובות (10)

תודה רבה :)

09/04/2013 05:26

אווומייגאג איזה שווה לך!! בטח עשה לך את היום :-)
איזה סיפור מרגש
מוזמנת להעביר ביקורת גם על הסיפורים שלי ;-)

08/05/2013 13:27

חחח XD
תודה רבה שמחה שאת מגיבה על הסיפורים שלי :)
אני אעביר ביקורת על הסיפוריםש לך אל תידאגי ;)

09/05/2013 06:10

פעם בכיתה ה' השתתפתי בתחרות הזות… וניצחתי בדמקה אבל אחר כך שיחקתי נגד שלושת המנצחים האחרים אצלנו זה היה אוקטי אני חושב עם המשושים והחצי תנועה המבוך שבו צריך לחצות את המבוך בלי לפני השני אבלון ודמקה ואני ניצחתי את כול המנצחים האחרים…

09/05/2013 06:24

יפה :)
מגנוב אני ניצחתי את הכל מי ששיחק מולי בקורידור אבל הקבוצה שלנו לא עלתה \:

09/05/2013 08:17

מבאס… קורידור זה המבוך?

09/05/2013 08:20

כן 3:

09/05/2013 08:35

השתמשת בחסימה עצמית?

09/05/2013 08:35

לפלאר ^^לפעמים השתמשתי בחסימה עצמית,אבל לפעמים פשוט השתמשתי בערמומיות שיש בי והתעללתי ביריב X3

09/05/2013 22:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך