Broken Angel
אני אפילו לא יודעת מה זה אמור להיות..הייתי חייבת לפרוק את זה איכשהו...

נמאס לי

Broken Angel 23/06/2014 719 צפיות 2 תגובות
אני אפילו לא יודעת מה זה אמור להיות..הייתי חייבת לפרוק את זה איכשהו...

נמאס לי יותר לחייך, כשבפנים אני שבורה. נמאס לי להילחם לעמוד רק כדי ליפול שוב פעם.
נמאס לי להתנהג כרגיל, כשבפנים אני מתה מפחד. נמאס לי להעמיד פנים שהכל כשורה כשכל מה שאני רוצה לעשות זה להיסתגר בחדר שלי. נמאס לי לשקר ולהגיד שהכל בזמן שהכל ההפך מבסדר.
נמאס לי לספוג עוד מכה ועוד מכה, ולהעמיד פנים שזה לא כואב. נמאס לי להגיד שאני שמחה, כשאני בסך הכל רוצה להתחבא מתחת לשמיכה.
נמאס לי להגיד שהתגברתי, כשאני מרגישה כאילו רק לפני שניה חטפתי סטירה.
אני לא יכולה יותר, כי כל מה שאני רוצה עכשיו זה למות וזהו…


תגובות (2)

לא לא לא לאאאא
אני לא אתן לך!!!!!

אפילו שמה שכתבת הוא עצוב – אני שמחה שכתבת אותו :)
זו מעין פריקה. והנה פרקת. אז-
למה למות?!?

שלא תחשבי על זה אפילו… שלא תנסי לרגע…. אל תעשי כלום!
אני מדברת בשיא הרצינות.

#את מוזמנת לפנות אליי במייל, במידה ותרצי

23/06/2014 07:59

אני כל כך מבינה אותך ומזדהה. גם אני עוברת תקופה קשה. כואב אפילו לחשוב עד כמה קשה- אבל את יודעת מה!? יוצאים מזה! יוצאים מכל משבר, יוצאים כל כך חזקים יותר והחיים שאחר כך שווים כל דמעה שהזלנו מתחת לשמיכה במלחמה שלנו מול עצמנו.
תאמיני! תאמיני בבורא עולם שנותן לך כאב שירפא אותך ויעשה אותך גיבורה בהמשך! זה כל כך שווה את זה! תאמיני בעצמך כי יש בך כוחות לעבור את הכל, ואני יודעת בוודאות שזה תיכף ייגמר העצב, ותהיה שמחה מהנשמה שלך.
הרגשות שלך כל כך אנושיים וזה משחרר לבכות, ולדבר על זה- אבל לא לוותר על עצמך, אף פעם!!!!!!!! את יקרה!
אם תרצי לדבר אני תמיד פה, מאמינה בחוזק שלך! תפני אליי ואני פה בשבילך.
תתחזקי !

23/06/2014 09:47
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך