מאי תלתלים סטיילס
אוקייייי, מקווה שאהבתם ואני יעלה את הפרק הראשון מתי שאני יוכל :) בבקשה תגיבו כדי שאני יידע אם להמשיך או לא!! אוהבת 3>

סיפור חדש+הקדמה (אחרי מלאאא זמן)

אוקייייי, מקווה שאהבתם ואני יעלה את הפרק הראשון מתי שאני יוכל :) בבקשה תגיבו כדי שאני יידע אם להמשיך או לא!! אוהבת 3>

ההיושש בנותתת!!!
אני יודעת שלא הייתי הרבה הרבה זמן..אבל לא יכולתי להעלות סיפורים כל התקופה הזאת…
גם בגלל העומס של הלימודים לקראת סוף שנה וגם בגלל שעברתי הרבה משברים, ואני עדיין עוברת :(
זאת תקופה קשה בשבילי עכשיו..
אוקיי בקשר לסיפור אני חושבת שאין לו פואנטה ואני לא מצליחה לחשוב על רעיונותת אז חשבתי להתחיל סיפור חדש.
הסיפור הזה הוא יותר בנוגע לחיים האישיים שלי..

-הקדמה-

קוראים לי מאי ואני בת 15, יש לי שני הורים אבל הם גרושים :(, הם התגרשו כשהייתי בת חצי שנה. לאבא שלי קוראים דוד, והוא גר רחוק ממני אבל בכל זאת הוא בא אליי פעם בשבוע.
לאמא שלי קוראים אירית ויש לה בעל ששמו עידו, הוא טיפה משוגע..הוא כל הזמן צורח ומתעצבן על שטויות, אמא שלי אומרת שהוא צריך ללכת לפסיכיאטר חח.
לאבא שלי יש אישה שקוראים לה בתיה ואני לא אוהבת אותה כל כך..היא חושבת שהיא מחליטה עליי ואומרת לי כל הזמן מה לעשות מתי שאני באה אל אבא שלי.
יש לי שתי אחיות קטנות מצד אבא-עלמה שהיא בת 7 וחצי, ואדל שהיא בת 3.
ויש לי אח קטן מצד אמא- קוראים לו גיא והוא בן 6.
אין לי כל כך הרבה חברות בבית ספר..אני חושבת שיש לי בבית ספר 4 חברות אבל הם לא חברות אמיתיות..הם כל הזמן יורדות עליי "בצחוק" ומדברות אליי לא יפה וזה מציק לי, אבל אם אני יגיד להם את זה הם לא ידברו איתי ואני יישאר לבד.
כל היום בבית אני רבה עם אמא שלי והיא צועקת עליי כמו מטורפת.
אז….
התחלתי לחתוך לפני חודש בערך (הערת כותבת:לחתוך וורידים למי שלא יודעת)
אז היו לי חיים קשים יחסית לילדה בת 15, כל החיים צחקו עליי ואני מתמודדת עם זה בדרך שלי.


תגובות (2)

שמחה שחזרת♥

ובהקשר לסיפור, אני אישית חושבת שכתיבה בהקדמה על המשפחה ועל החברות ובכלל על הדמות מאוד מיותר. הרבה עושים זאת. צריך לשלב את זה בכתיבה הסיפור. אבל אני בכל זאת אתייחס להקדמה שכתבת.
שמתי לב שהתמקדת מאוד במשפחה. שזה חשוב לא פחות, אך לא כתבת אפילו פרט אחד על האופי של הדמות (מאי) לא תיארת גם את המראה החיצוני שלה…. זה מאוד חסר.
בנוסף הייתי ממליצה לך להוסיף את המידע הזה על הדמויות האחרות, מה שגם לא היה.

רצוי לתקן. איך שתרצי. ותתחילי פרק ראשון(:

נ.ב
קראתי לא מעט פאנפיקים בחיי. אז בבקשה, אל תעשי שהדמות מכירה את הארי/זאין/נייל/לואי/ליאם [ככה כותבים את השמות שלהם, נכון?] מכירים את מאי יישר על הפרק הראשון או השני ברחוב/בפארק/במסדרון בית ספר/וואטאבר שהוא צפוי.

סליחה אם נפגעת, קבלי הכל באהבה ^_^
כזאת אני- כנה באופן מעצבן ופוגעני במיוחד :-)

16/06/2014 12:31

אני יכתוב על מאי בפרק הראשון..ואל תדאגי אני לא עושה פאנפיק עם מפורסמים אני עושה בעיקר על החיים שלי כמו יומן כזה, אבל לא ממש כאילו סיפור כזה..ואני ייקח לתשומת ליבי את מה שכתבת :) תודה

16/06/2014 13:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך