אני באמת אוהבת נורא את האישה הזאת ואני רק מאחלת שכל האנשים יזכו לאנשים כמוה❤❤❤

סיפור על אישה מיוחדת

02/08/2017 1012 צפיות 2 תגובות
אני באמת אוהבת נורא את האישה הזאת ואני רק מאחלת שכל האנשים יזכו לאנשים כמוה❤❤❤

טוב אז אני יספר לכם על אישה מיוחדת ששינתה אותי הרבה ושאני מאוד מעריכה אותה ומתגאה בה אז קוראים לה ענת והיא הייתה מדריכה בפנימיה (לא מדריכה שלי) ואני הייתי בפנימיה הזאת וגם בהתחלה שנאתי כל מדריך/ה שם ומאוד פחדתי אבל אז הכרתי את ענת.. אני התחצפתי אליה בהתחלה.. לא ידעתי באמת ממול מי אני בכלל.. התחלתי להכיר אותה והכרתי את האישה הכי מדהימה בעולם והכי מיוחדת בעולם ואין לי מושג בכלל איך היה לי את האומץ לפתוח את הפה שלי על אישה מדהימה כזאת יש לה אופי מאודדדדד מיוחד והאישיות שלה מדהימה והלב שלה כל כך גדול וחם אני הייתי נדבקת אליה הרבהה וגם שזה הפריע לה נשאר לה סבלנות והיא בחיים לא אמרה לי את זה בפנים מה שמדריכים אחרים בפנימיה לא היו עושים והם היו אומרים לי את זה בפנים היא הבינה אותי יותר מכל המדריכים והיא רק עשתה לי טוב !
לפעמים היו פעמים שהיה קשה אבל מה שלא ראיתי אצל מישהו אחר זה שהיא דיברה איתי על דברים שהיו לי טיפה קשים וגם לה הפריעו היא עדיין חייכה חיוך קטן כזה וזה רק גרם לי להרגיש טוב יותר והיא מחייכת בלי הפסקה באמת תמיד היא באה עם אנרגיות והיא תמיד שיפרה לי את המצב רוח גם בלי לדבר למה? כי יש לה שתי סוגי חיוכים חיוך כזה שנמרח על כללל הפנים וחיוך רגיל כזה שכל האנשים מחייכים והחיוך שנמרח לה על כל הפנים משכיח לי את כלל הדברים שעוברים עליי עד שאני פשוט שוכחת מהם לגמרי! ובגלל זה אחרי שהיא מחייכת את החיוך הזה אףףף פעם אין לי משהו שמפריע לי כי הסוג חיוך הזה שלה משפר לי הכל והיא באמת הכי מיוחדת בעולם בחיים לא ראיתי מישהו שמחייך ככה היא תמיד תנסה לעשות טוב ואיך אפשר לא לאהוב את האישה הזאת???? אני אוהבת אותה יותר מכולם ואני לא מבינה איך היא קיימת ואיך יש אישה כזאת מיוחדת תמיד ניסיתי לחקות אותה ולהיות כמוה רק בשביל להיות מיוחדת כמוה אבל פשוט לא הצלחתי באמת. … כל כך באסה לעזוב אותה אחרי שהיא השפיעה עליי כל כך והיא גרמה לי להרגיש מיוחדת בעצמי למה? כי פשוט הכרתי אותה ! זה משהו מיוחד!! לא כולם מכירים אנשים כאלו מיוחדים ותאמינו לי ענת היא דבר נדיררר באמת! אתם אולי חלק ממכם לא יאמינו לזה אבל זה אמיתי ! צריך לשים אותה בספר שיאי גינס על האישה שיכולה לשפר מצב רוח ולרגש ברגעים כל כך קצרים ובעזרת חיוך אחד! על תאמינו עם אתם לא רוצים אבל זה אמיתי וזה נכון! אני בחיים לא התגאתי במישהו כמו שאני מתגאה בה אני מאוד מכבדת אותה ובאמת לכל דבר שהיא אמרה הקשבתי ובאמת אני ממש מכבדת אותה ונותת לה כבוד גדול מאודד אני באמת רוצה שהיא תיהיה מפורסמת אני אוהבת אותה מאודדדדד ומקווה שהצלחתי לספר לכם על האישה המדהימה הזאת❤


תגובות (2)

ראשית, קורל, ברוכה הבאה לאתר. אני מאוד ממליץ לך להגיב על סיפורים של אחרים, (לא ספאם). בכך תרכשי קוראים נוספים לסיפורייך, ואולי גם חברים.

שנית, אל תצפי, לפחות בשלב ראשון להמון תגובות. התגובה הראשונה שקיבלתי אני היתה לסיפורי השלישי, תשעה ימים לאחר פרסומו.
עם הזמן, יכירו אותך ויגיבו יותר.

שלישית, הכותרת. לדעתי היא קצת מטעה, אך לשמחתך היא מטעה לטובה. חשבתי שמדובר על מישהי מיוחדת – אוטיסטית/ אספרגר/ מפגרת/ נכה/ כיוצ"ב. הכותרת לא ממש מזמינה. אני שמח שנכנסתי בכל זאת.

רביעית, העימוד. מפחיד! בלוק אחד ארוך, בלי חלוקה לנושאים או פסקאות. למזלך הסיפור קצר מחמש דקות, אחרת- רק בשל המראה הייתי בורח.
נסי לחלק את הסיפור לפסקאות. כל פסקה עוסקת בנושא מרכזי אחד. למשל- פתיחה, מי זו ענת, איך הכרתי את ענת, השינוי שענת חוללה בי, הפרידה מענת, סיום. שש פסקאות נפרדות, שביניהן שורת רווח.

חמישית, פיסוק. בכדי להקל על הקורא, חשוב מאוד מאוד מאוד להוסיף סימני פיסוק. נקודה בסוף משפט, כאשר כל משפט תקני מכיל נושא ונשוא יחידים. פסיקים בתוך המשפט, בכדי שנדע לאן שייכת כל מילה. נסי לקרוא בקול את מה שכתבת- בכל מקום שבו הפסקת את שטף הקריאה, בין אם מתודית, ובין אם כדי לנשום, נדרש סימן פיסוק.
סימן הקריאה, גם הוא סימן פיסוק. כמו כולם, גם הוא צריך לבוא מיד לאחר המילה ללא רווח, ועם רווח אחריו.
סימן שאלה מבטא שאלה, שניים רצופים – תמיהה או שאלה רטורית. אין ארבעה סימני שאלה רצופים!
אין שתי נקודות! יש נקודה לסיום משפט, ויש שלוש נקודות שמבטאות הפסקה כלשהי (או המשך כפי רצון הקורא).
הלב בסוף הסיפור לא שייך. כתבת סיפור, לא תגובית בפייסבוק/ ווצאפ/ וכיוצ"ב.

שישית, עברית. השפה הלא מדוייקת, והמשלב הנמוך, מתאימים לנערה בפנימיה, שלא ממש אוהבת לכתוב. ראוי מאוד לבצע הגהה טרם העלאת הסיפור.
כמובן, לכולם יש טעויות, ולצורך כך בדיוק אנו מבקשים את עזרת הקוראים בתיקון שגיאותינו.
"אני [א]ספר" – הוא יספר. אותיות אית"ן, שימי לב.
"(מ)מול מי אני" – המ"ם שבסוגריים העגולים מיותרת.
"מאוד(דדד)" – בעיה עם המקלדת? זה סיפור! לא תגובית.
"וגם [כ]שזה הפריע לה" – הכ"ף שבסוגריים הרבועים חסרה. זהו תאור זמן, לא תאור סיבה.
"הרבהה" "אףףף" "כללל" "נדיררר" – בדיוק כמו "מאודדדד" – הרבה אותיות מיותרות.
"שיפרה לי את (ה)מצב [ה]רוח" – שימי לב למקום הנכון של ה"א הידיעה.
"(שתי) [שני] סוגי חיוך(ים)" – 'סוג' זה זכר (וגם 'חיוך'). 'סוגי' מהווה את צורת הרבים בכך שהיא נסמכת ל-'חיוך'. לחלופין, 'שני חיוכים' ללא 'סוג'.
"סוג החיוך" – שוב, ה"א הידיעה במילה השניה של הצמד. 'בית הספר' 'עורך הדין' 'גרם המדרגות' 'נעלי הבית'…
"אל תאמינו" – שלילת אמונה, "על" – גבוה יותר, עליון.
"אם אתם" – תנאי, לצורך סיבה ותוצאה. "עם" – ביחד, בשותפות.
"שהיא ת(י)היה" – היו"ד לא נכונה.
מאחת שאוהבת לכתוב, אני מצפה לעברית נכונה. עבור חברי האתר, הכתיבה אינה עונש. אנו אוהבים לכתוב, ומשתפרים עם הזמן.

שביעית, לגבי תוכן הסיפור, אין לי הערות מיוחדות. כיוון שזהו סיפור אישי, אין כאן נכון/ לא נכון. מה שכן, הצגת הסיפור היתה נכונה. החל מפתיח עם הכרות, דרך התפנית, וכלה בפרידה. כך מספרים סיפור, יפה מאוד.

שמינית, כל מטרת הביקורת, היא לאפשר לך להשתפר בכתיבה. אין לי שום כוונה להעליב, או גרוע מכך- לגרום לך להפסיק לכתוב.
המשיכי לכתוב, כמובן אם זה מה שלדעתך עושה לך טוב.
מצפה לסיפורים נוספים פרי עטך.

תנו לחיות!! חיות.

02/08/2017 02:06

בחיים אני לא קיבלתי ביקורת כל כך ארוכה ומעליבה כזאת.. מאוד מצטערת שכתבתי פה..

03/08/2017 20:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך