זה יתנקם בי באיזו צורה הקטע הזה . אני פשוט יודעת את זה .
עפתי לצרוח לתוך כריות -,-"

סתם פריקה

03/02/2013 867 צפיות 13 תגובות
זה יתנקם בי באיזו צורה הקטע הזה . אני פשוט יודעת את זה .
עפתי לצרוח לתוך כריות -,-"

מבטי נתקע על רצפת החדר ובא לי לצעוק . לצרוח . לא יודעת מה .
אני יודעת שפה , זה מקום המפלט שלי . אז אני נגשת למחשב וצועקת את כל מה שיש לי לומר .
אני מרגישה עלוקה ; נדבקת ומעצבנת כזאת . זה משגע !
אני חסרת אונים , חלשה , וזה משגע אותי עוד יותר . אני לא אוהבת להיות ללא יכולת לעשות דבר . להיות תלויה באחרים .
אני כועסת על עצמי שכעסתי עליו . וכועסת על עצמי שאמרתי לו בכלל ; למרות שאני יודעת שזה הפיתרון כרגע . אני מתפוצצת . בא לי לצרוח ולצעוק – שוב .
אני מרגישה נורא , כיאלו אני אשמה ופגעתי בו – למרות שאני יודעת שגם אני נפגעתי . האם זה ריב ? אני מניחה שכן . זה לא גורם לי להרגיש יותר טוב עם עצמי .
עצם הכתיבה משחררת אצלי כמה מרגשות תפוסים שנדבקו אליי .
– יופי , עוד הודעה ממנו . באיזה-שהוא חלק בי אני שמחה , כי זה הוא . כי אני אוהבת אותו . אבל באיזה שהוא חלק אחר , אני כועסת , אני עצובה ואני מדוכאת . אני מרגישה כמו הר געש ; כל הרגשות מערבלים בתוכי ועוד מעט יתפרצו בסילון של … משהו .
עכשיו שאני כותבת הכל , אני מרגישה משוחררת , וגם כיאלו פרקתי את זה לנגד עיני העולם כולו וזה יתנקם בי – אבל לא אכפת לי כרגע . משום מה , יש לי תחושה שאני מבקשת ממכם עזרה , כמה מוזר . אז אני בעצם תלויה בכם ? וואו , זה לא מרגיש יותר טוב .


תגובות (13)

מה קרה? ):

03/02/2013 11:38

אם את צריכה משהו את יכולה תמיד לבקש מאתנו עזרה,לא משנה מה קרה

03/02/2013 11:40

אני יודעת , אתם כמו משפחה שנייה בשבילי .. אבל יש לי מין תחושה ש..הקטע הזה יתנקם בי , וגם כאילו אני תלויה בכם . זה לא עושה לי טוב .

03/02/2013 11:43

את יודעת?גם אני לא אוהב להיות תלוי באחרים.בגלל זה,לפני כמה זמן,לא דיברתי עם אף אחד על שום דבר.באמת.הייתי כמו קלמנטינה שהקליפה שלה ממש חזקה.
מבחוץ הקלמנטינה נראית חזקה.אך מבפנים היא שבירה ורגישה.
אני באמת לא יודע מה זה קשור.אבל זה הרגיש לי הרגע הנכון.
בכל מקרה,לאחר זמן מה הבנתי שאם אני לא אדבר עם אנשים על מה שעובר עלי,אני אשאר עם התחושות האלה עוד הרבה זמן.
ואז התחלתי גם לכתוב פה באתר את מה שעובר עלי בסיפורים נפרדים.
לפעמים זה היה סיפורים ישירים ולפעמים עקיפים.אבל בכל מקרה,מה שאני מנסה (ומקווה שמצליח)להעביר זה שזו לא בושה לבקש עזרה…

יצאתי חופר T.T

03/02/2013 11:49

אבל.. טוב.
אבל תזכרי: עם את צריכה עזרה במשהו, אנחנו פה בשבילך (:

03/02/2013 11:51

תודה ..
ואופיר ? אתה לא חופר . "חפירות" כאלו יתקבלו בברכה :/

03/02/2013 11:52

אבל אופיר ? לפעמים אני מרגישה כאילו אני נתלת באחרים ..
עכשיו אני ממש מבולבלת .. :/

03/02/2013 12:01

זה לא כזה גרוע.לפעמים דווקא להתלות באחרים זה מה שעוזר…
אתה לא יכול לסדר את הכול בעצמך.לרוב צריך עזרה של אחרים.ואם זה אומר שאתה צריך להתלות באחרים כדי לצאת מהבור שבו אתה תקוע,כדאי לך לנצל את החבל הזה.(אחלה מטאפורה,נכון?)
טוב הלכתי לראות ביצפר למוסיקה.מקווה שעזרתי באיזשהו מובן :)

03/02/2013 12:03

עזרת מאוד .. תן לי לחשוב על זה ואולי אכתוב "סתם פריקה 2".
דרך אגב , הבת יענה שלך מלחיצה אותי כל פעם מחדש .

03/02/2013 14:00

טוב, אופיר אמר הכל, אבל אני רק אגיד שאני מקווה שהכל הסתדר…
את לא תהיי במצב הזה לנצח, בסופו של דבר הכל עובר, אבל אם זה גרם לך להרגיש יותר טוב אפילו רק לרגע (לפרוק כאן) אני שמחה שעשית את זה, להיות תלויה באחרים זה באמת לא כל כך נורא, לא אם באותו מחיר את תרגישי טוב יותר :)
והיי, כמו שכבר אמרו מעליי, אנחנו כאן בשבילך, כל מה שאת צריכה – רק תגידי :)
נ.ב. אני יודעת שאת כבר יודעת את זה, אבל אני אגיד עוד פעם כי זה חובה: את כותבת מקסים!! אני ממש אוהבת לקרוא סיפורים/קטעים שלך! D:

03/02/2013 19:21

תודה נעמי ;)

03/02/2013 22:41

מבינה לגמרי את ההרגשה של להיות תלויה באחרים. ואני גם שונאת אותה. אבל כמו שכבר אמרו- לבקש עזרה זו לא בהכרח היתלות. אני לא חושבת שהקטע הזה "יתנקם בך" אם את לא תחשבי עליו ככזה, כלומר- לבקש עזרה ופריקה מאחרים היא דבר לגיטימי ומובן, ואין לך מה להתבייש בה- להפך, זה מעלה את הערך שלך בעיני כי יש לך את הכבוד והאומץ של להגיד אני צריכה עזרה. ואנחנו כאן, לעזור.
בקיצור מה שאני מנסה להגיד זה שאת לא צריכה להרגיש תלויה,
מקווה שעזרתי ושתרגישי יותר טוב.

03/02/2013 23:20

תודה אביג'ולי , עזרת לי מאוד .
אני .. הרבה יותר טוב עכשיו . תודה .

06/02/2013 12:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך