סבא… אני אוהבת אותך♥

Me. Just ME. 28/03/2014 1297 צפיות 15 תגובות

היי סבא…
הרבה זמן רציתי לכתוב לך משהו, בתקווה שתראה את זה ותחייך. תחייך כי תבין שאני עדיין זוכרת אותך. עדיין מתגעגעת.
זוכר את היום ההוא? אותו יום שבאנו אליך? כן, אותו יום שחיבקתי אותך לאחרונה.
שכבת במיטה, היית חיוור וחלש. נשקתי על הלחי שלך וחיבקתי אותך…
אם הייתי יודעת שזהו החיבוק האחרון, שאני לא אראה אותך שוב, הייתי מחבקת אותך כל כך הרבה זמן. חיבוק שלא היה נגמר, כי הייתי רוצה להישאר כל היום לידך ופשוט לחוש בחום גופך.
אני יודעת שלא היינו בקשר ממש טוב, אבל עדיין אתה עולה בראשי לפעמים.
אני עדיין זוכרת את אותו היום. אותו היום שחשבתי שהוא יהיה היום הכי מושלם בעולם.
הייתי ילדה בכיתה ד' ולקראת השעות האחרונות שלי בבית הספר, אמא באה לקחת אותי.
אני זוכרת את עצמי שואלת "מה קרה?" "למה את פה, אמא?", והיא "סבא נפטר".
מילים אלו הדהדו בראשי "סבא נפטר", "סבא נפטר"…
אני רוצה להתנצל סבא. להתנצל על זה שבמקום לחשוב על מותך, הייתי עסוקה בלשכנע את אמא ללכת ליום הולדת של חברה, בדיוק באותו היום.
אני מצטערת, סבא. סליחה.

הייתי צעירה מכדי להבין את המושג "מוות", אך ככל שהתבגרתי, עיכלתי יותר ויותר את מותך.
הבנתי כי לא תשוב עוד. אבל פה אני רוצה לתקן את עצמי… אתה לא תשוב, כי עדיין לא הלכת.
אתה תמיד פה איתי, נושם איתי (אפילו שאתה מת), מחייך איתי ומחבק אותי.

אמרו שנפטרת בגלל המחלה הנוראית ההיא. אני מקווה שטוב לך עכשיו. כבר לא כואב לך. אתה לא צריך בדיקות או טיפולים, כדורים, זריקות… אתה לא צריך יותר כ-א-ב.
תמיד אתגעגע, תמיד ארצה את החיבוק שלך… ותמיד, אבל תמיד-אחייך בשבילך…
אוהבת אותך, סבא♥


תגובות (15)

זה ממש יפה, זה אמיתי?

28/03/2014 14:59

מרגש

28/03/2014 20:35

אהבתי ממש… כתבת בצורה מרגשת 3>

28/03/2014 20:35

ואוו, זה ממש מרגש ויפה *-*

29/03/2014 20:19

וואו זה מרגש ממש!!

13/06/2014 17:06

מרגש נורא

13/06/2014 22:59

תודה♥

14/06/2014 10:21

וואוו. עצבת אותי. אני בדיוק באמצע ריב עם סבא שלי…… :(

15/06/2014 17:59

אני יודע שכל העניין עצוב וזה, אבל לא נימאס לך לישמוע ״סליחה על סבא שלך?״ לפחות לך יש מזל. לי שניהם ניפטרו, סבי ניפטר מסרטן שהקשה לו את הנשימה. אז אם לא אכפת לך מניסיון אישי לא אגיד סליחה אלא רק, יפה שאת מיתמודד עם זה בצורה כזאת, אותי לקחו באמצע בית הספר בכיתה ב׳, הילדים שם אמרו ״מה אתה בוכה?״ ואז בכי רק המשיך. אבל לא מדובר עליי. בכל אופן הייתי ממליץ להוריד (/).

17/06/2014 20:10

    לידיעתך, גם סבתא שלי נפטרה.. לא באתי במטרה שיגידו לי סליחה.. אלא כדי לפרוק.. בכל אופן, אם יש לך משהו רע להגיד בקשר לעניין הזה, אתה לא חייב להגיד הכל.. בכל סיפור אחר בשמחה, אשמח לביקורת, אך פה ממש לא.. זהו נושא רגיש אצלי ואשמח אם לא תגיב ככה.. וגם סבא שלי נפטר מסרטן.. לא רציתי להגיד את שם המחלה, אבל זה היה סרטן.. ואני לא אוריד את הקטע הזה, כי אני מאמינה שסבא שלי יראה את זה שם למעלה..

    17/06/2014 22:05
סיפורים נוספים שיעניינו אותך