סיפור שקרה לי ממש ברגע זה.

-everybody-hate-me- 17/01/2013 981 צפיות 9 תגובות

אוקי אז לפני שאתם קוראים את זה קודם תקראו את הפוסט הראשון שלי. אז ככה, 2 הילדות (לא מכיתה א') המשיכו להעליב אותי ונמאס לי כבר, אני לא יכולה לסבול את זה. התקשרתי לאמא שלי וסיפרתי לה הכל וגם בכיתי תוך כדי. אמא שלי עכשיו מתקשרת להורים של הילדות האלה. אני די מפחדת כי גם אני די קיללתי אותן, אבל גם להן יש חלק בסיפור ונמאס לי לעמוד ולשתוק כמו פסל לכל מילה ומילה שהן אומרות. אז הפעם, הם הולכות לעמוד ולשתוק כי הפעם גם ההורים שלהם יהיו מעורבים בסיפור.. אני מקווה שיצא מכל זה טוב..


תגובות (9)

יופידידו !
אני שמחה שלא עמדת מהצד ולא עשית כלום !
יופי ,
לקחת שליטה על החיים שלך ועשית משהו עם זה שכואב לך !
אני לא אומרת שלא יהיו לכך השלכות –
אלא להפך , יכול להיות שהיו לכך השלכות . אולי טובות ואולי רעות .
ברגע שאמרת את זה להורייך , העברת חצי מהשליטה אליהם אבל גם בעצם הודית לעצמך שאת יכולה להתמודד עם זה , שזה מצויין .
מחכה שתעדכני אותנו ! :)

17/01/2013 09:07

אני די גאה בך, זה מגיע להן ואני לא חושבת שיענישו אותך כי קיללת אותן אחרי שפגעו בך כול כך הרבה,נכון כמו שאמרת אולי הן יפסיקו, וכול ההצקות מהערסים והפרחות יפסיקו..ואז תפסיקי להיות עצובה..ותיהי ילדה שמחה, עם פחות בעיות חברתיות.שאחרים "יוצרים" בשבילך..

17/01/2013 09:08

כל הכבוד בשבילך – מצויין שאמרת לאמא שלך ולא המשכת לסבול ולעמוד מהצד – ככה יבינו שאותך אי אפשר להעציב ולעצבן – את צריכה להיות ילדה שמחה ומרוצה בהצלחה מתוקה ממני בקי ♥♥♥

17/01/2013 09:15

קראתי הרגע את הפוסט הראשון שלך, ועכשיו את זה.
אני כ"כ עצובה.. אני פשוט לא מבינה למה ילדים עושים את זה, בשביל ההנאה והסיפוק? הם לא מבינים שההשלכות יכולות להיות נוראיות? קודם כל, עשית את הצעד הנכון. את יודעת, אם היית מדברת עם ההורים שלך עוד מתי שהדברים האלה התחילו, וההורים היו מתערבים- הילדים היו משתתקים. מפסיקים. אני לא אגיד לך שאני מצטערת ומרחמת עלייך, כי זה ישמע מזויף, הרי אני לא באמת מסוגלת לתאר לעצמי את ההרגשה, הבושה, העצב וההשפלה שאת חשה. אבל כן עצוב לי עד כמה ילדים אכזריים. עד כמה הם לא מסוגלים לקבל את השונה. עד כמה הם ילדותיים ומגעילים שזה פשוט מזעזע. אני גם מבקשת ממך לא לחתוך. הכאב לא עוזר לך. את מתמכרת אליו, אבל בסוף את רק פוגעת בעצמך. אם המצב באמת עד כדי כך קשה עם חברייך לכיתה, אז תפני להורים, למורה, ליועצת, למנהלת, אפילו לפסיכולוג- רק שיעזרו לך. אל תשתקי. זו החולשה שלך, שאת שותקת ולא מספרת. ואת חייבת לשים על החולשה הזאת פס ולהתחיל לדבר, לבקש עזרה. אני אשמח לדבר איתך ולייעץ לך בכל עת וזמן. ^^

17/01/2013 09:29

זה נהדר ! שמעי אפילו אם קיללת אותם אז אפשר לחשוב.. כולה קללות ! הן הזבלים פה ! לא את ! טוב שעירבת בזה את ההורים. שהבנות האלו יחטפו.. נשמעות מגעילות לגמרי. כמו הפאקצות מהיסודי שלי.

17/01/2013 09:42

כל הכבוד שלא נהגת בצורה אחרת וערבת מישהו חיצוני! אני מקווה שאידיוטים הללו יקבלו את המנה שלהם~! בהצלחה!!!!!!!!!!!

17/01/2013 09:52

1. לא סביר שהמנהל או המורים יעשו לך משהו.
2. לפי מה שאני מבין, הילדות האלה מושפעות חברתית.
3. יהיה בסדר. את צריכה להיות חזקה, לא להתפתות להיעלב. עצה שלי: פשוט תגידי להן להפסיק לעשות את זה אם הן ימשיכו. אם כי לא סביר שזה יעבוד, שווה ניסיון. תעירי להם על סוג הבן אדם שהן.
4. אני בטוח שכל הבנים בכיתה משליכים את עצמם לרגלי הבנות האלה (ציניות).

17/01/2013 10:15

תשימי זין על כול העולם!! ואני ממש לא אומרת את זה… חח את ילדה מ-א-ו-ד מיוחדת!
אינלך מה לפחד ואין לבנות האלו שום זכות בעולם לפגוע בך…!

17/01/2013 11:27

אני גאה בך כל כך!!!
ככה זה צריך להיות!
לא נורא אם קיללת, להבא תדעי שלעולם לא מקללים, לא משנה כמה הבנאדם דורש את זה!

17/01/2013 12:21
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך