סימולציה

28/09/2018 484 צפיות תגובה אחת

העין השלישית- אמיתי או לא ?
יצאתי לחקירה נוספת בעקבות השאלה הגדולה האם הקיום שלנו פאקינג שווה משהו בכלל?
התנזרתי מסקס ( פחח בטח) נהייתי טבעונית עשיתי מדיטציה תקשרתי עם גורמים שלא חיים בנינו זה מה שאתם רוצים לשמוע?
טוב כי כל זה קרה.
יום קיצי ואני לובשת את השורט הקרועים שלי והמגפיים המסורבלות שאני מתעקשת ללבוש בכל עונה שהיא.
טלפון הודעות-
טריי : בבקשה אני רוצה לחזור להיות ביחד את היית הראשונה שלי .
מארק ( החבר הכי טוב שלו) : אני יודע שהיית עם טריי אבל אני חושב שזה אמור להיות אנחנו.
אבל אני מכבה את הטלפון בגלגול עיניים כי אני מתנשאת! וגם כי כרגע הדברים האלה נראים לי טיפשים אחרי השבועות האחרונים.
אני לא מצליחה להתרכז בשום דבר חוץ מתאוריות קשר וחיפוש אחר האמת ועוד בולשיט עמוק כזה, ולעומת זאת כל מה שבנים חושבים עליו כמובן זה כוס כי הרי מה עוד יש מהנה פה (צודקים), אם גבר ימצא את סיבת הקיום הוא פשוט ינצל את זה בעוד אם אישה תגלה היא לא תעשה שום דבר בנוגע לזה חה ! .
בעודי כותבת את זה גיליתי את הצד הפמניסטי שבי…
קאטיה הבטיחה שתפנה זמן היום כדי שנסע רק שתינו למרכז הקניות.
\"אבל אנחנו הולכות רק אם בדרך עוצרים בחנות קריסטלים! \" היא הצהירה.
חנות קריסטלים היא ברצינות עדיין מאמינה בחרא הזה . \"טוב\".
אנחנו נכנסות לבניין שאמור לשמש כגלריית אומנות לסטודנטים, ובעודנו נכנסות ועוברות במסדרונות אני מתחילה לפקפק ב\"חנות הקריסטלים \" הזו .
\"תגידי את בטוחה שזה המקום, או שהחנות הזו קיימת בכלל?\" התנשמתי בעודי עולה במדרגות, אני חייבת להפסיק לעשן. \" כן אנה אני בטוחה, ואומרים שבעלת המקום היא גם מכשפה! היא מביאה פסלים ו..ו..ואבנים רוחניות מכל רחבי העולם", היא גימגמה בהתרגשות.
לבסוף הגענו לקומה השלישית והאחרונה, קסם או לא לפחות שיתקינו מעלית.
ריח הקטורת הציף אותי והעביר בי תחושה משונה וחדשה. קאטיה פתחה דלת זכוכית, נכנסתי אחריה בזהירות מרגישה כאילו פלשתי למאורת האויב.
בחורה בלונדינית וחמודה הניראת בשנות ה20 לחייה עמדה בדלפק וחייכה חיוך קורן לעברנו,
קאטיה התנפלה עליה באותה השניה ושאלה משהו לגבי קלפי טארט טוראט..לא יודעת.
צעדתי לאורך המקום הסתובבתי במעגלים בוחנת פסלי בודהה דרקונים סינים מסכות שמאניות וקריסטלים הזויים, תוהה איך זה יהיה לעשן ירוק ולהיות כאן בטח מטורף.
פסל אחד משך את תשומת ליבי הוא היה הכלאה בין קוף לבן אדם ועיניו היו עשויות מאבני אודם בורקות, החיוך שנסך על פניו היה מהפנט לא הצלחתי להתיק את עיני ממנו. איבדתי את עצמי .כשפתאום כאב חד פילח את מרכז המצח שלי התעלמתי ממנו והמשכתי להתרכז בפסל הצוחק. האם הוא… הוא צוחק עלי ?
\"אייי\" הנחתי את ידי על המצח והסתכלתי על מראה שהייתה תלויה בקיר לצידי, מחפשת אחר דם אולי עוד חצקון מזדיין אבל כלום, נראיתי נורמאלית לחלוטין.
יד כבדה הונחה לפתע על כתפי, בהשתקפות המראה ראיתי אישה זקנה ונמוכת קומה בשמלה ארוכה ושיער מאפיר, הסתובבתי מהר וגיליתי שהיא אכן שם ולא אשליה.
הבעת פניה הייתה סקרנית היא בחנה את פניי ואני רק הייתי נבוכה, חיפשתי את קאטיה בזווית העין אבל היא לא נראתה בסביבה.
האישה התקרבה אלי יותר, לתוך מה שהחברה מתארת כמרחב אישי ,לפתע היא אמרה \"הארה שלך פתוחה יכול להיות לך מסוכן להיות כאן\" היא התרחקה צעד לאחור כנראה בגלל המבט המבולבל על פני. פתחתי את פי בשביל לענות משהו ציני ומתחכם אבל במקום נשמע צליל פעמון מהטלפון שלי. לפני שבדקתי ממי ההודעה הרמתי את מבטי לעברה אך היא לא הייתה שם.
הודעה-
טריי: חייבים לדבר ניפגש הערב?
נאנחתי, זה לא עוזר לכאב הראש הארור, ומי זאת האישה הזו בכלל? עוד צליל.
הודעה-
מארק: אנחנו צריכים לדבר, הערב בחבית?
עארררררררארער.

להמשיך?


תגובות (1)

אני רוצה שתמשיכי….באמת,ואני הייתי המדרגת הראשונה שלך!,אבל את\ה צריך לשים יותר סמני פיסוק,אשמח עם תיקח\י זאת על צומת לבך!

05/11/2018 20:42
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך