michal2467300
באמת אנשים!!!!! תפנימו את זה! ואני מצטערת אם אני ישירה מדי או אימפולסיבית או פוגעת, אבל למה תמיד הם התפקידים הראשיים? אני מכירה סיפורים שאין בהם תאומים בכלל, או שהתאומים הם תפקיד שולי ביותר, והם מעולים!

סיפורים על תאומים

michal2467300 24/06/2013 1836 צפיות 7 תגובות
באמת אנשים!!!!! תפנימו את זה! ואני מצטערת אם אני ישירה מדי או אימפולסיבית או פוגעת, אבל למה תמיד הם התפקידים הראשיים? אני מכירה סיפורים שאין בהם תאומים בכלל, או שהתאומים הם תפקיד שולי ביותר, והם מעולים!

מה יש לכותבי הסיפורים פה??? (עד כמה שאני אוהבת אתכם)
שמתם לב שכל הסיפורים הפופולריים עוסקים בוואן דירקשיין או בג'סטין, או על אנשים מעולם הפשע, מהמעמד העליון או יתומים? כאילו מה? לאנשים ממעמד הביניים לא קורה כלום בחיים? תודה רבה באמת! וגם… שמתם לב ( והנה אני מקשרת לתאומים) שבהרבה מהם יש תאומים?
כאילו, אתם יודעים כמה זה מחרפן לראות שכל העולם מתלהב מתאומים? ותאמינו לי אני יודעת מקרוב מאוד (אני תאומה מי שלא הבין את הרמז). אז כן, זה כיף שיש מישהי לדבר איתה על הכל, ומבינה אותך, ( עוד נקודה בקשר לתאומים בסיפורים – אם זה שתי בנות, הן לרוב לא חברות במיוחד, ואחת מקובלת יותר או מגיעלה לשנייה- פיחסה!! נו באמת אנשים! מגיל קטן תאומים חולקים בכל! אם תאומה אחת מגעילה במיוחד לשניה, זה אומר שלהורים יש יחס מועדף, ושבעיקרון הם דפוקים) אבל בעיקרון, אנחנו סתם אנשים רגילים! ומה זה השאלות המטומטמות האלה, אם פעם התבלבלנו אחת בין השניה?! נו באמת. פעם ראיתם מישהו שפוי שלא יודע מי הוא? ומה זה המחשבה המטומטמת הזאת, שאתם חושבים שאתם מקוריים כשאתם אומרים לנו "למה שלא תתחלפו בכיתות? זה יהיה מההההה זה מגניב!". אתם לא מבינים שאם כל אחד שואל את זה ומציע במיוחד שנחליף באחד באפריל, אז זה כבר לא מפתיע, מצחיק או בכלל מקורי?!
תקשיבו, אמנם תאומים זה דבר מיוחד, אבל כל הסיפורים המעניינים לא קורים בהכרח לתאומים. תרחיבו אופקים, תכתבו סיפוריי חיים מעניינים לאנשים שנולדו יחידים.


תגובות (7)

א. כייף לך שיש לך תאומה (אני בת יחידה בן 4 בנים)
ב. אני מבינה אותך בקשר לתאומים (חושבים שאח שלי שגדול ממני בשנה הוא תאום שלי)
ג. חברה שלי לא התחפשה בפורים (ויש לה תאומה בבית ספר) אז היא אמרה שהיא התחפשה לאחותה זה היה מצחיק כי הן לא דומות בשיט.
ד. יש כאלו שרוצים שיהיו להם תאום/ תאומה.
ה. אני סתם חופרת עכשיו אז… ביוש

26/06/2013 15:54

אני מבינה אותך לגמרי. אבל תנסי להבין אנשים שאין להם תאומים/ כותבים על תאומים. אנשים שכותבים על תאומים כותבים עליהם בגלל שזה מגניב. וילדים שאין להם תאום/ תאומה רוצים שהיו להם אח תאום אז אולי בגלל זה הם כותבים על זה.
נ.ב זה כיף שיש תאום? אתם מדברות ביחד לפעמיים או עושות משהו ביחד באותו הזמן בלי להתכוון לזה? מצטערת על השאלות דפוקות אבל אף פעם לא היה לי אחות תאומה אז אני לא יודעת על זה כלום. דרך אגב, ידעת שאני מקריינת בקטע של התאומים במסיבת סיום שלנו? (השאלה לא קשורה לכולום ואני יודעת את זה)

26/06/2013 21:29

אני ממש מבינה אותך.
אני מרגישה שאת כותבת את תוכן החיים שלך כחיים שלי.
אני ממש אהבתי את מה שכתבת,אני מקווה שיהיה לזה סיפור המשך.

05/07/2013 00:59

כן, יש לי תאומה אמיתית ואנחנו החברות הכי טובות! כן לפעמים אנחנו חושבות על אותו דבר או אומרות אותו דבר באותו זמן.
פעם אחת אפילו חלמנו אותו חלום (היא אמנם חלמה אותו כמה ימים אחרי… אבל בכל זאת).
אתם יודעים, משום מה, אנשים חושבים שהם מקוריים כשהם אומרים לנו כמה זה יהיה מגניב אם נחליף כיתות ב-1 באפריל. כאילו, אם זה כל כך מגניב אז למה אתה חושב שאתה הראשון שחשב על זה. חוץ מזה רוב הזמן, 1 באפריל יוצא בחופשת פסח.
דרך אגב… מיכל מאליק? יש לך שם 100מם! (בכל אופן שם פרטי, אני לא חובבת גדולה של וואן דיירקשן).
בקיצור, הנקודה שלי היא, שתאומים הם בסך הכל אחים שנראים דומה. הם אנשים רגילים לגמרי, ולא כל הדברים המעניינים והמסעירים בחיים קורים להם.
תודה על התגובות!

05/07/2013 15:52

בתגובה שלי לעצמי חזרתי על אותם דברים שאמרתי בקטע… חחחח אני לא ממש מודעת לעצמי.

05/07/2013 15:53

עכשיו אני דיירקשנית…. אני כל כך מתביישת! טוב, את מיכל מאליק, ואני מיכל סטיילס. העולם לא מושלם.

04/08/2013 15:55

לפני חודש בדיוק!

04/08/2013 15:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך