"סמולנים ומסכנים

29/11/2020 430 צפיות אין תגובות

קבוצת המפגינים עומדת בכיכר העיר ומפגינה.
בא מישהו ושואל : "למה? המנהיג בסדר גמור, אין כמוהו. אחת המפגינות עונה : "אי אפשר שראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום חמורים יכהן בתפקיד ועסוק רק בעצמו ובמשפט.
"הוא זכאי, אתם מעלילים עליו המנהיגים הקודמים היו גרועים.
"הם לא פגעו ולא סיכנו את בטחון המדינה". אותו אדם לא ענה והסתלק. למותר לציין שלא עטה מסיכה, כנראה ההוא שלמעלה מגן עליו מכל פגע.
"מסכנים" "כמה משלמים לכם?" בשביל מה אתם מפגינים לא יעזור לכם".
"אנחנו לא מסכנים, אלא מפגינים למענם לעתיד טוב יותר"
"סמולנים אנרכיסטים" מזל שלא אמרו מפיצי מחלות. ילדים חסרי מעש הסתובבו והמפגינים ביקשו והסבירו למה הם נמצאים בכיכר ומפגינים. כמובן שלא השתכנעו כי מושפעים מהסביבה שלהם. פה ושם עברו מכוניות שצפרו צפירה ידידותית וזה שימח את המפגינים. היו כאלה שהביעו משטמה כי זוהי האווירה של ימים קשים אלה שרב בהם הפילוג על ממשלת "האחדות".
"למה אתם מפגינים?" זה לא יעזור "תבלו עם הנכדים".
"אפשר לבלות עם הנכדים וגם להפגין — לאילנה קשה להבין איזה אנשים מסתובבים, אך זה פלח מסויים באוכלוסיה הנכנעת לכל שטיפת מוח מאמצע התקשורת.
מצד שני טוב שישנם כאלה המתפקחים ומקווה שיהיו מתפקחים נוספים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך