סיפור חיים אמיתי על התמודדות עם מחלת הסכיזופרניה

lovely12 03/02/2018 2315 צפיות אין תגובות

ב 18.7.1990 זה קרה …נולד דניאל לעולם ! דניאל נולד לאם נרקומנית שהייתה בת 18 ושהשתמשה בסמים במהלך ההיריון שלה אתו. בבית החולים רצו לקחת אותו ממנה אבל הגיע בחור בן ארבעים , שהיא הייתה תחת חסותו ואמר שהוא אבא שלו ושיחררו אותו מהבית החולים .דניאל בהתחלה גדל בעיקר בדירה בתל אביב עם חברה נרקומנית של אמו הביולוגית לאחר מכן עבר לגור עם אמו בדירה בראשון לציון. לאחר שנה כשהבינו שזה בלתי אפשרי לגדל ככה את דניאל, הבחור בן הארבעים, שלקח אותו מבית החולים, הגיע אתו למשפחה שלו בערד לחג וביקש שישמרו עליו ויטפלו בו … סוף סוף המזל האיר לדניאל. הוא הגיע לבית שאהבו אותו יותר מידי והייתה שם ילדה צעירה שטיפלה בוא כל יום סביב השעון . כל בוקר כשדניאל היה קם הוא היה מעיר אותה ומבקש בקבוק וקופץ עליה והיא הייתה לוקחת אותו , מלבישה אותו ומתחילה יחד אתו את היום. בקיץ היא עדיפה במקום ללכת לקייטנה להישאר אתו ולשמור עליו בחופשה וכך היה עד שיום אחד המשפחה שטיפלה בו רצתה לעשות לדניאל חיסונים ו אז נודע לשרות למען הילד על דניאל והתקשרו ואמרו שבאים לקחת אותו כי זה לא חוקי לגדל אותו . ביום שבאו לקחת את דניאל כולם הצטלמו אתו ובכו ודניאל לא הבין מה קורה . כשהגיעו מהשרות למען הילד לקחת את דניאל כולם יצאו החוצה , גם השכנים באו והאימא של הבית הייתה ממש על סף התמוטטות. דניאל חשב שהוא הולך לטיול והוא הלך לכיוון האוטו של המשפחה. כהגיעה העובדת הסוציאלית ולקחה אותו בכוח לאוטו של השרות למען הילד ודניאל צרח ובכה והם נסעו. לאחר מכן דניאל הגיע למקום של השרות למען הילד וזמן קצר לאחר מכן אומץ להורים הכי טובים שיכולים להיות בעולם .האימא הביולוגית של דניאל לא הייתה מוכנה לוותר על דניאל והיא הלכה לבתי משפט וגם המשפחה שטיפלה בו לא רצתה לוותר עליו וביקשה להחזיר אותו אליהם. ולאחר שבועיים שדניאל נלקח לאימוץ נתנו לדניאל להיפגש עם האימא הביולוגית שלו פגישה קצרה. דניאל נבהל כשראה אותה והתחיל לצרוח ומיד לקחו אותו החוצה והחזירו אותו לבית הקפה ששם חיכו לו ההורים שלו .דניאל קפץ על אבא שלו וחיבק אותו חזק ובכה נורא. לאחר מכן אימא שלו התקשרה לשרות למען הילד ואמרה שהיא לא מוכנה שהוא ייפגש עוד פעם עם האימא הביולוגית שלו כי זה יכול להרוס לו את החיים. מהשרות למען הילד אמרו לה שאין מה לדאוג כי השופט לא יחזיר את דניאל לאימו הביולוגית , כי דניאל יימסר לכם וכך היה.
האימא והילדה וכל המשפחה בערד נכנסו למצב נפשי קשה לאחר שלקחו את דניאל והלכו לבתי משפט ולרבנים כדי לנסות לפתור את המצב וייתנו להם לראות את דניאל שוב…עכשיו נגיע לגיל שלוש ארבע, בגיל הזה דניאל שיחק בפארק ואופניים פגעו בו והוא פתח את הראש אבל למזלו נשארה לו צלקת קטנה ומגניבה ליד הגבה. יום אחד דניאל הלך לגן ואימא שלו הביאה אותו כמעט עד לגן ודניאל אמר שהוא רוצה להמשיך ללכת לבד, אימא שלו הסכימה ודניאל שהיה ילד מאוד מעופף ממש בעננים ! הלך לאיבוד. לאחר כשעה הוא ראה את אימא שלו על המדרגות ליד הבניין בו הם גרו ממררת בבכי והיא אמרה לו שחיפשו אותו וגם הוא מאוד בכה וחשב שהוא שוב ננטש. כשדניאל הגיע לבית הספר הוא היה תלמיד ממוצע עם בעיות קשות של כתיבה אבל היה מצויין בספורט ותמיד הגיע ראשון בתחרויות ריצה והיה שוער מדהים בכדורגל. דניאל שיחק בהכוח רמת גן והרבה קבוצות רצו לקחת אותו ולטפח אותו אחרי שראו אותו במשחקים ואפילו יום אחד ניגש בהתרגשות אחד המאמנים שלו ואמר שלא ראה כישרון כזה בחיים שלו.. בגיל שלוש עשרה דניאל נטש את הכדורגל , התחיל לגעת בקירות לפני השינה, פחד לישון לבד ולהישאר בבית לבד ופיתח פחד עז מרוחות רפאים. באותה תקופה דניאל נכנס לעולם המחשבים הוא התחיל לשחק AMRICAS ARMY counter strike במשך 12 שעות ביום ולא היה מוכן לצאת מהחדר כל היום. דניאל שיחק עם אנשים בכל רחבי העולם דרך המיקרופון והיה ממש טוב במשחקים האלו. לאחר מכן דניאל נטש את עולם משחקי הרשת ונכנס לעולם המיסטיקה. דניאל התעניין מאוד בטלקינזיס וגם אפילו קנה קלפי טארות ואבנים מיוחדות ובתקופה הזאת הוא גילה דברים מוזרים שעד היום הוא לא יכול להסביר. לאחר מכן דניאל הגיע לבני ארזים שזה סוג של פנימיה סגורה בגלל שהוא לא היה מוכן לישון ולהישאר לבד בבית ופחד מרוחות רפאים ואפילו טען שראה רוח רפאים באחד הימים. דניאל היה מאוד עצבני ורגוז באותה תקופה ואפילו יום אחד איים עם סכין להתאבד וגם בלע מספר כדורי שינה ונשלח לבית חולים ועשו לו שטיפת קיבה. בבני ארזים היה לו קשה מאוד כי לקחו ממנו את המחשב וסגרו אותו במוסד עם משמעת רצינית ויום אחד אחד עובדים שם עשה לו קטע מסריח ובלילה סגר אותו בחדר חשוך ואמר לדניאל עכשיו תתמודד עם הפחד דניאל דווקא לא נלחץ כל כך ולא נכנס לפאניקה אבל עדיין הרגיש נוכחות של דמויות בחדר שקצת הפחיד אותו. תקופה קצרה לאחר מכן דניאל יצא מבני ארזים והחל שוב להיכנס למחשב ולשחק WORLD OF WORCRAFT במשך שעות לאחר מכן כבר התחיל לעשן סיגריות בגיל 16 בערך. דניאל מגיע לגיל שש עשרה ומתחיל ללמוד בתיכון ומפסיק עם המחשב וחוזר לחברים . יום אחד הוא מסתכל במראה ורואה צלקת מעל הגבה ונזכר שאותה צלקת נגרמה לו בגיל ארבע עשרה בערך כשהוא נפל מסקייטבורד . הצלקת הציקה לו מאוד אז כדי להסתיר אותה הוא הולך כל הזמן עם כובע ! וככה דניאל מוצא את עצמו הולך עם כובע במשך כל התיכון , שלוש שנים הוא לא מוריד אותו לאף רגע. בתקופת התיכון היו לדניאל חברים ערסים , פריקים חנונים כאלה שהם נורמאליים ואפילו חברים במחשב. באותו הזמן הרשתות החברתיות לא היו מקובלות בכלל ! לפני הצבא ההורים של דניאל לוקחים אותו לפסיכיאטר והפסיכיאטר אומר לדניאל שאין לו סיכוי ללכת לקרבי אם לא ייקח תרופות פסיכיאטריות ואיבחן אותו עם או.סי.די . דניאל לוקח את התרופות ולאחר שבועיים מפסיק אותם, ניגש לגיבוש צנחנים ובבוחן הבאראור שזה ריצה של שני קילומטר מגיע דניאל מתוך קבוצה של חמישים אנשים מקום שני, בגיבוש עצמו הוא מגיע ראשון בכל מקצה. לאחר הגיבוש דניאל מגיע לראיון אישי ולאחר זמן קצר מקבל מכתב שהתקבל לצנחנים ! טוב ההורים של דניאל לא מאמינים שדניאל יוכל להתגייס כי הוא הולך עם כובע כול הזמן ובצבא אסור כובע ובמיוחד בקרבי אז ביום של הגיוס דניאל מוריד את הכובע וזה גורם לו קצת ללחץ אבל הרצון שלו לשרת בקרבי חזק יותר. במהלך הצבא הכול עובר מצויין דניאל מכיר חברים מדהימים והמפקדים ממש אוהבים אותו ולמרות שיש קושי פיזי ונפשי רב דניאל מסיים שלוש שנים בצנחנים ללא כול בעיה.
חודש לפני השחרור מהצבא דניאל החליט שהוא רוצה לטוס לגרמניה ולעבוד בעגלות והוא התקשר לאבא שלו מהצבא בזמן הפנוי ואבא שלו היה מלמד אותו גרמנית דרך הטלפון . אבא של דניאל תמיד אמר לו שהוא לא מורה לגרמנית ולא יכול להסביר את התחביר והדקדוק של השפה ודניאל היה אומר לו שלא ידאג כי מספיק שהוא יגיד לי איך אומרים בעבר, בהווה ובעתיד וככה אני אבין פחות או יותר איך בונים משפטים וככה היה וכשדניאל השתחרר מצבא הוא דיבר קצת גרמנית.
כשדניאל השתחרר מהצבא ההורים שלו היו נגד זה שהוא יטוס לגרמניה בטענה שממש לפני שהשתחרר מהצבא התחילו לו טיקים חזקים בעיניים אבל דניאל לא וויתר וכבר חודש אחרי שהשתחרר מהצבא הוא טס לעבוד בעגלות בגרמניה. כשהוא הגיע לשם כולם היו בהלם שהוא מדבר גרמנית והיו בטוחים שהוא סיפור הצלחה אבל לאחר שבוע דניאל לא הצליח למכור אף מוצר והחליטו שהוא לא יכול להמשיך. אחת הסיבות שדניאל לא הצליח בעגלות הייתה בגלל שביום הראשון המנהל לקח לו את הדרכון הגרמני שלו כדי לצלם אותו ודניאל חשב שהוא משתמש בדרכון שלו בשביל לרשום את החברה שלו על שמו ודניאל פחד שיחשבו בגרמניה שהחברה בבעלותו. במהלך אותו שבוע דניאל שאל את כולם שאלות פרנואידיות לגבי זה שהמנהל לקח לו את הדרכון כדי לצלם אותו.
לאחר שדניאל נזרק מהחברה דניאל לא מוותר ופונה לבחורה שיש לה עגלות בברלין שאומרת לו להגיע לברלין ולהיפגש שם עם שני חברה שגרים בהוסטל ושיתחילו בקרוב לעבוד אצלה. דניאל נוסע לברלין , מגיע להוסטל ומעשן איתם גראס ופתאום דניאל מתחיל להרגיש שכל הזמן זז לאט והוא מתחיל לשמוע קולות בצורה מאוד חזקה. בבוקר כשדניאל קם הוא מעשן שוב גראס ואז מתחיל לשמוע רכבות נוסעות וחולפות לו ליד הראש ושאנשים צוחקים עליו ברחוב. לאחר מכן דניאל נפגש עם הבחורה של העגלות ומספר לה את הסיפור והיא אומרת לו שהוא צריך לחזור לארץ ושהוא נראה לה די אבוד. אבל דניאל לא מוותר ומבקש ממנה שתיתן לו הזדמנות לעבוד אצלה בחברה והיא מסכימה ואז היא לוקחות אותו למלון כדי להרחיק אותו משני החברה שמעשנים גראס. דניאל שמגיע למלון מחפש מסמך במזוודה ומתחיל להפוך את המזוודה ולא מוצא אותו והוא מתחיל לחשוב שהבעלים של העגלות שעבד אצלם בהתחלה גנב לו את המסמך כדי להשתמש בזה בשביל לרשום את החברה שלו עליו אבל לבסוף דניאל מצליח למצוא את המסמך ונרגע יום למחרת דניאל מגיע ליום עבודה ראשון בעגלות בברלין וגם שם לא מצליח למכור כלום ולאחר ארבע ימים נזרק גם משם בטענה שלא מצליח למכור כלום אבל שוב דניאל לא מוותר והוא הולך לפקיד קבלה במלון ושואל אותו מה לעשות אז הפקיד מספר לו על גוב סנטר ובגלל שיש לדניאל דרכון גרמני אז הוא יקבל קצבה מהמדינה עד שימצא עבודה דניאל עושה לילה לבן והולך לגוב סנטר בתקווה שיקבל משהו בגוב סנטר הפקידה אומרת לו שהוא חייב כתובת רשומה כדי להתחיל את התהליך ובלי זה אין אפשרות לעזור לו אז דניאל אומר לפקידה בגוב סנטר שאין לו בית או דירה בברלין ושום כלום אז הפקידה נותנת לו כמה דפים ועל אחד הדפים רשום בית מחסה לאנשים שלא יודעים עם עצמם מה לעשות, דניאל אומר לעצמו שאין מצב שילך לשם וחושב מה לעשות דניאל מסתכל על שאר הדפים שקיבל ואז רואה דף של מקום שעוזר למלא את הטפסים למהגרים אז דניאל הולך למקום הזה ועוזרים לו למלא את הטפסים אבל אומרים לו שהוא חייב ללכת למקום מחסה כדי לקבל כתובת שהוא גר בברלין אז דניאל שוב לא מוותר ומתקשר לאבא שלו אז אבא שלו אומר לו לחזור לארץ דניאל מנתק את השיחה ומרגיש שחרב עליו עולמו ואז קרה נס !!! דניאל רואה בחור ספרדי מחוץ למשרדים שבדיוק פותח את המנעול אופניים שלו שקשר לעמוד אז דניאל נגש אליו מספר לו את הסיפור ואומר לו שהוא לא יודע מה לעשות. לאט לאט שהם מתחילים ללכת ולדבר אומר לו הבחור הספרדי תקשיב אני גר עם אשתי והילד שלי שבן שנה ובמידה ותשלם לי 10 יורו ביום אני מוכן שתישן אצלי בסלון דניאל מתלהב מאוד מהרעיון והבחור מתקשר לאשתו כדי לשאול אותה עם היא מוכנה שדניאל ישן אצלם תמורת סכום סמלי והיא מסכימה לזה ! במהלך הזמן שהם הולכים לביתו של הבחור הספרדי דניאל חושב שאולי הוא רוצה לשדוד אותו או לפגוע בו אבל עדין דניאל מחליט להתגבר על הפחד. דניאל מגיע לבית ורואה בחורה צעירה יפיפה וילד מתוק מאוד ! דניאל שהיה אחרי לילה לבן מיד שהגיע לבית עישן סיגריה במרפסת והלך לישון ושקם בבוקר כבר התחיל את תהליך הבירוקרטיה והבחור הספרדי שגר אתו ממש אהב אותו אז הוא הלך אתו ועזר לו לסדר את כול הבירוקרטיה ככה במשך חודש ולאחר חודש דניאל קיבל כבר כסף ביטוח רפואי ולימודי גרמנית על חשבון גרמניה ! באחד הימים דניאל הולך לקנות סים קארד ושחוזר הוא מכניס את היד לכיס ומשהו עוקץ אותו כנראה דבורה דניאל בטוח שבן אדם הזריק לו מזרק נגוע באיידס וברח ושדניאל לא שם לב אליו ! לאחר מכן אחרי כמה ימים החבר של דניאל הספרדי בדירה מספר לו שהוא והמשפחה רוצים לנסוע חודש לספרד למשפחה שלהם ושדניאל צריך לשלם מראש 300 יורו ודניאל מתחיל לנסות להתחמק ובמשך ימים מדבר עם הורים שלו בסקייפ ולא יודע מה לעשות ונכנס לחרדה גדולה כי הוא בטוח שהם רוצים לברוח לספרד ולהשאיר אותו בדירה ואז תבוא בעלת הדירה ותראה אותו ותזמין לו משטרה אז יומים לפני שהם נוסעים דניאל לוקח את החבר שלו לטיול ושופך את מה שבלב. החבר הספרדי שלו צחק ואמר שהוא ידע את זה והרגיש שמשהו לא בסדר בימים אחרונים והוא מבין אותו וגם אמר לו תראה אני קניתי את הטלויזיה ועשיתי ריצוף כאן והשקעתי אלפי יורים בבית נראה לך שבאמת אני ייברח לך? ואז הוא אמר לדניאל אני זה שצריך לפחד ממך אתה מאוד לא מסודר ולא נקי וגם יכול לשכוח לנעול את הדלת ואני ממש חושש אבל אני רוצה שיהיה לך טוב ואני סומך עליך ! לאחר שהם נסעו המשפחה לספרד שני חברים מארץ של דניאל הגיעו לבקר אותו בברלין ובאותו שבוע הם יוצאים למסיבות נהנים והכול טוב ויפה וביום לפני שהם הולכים דניאל מבקש מהחבר שלו שיעשה לו 3 גויינטים והחבר שלו מסכים ומכין לו אותם. לאחר שהם טסים בחזרה לישראל דניאל יושב בלילה במרפסת ומעשן את שלושת הגויינטים במכה ושהוא מסיים לעשן הוא מתחיל להרגיש שיש נוכחות זרה בבית ויוצא מהבית בפחד לאחר מכן הוא הולך ברחוב ומאז שהלך מהתחלה לסוף הרחוב מרגיש שעבר שעה שלמה למרות שזה פחות מ 5 דקות והוא מתחיל לראות את העולם בצורת עיגול לאחר מכן הוא מתקרב לתחנת אוטובוס ושמוע ילדה שקוראת לו בשם שלו וחושב שהיא ילדה שהוא מכיר לאחר מכן דניאל חוצה את הכביש ללא הבחנה ולמזלו לא נדרס.
דניאל ממשיך ללכת ואז עוצר בן אדם ברחוב ואומר לאותו בן אדם שהוא חושב שהוא השתגע הבחור מחייך ואומר לדניאל שהכול בסדר ודניאל מבחין שבזמן שהוא מסתכל על הבחור הראש שלו נעלם ואז שוב חוזר למקום, דניאל ממשיך לדבר אתו והבחור אומר לו שהכול בסדר וזה רק גראס ושהוא ילווה אותו לבית ובדרך הבחור מספר לו שהוא עובד בחברת המצלמות כאנון והוא במקור מפולין. דניאל חוזר לבית והולך להתקלח במקלחת הוא מרגיש שהמים שזורמים במקלחת הם נחל שזורם עליו ושדניאל יוצא מהמקלחת הוא מדבר עם חבר בסקייפ שמרגיע אותו ואז דניאל הולך לישון ! לאחר מכן המשפחה כבר חזרו לדירה מהחופשה בספרד ואז בדיוק נפתח מבצע עמוד ענן ולדניאל התקשרו מהמילואים אז הוא מחליט לחזור לארץ ולמזלו של דניאל בדיוק ביום שחזר נחתם חוזה הפסקת אש ודניאל מחליט כבר להישאר בארץ והורים שלו מחליטים לקחת אותו לפסיכולוגית. בפגישה הראשונה עם הפסיכולוגית דניאל מתאר לה שהוא מרגיש שהוא חיי ממש בתוך סרט ושהכול מת מסביבו והיא אומרת לו שהיא מפנה אותו לפסיכאטר אז דניאל קובע פגישה עם הפסיכאטר והפסיכאטר מאבחן אצל דניאל מצב פסיכוטי קל ונותן לו כדור ריספרדל ואומר לו שהכול יהיה בסדר והוא ירגיש יותר טוב עם הזמן. אבל זה ממש לא קרה כי דניאל מתחיל לפתח פראנויות קשות במהלך השנים והוא חושב שאחד החברים שלו רוצה לרצוח אותו והוא חושב שגוגל קוראים לו את המחשבות ויום אחד אפילו דניאל נכנס למנוע החיפוש של התמונות של גוגל ורשם את השם שלו והתחיל לחשוב שיש רמזים נסתרים בתמונות שם לגבי החיים שלו ! בהמשך החיים דניאל טס עם חברים שלו לרומניה וברומניה ביום הראשון דניאל מרוויח 4 אלף במטבע רומני שזה מטבע בערך שווה ערך למטבע של השקל ! דניאל מגיע למלון ומתחילים לחגוג ביום השני דניאל מרוויח שוב הפעם בערך 2300 ושוב חגיגות ביום לפני אחרון דניאל מרוויח 7 אלף !!!דניאל בעננים!!ואז ביום אחרון דניאל יושב מול הטלויזיה במלון ושואל את החברים שלו עם הם גם שומעים את הקולות מהטלויזיה ודניאל מתאר להם שיש אנשים שמדברים מהטלויזיה אז הם מכבים את הטלויזיה ודניאל עדין שומע את הקולות אבל הם מרגעים אותו ואומרים לו שהכול בסדר.
דניאל הולך שוב לקזינו והחליט לשחק על יורו הפעם ! אז בהתחלה הרוויח בערך 5 אלף יורו ולאחר שעה הפסיד הכול !!!טוב דניאל חוזר למלון וממש לפני שעולים לטיסה דניאל חושב שאחד החברים שלו השתיל לו סמים במזוודה אז דניאל מספר את זה לחבר שלו ואותו חבר אומר לו שלא יעז להגיד לחבר השני את זה כי הוא יפגע מאוד ! דניאל חוזר לארץ וכמובן לא סמים ולא נעליים ! בהמשך מתחיל דניאל להיכנס לעולם התכנות של המחשבים הוא לומד דרך גוגל בניית אתרים ולאחר מכן מקים עסק עצמי ובונה אתרים לחברות קטנות ומפרסם אותם בגוגל ואפילו מלמד סטודנטים שיעורים פרטים שלומדים לתואר או מקבל כסף עבור זה שיעשה להם עבודות ! דניאל ממש בעננים עכשיו ! ואז הוא מתחיל שוב לשקוע ומתאשפז בבית חולים פסיכטארי ואז יוצא מהבית חולים ומתאשפז שוב לאחר זמן קצר ! באחד האשפוזים שלו ביום השני הגיע בחור חדש למחלקה בחור צעיר בן 22 שנראה טוב עושה ספורט ושיש לו חברה וגם שוכר אתה דירה ודניאל ממש התלהב כי סוף סוף בן אדם נורמאלי שאפשר לעביר אתו את הזמן כי כולם במחלקה מנותקים מעולם אז אותו בחור מספר לו שהוא הגיע לאשפוז כי הוא רוצה למות אז דניאל שאל אותו עם דיווחו עליו או שהוא בא מרצון אז אותו בחור אמר שהגיע מרצון שלו דניאל חושב בראש לעצמו ואומר הכול טוב עם הבחור הזה בטח סתם לחוץ כי מי שאומר שהוא רוצה להתאבד אף פעם לא עושה את זה כי ככה האמא שלו אמרה לו מאז שהוא קטן ויש לה תואר בעבודה סוציאלית שלומדים שם הרבה פסיכולוגיה ! בקיצור אותו בחור לא רק שבא אחרי דניאל גם הוא השתחרר לפני דניאל למחלקה פתוחה לאחר מכן דניאל גם משתחרר למחלקה פתוחה והבחור הצעיר משתחרר הביתה באחד הימים שדניאל שוכב במחלקה הפתוחה על המיטה מתקשר אליו הבחור הצעיר ושאול אותו איך הוא מרגיש ודניאל אומר שהכול בסדר אז הם מדברים שיחה קצרה והוא מבקש ממנו לשמור אתו על קשר ודניאל כמובן עונה בחיוב ודניאל אמר לו שמתי שהוא יצא מהמחלקה הוא מקווה שפגש אתו ולאחר שדניאל יוצא מהמחלקה הוא רואה בפייסבוק שאותו בחור נעלם ומחפשים אותו ויומיים לאחר מכן רואה דניאל מודעה בפייסבוק שאותו בחור מצאו את הגופה שלו.!
דניאל ממשיך בחיים ומגיע לעוד אשפוז בבאר שבע במשך חודש ולאחר אותו אשפוז דניאל יוצא משם שהוא מקבל 7 סוגים שונים של תרופות פסיכיאטריות !לאחר אשפוז האמא של דניאל אומרת לו שהוא לא יכול להישאר בבית וחייב לעבור להוסטל ולשקם את עצמו ודניאל מחליט בתגובה לקחת מזוודה ולטוס לגרמניה אז דניאל טס עם מזוודה כמעט ריקה ו150 יורו ובלי התרופות שלו לגרמניה ! דניאל מגיע לגרמניה וביומיים הראשונים ישן בהוסטל ואז נגמר לו הכסף והוא מתקשר להורים שיעזרו לו והם לא מוכנים ואומרים לו שרק לקנות לו כרטיס חזרה לארץ הם מוכנים, דניאל כועס מאוד ומרגיש שזרקו אותו לרחוב אז הוא לוקח רכבת ופשוט מחליט לנסוע עד התחנה האחרונה ! בלילה הראשון ישן ברחוב בזמן שיורד מבול בחוץ ויום לאחר מכן דניאל נזכר בגוב סנטר אז הוא הולך לגוב סנטר ומבקש עזרה אז שולחים אותו לבית ספר נטוש שזה הפך למחנה פליטים ויש שם בערך 50 אחוז פליטים חסרי בית ועוד 50 אחוז גרמנים חסרי בית.
דניאל בשבועיים הראשונים מסתדר מצוין שם עם כולם ! ואז לאחר שבועיים הוא מתחיל לשמוע בלילות קולות וחושב שזה רוחות רפאים והוא מתחיל גם לקום בצרחות בלילה כי חושב שאנשים מתים מנסים לגעת בו בזמן שהוא ישן לאחר מכן דניאל עובר לגור בדיור שזה רק לאזרחים אירופאים ודניאל מקבל למזלו דירה עם רופא ! אותו רופא שגר עם דניאל ב2001 איבד את עבודה שלו בעקבות שיגעון ומאז הוא הפך לנתמך וגם אותו בחור היה מנתח מאוד בכיר לפי הסיפורים עליו ולא רק ממה שהוא סיפר לו ! גם למזלו של דניאל הרופא מכין לדניאל אוכל כול יום וכול יום בבוקר קונה לו לחמניות עם חמאה כי יודע שזה מה שדניאל אוהב ! דניאל גם נקשר מאוד לעובדים הסוציאלים שלו בגרמניה שנתנו לו עזרה מעל הוא מעבר למשל העובדת סוציאלית שלו לקחה אותו לטיפולי שיניים באוטו שלה וחיכתה אתו בתוך החדר בזמן הטיפול וגם הייתה בא לעיתים תקופות כדי לשוחח אתו.
לאחר מכן התחלף לדניאל עובד סוציאלי שגם מאוד נקשר לדניאל והיה משוחח אתו שעות ולוקח אותו לראות דברים היסטוריים בעיר.
בשבועיים לפני שדניאל חזר לישראל דניאל התחיל לחתוך ורידים ולהסתגר בבית הוא התחיל לחתוך ולחתוך וגם כמובן הפסיק עם התרופות וגם לא התגלח והתקלח למשך הרבה זמן דניאל גם באותו תקופה חשב שהשטן רודף אחריו ברחובות ומנסה לעביר לו מסרים דרך שלטים ברחובות ! דניאל חוזר לארץ ומגיע לפסיכולוג וטיפול פסיכיאטרי אבל ממשיך עדין לחתוך את עצמו דניאל גם מתחיל לחלום ולהיזכר בילדות ובתקופת חיו הראשונה בהתחלה חשב שזה לא הגיוני אבל אז סיפר לאמא שלו על המפגש עם האמא הביולוגית בגיל שנתיים לאחר שאומץ והפרטים התבררו נכונים ואפילו האמא שלו חלק מהדברים לא יכלה להגיד לו עם נכונים כי לא זכרה כמו למשל איך נראת עובדת סוציאלית שהביאה אותו לשם לאותו מפגש ! טוב זה הסוף יש המון מאות ואלפי דברים שלא סיפרתי לכם כאן כי באמת אין לזה סוף עברתי כול כך הרבה ומתי שהתחלתי לכתוב אפילו לא ידעתי מאיפה להתחיל אז זרקתי נקודות משמעותיות בחיים למרות שהיו עוד מלא נקודות משמעותיות שלא סיפרתי וגם פסיכוזות שונות וגם יכולתי להסביר יותר לעומק את הדברים והחוויות אבל אז זה פשוט לא יגמר הכתיבה אבל בכול מקרה מקווה שהבנתם איך זה לחיות עם סכיזופרניה ומה מרגשים אותם אנשים עמוק בנפש.
אשמח לשיתוף במידה ויש לכם קרובים המתמודדים עם המחלה וגם וכדי לשבור סטיגמות על המחלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
33 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך