סליחה.

סליחה (פשוט.. תיכנסו).

27/11/2013 606 צפיות 3 תגובות
סליחה.

אז קודם כל, סליחה, סליחה, סליחה,סליחה, סליחה, סליחה, סליחה, סליחה, סליחה, סליחה, סליחה, סליחה, סליחה, סליחה.
סליחה לכל מי שנפגע מתגובה שאי פעם כתבתי, אני ממש מצטערת, אני אפילו לא יודעת איך להתחיל..
אני מרגישה כ"כ מלאת בושה, ואני ממש מקווה שתבינו אותי.
דבר ראשון- זו לא אני שכתבתי את התגובות האלו, אבל.. מספיק שהן נכתבו בשמי. זה כבר יותר ממספיק לי כדי לבקש ממכם סליחה.
אז סליחה ע-נ-ק-י-ת למי שסבל מהשטיות והכזבים שנכתבו פה, וגם למי שרק ראה אותם.
אני מבקשת סליחה גם בשם הילדים הנוראים שכתבו דברים איומים בשמי, אפילו אל תתייחסו אליהם.

למי שרוצה לשמוע איך זה קרה..
הלכתי אל ה"חברה הכי טובה" שלי, ושיחקנו קצת במחשב. נזכרתי באתר ורציתי להראות לה כמה סיפורים, ונסתבר שהשארתי את המשתמש פתוח..
אחרי שבוע רבנו ריב רציני, והיא רצתה להסיט את החברים שלי נגדי.. היא כתבה פה כמה דברים נוראיים בשמי, כדי להראות להם "מי אני באמת".
בשלב מאוחר יותר היא המציאה איזשהו שקר, וגרמה לכל ה'חברים' שלי להאמין שהיא הצליחה לפרוץ לי. הם פשוט ישבו והכתיבו לה תגובות נוראות..
אז לא רק שהיא הצליחה להרוס אותי מול כל החברים שלי, עכשיו גם מול הבית השני שלי.

אני לא יודעת איך אני עוד אוכל לבקש ממכם סליחה, אני ממש מקווה שתבינו את המקום שאני נמצאת בו ושתסלחו לי מתוך הבנה..
אז אני מבקשת סליחה מכל אחד ואחד מכם, גם בשמי וגם בשם כל אותם ילדים..


תגובות (3)

ווואו את פעם כתבת לי משהו ממש גועלי וחשבתי שאת כתבת את זה ונעלבתי
אבל אני סולחת :)

27/11/2013 08:05

חמודה אם היא חברה שלך שלא נדע .
אני מצטערת להגיד לך אבל עלייה אפילו לא הייתי מוציאה אות שכלול בה את המילה חברה .
תשקלי שוב טוב טוב אם זאתי החברה שהיית רוצה שתהיה לך ברגעים שתריבי איתה .
מאחלת לך חג חנוכה שמח ☻♥
ואני בטוחה שיבינו שזאת הייתה טעות , אני לא חושבת שאת אשמה בכל זאת ♥

27/11/2013 08:06

לתגובה הראשונה, אני אבקש סליחה בשם החברים האלו..
מה שלא יהיה, פשוט אל תתני לאף אחד (ובמיוחד לא להם) להוריד לך את החיוך מהפנים. אני עדיין ממשיכה לחייך, למרות מה שקרה.. כי עכשיו גיליתי מי החברים האמיתיים שלי.
ואני ממש, אבל ממש, ממש, ממש, מודה לך שאת סולחת לי.. זה חשוב לי מאוד :)

לילוש, מכירה את הסטטוס הזה? "אף פעם אל תסתכל על מישהו מלמעלה אלא אם כן אתה מושיט לו יד כדי לקום"? אז כנראה שגם סטטוסים בפייסבוק צודקים לפעמים. היא 'הפרה' את החוק הזה, והגלגל הסתובב.
עכשיו יש לי חברים אחרים, יותר.. אמיתיים. החברים שלה עזבו אותה כשהם הבינו שהיא גררה אותם לרמה שלה, הם ביקשו סליחה (והתוודו על מה שקרה). אולי אני אסלח להם, אבל כרגע אני ממש לא מתכוונת לחזור להיות שוב חברה שלהם.. בכל מקרה, כרגע היא גם לא בדיוק חברה שלי.
נ.ב: תודה רבה, חנוכה שמח גם לך ^-^ ♥

27/11/2013 08:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך