עוד פוסט בפייסבוק (הייתי חייבת לשתף)

shiroosh 10/10/2013 729 צפיות 2 תגובות

אני לא יודעת אם אתם מודעים למה שרץ באינטרנט, זה מקרה מזעזע שקראתי..
אני פשוט אעתיק את הסיפור, ואני מניחה שהוא ידבר בשם עצמו..:
"היום קרה לי דבר נורא ואני חייבת לשתף ולהעביר את זה הלאה כי זה יכול לקרות לכל אחת שהיא אמא לתינוק עם עגלה ואין לה ברירה אלא לנסוע באוטובוסים.
ישנו חוק במדינה שצריך לשלם על עגלת תינוק באוטובוס רק בין השעות 7:00-9:00 בבוקר, כי זו שעת השיא של התחבורה הציבורית.
מכיוון שבן זוגי ואני נכים החיים מקצבת נכות אנחנו מחשבים כל שקל שאנחנו מוציאים, ובשבילנו לשלם על עגלה זה מאד יקר, במיוחד שאני נוסעת בתחבורה הציבורית 6 ימים בשבוע בשעות הבוקר כדי לשים את בני בן ה-8 חודשים במעון.
כדי לחסוך את הכסף הזה אני קמה בכל יום בשעה 5:00 מתארגנת ומארגנת את התינוק כדי להיות בתחנה בדיוק ב 6:40 כי ב 6:50 יש לי אוטובוס ישיר לגן קו 12 בקריות.
וכך קרה שעליתי לאוטובוס קו 12 ברחוב ז'בוטינסקי, קרית מוצקין, והשעה היתה 6:50, הראיתי לנהג את החופשי חודשי שלי ונכנסתי פנימה.
הנהג צעק לי שאני צריכה לשלם על העגלה. אמרתי לו שאני לא צריכה לשלם כי השעה עדיין לא 7:00 בבוקר, הוא צרח לי שאבוא אליו ואגיד לו מה השעה, הסתכלתי על השעון שלו, השעה היתה 6:50. אמרתי לו שעדיין לא 7:00 ואני לא צריכה לשלם עפ"י חוק, אני יודעת את זה כי ביררתי וכל יום אני נוסעת בשעות האלה בלי לשלם.
הנהג איבד את העשתונות התחיל לקלל אותי, ובתחנה הבאה ( תחנת גושן/יששכר) הוא עצר את האוטובוס ואמר לכולם שהוא לא ממשיך בנסיעה עד שאני לא משלמת.
קהל הנוסעים באוטובוס התרעם על כך שהם יאחרו לעבודה והנהג צעק להם שהם יאחרו בגללי וניסה להסיט את הנוסעים נגדי שיפעילו עלי לחץ לשלם. פניתי לנוסעים ואמרתי להם שאני ממש מתנצלת שזה קורה אבל מה שהנהג עושה לי זה לא בסדר כי אני ביררתי את החוק והוא לא אמור לדרוש ממני לשלם עד 7:00.
הנהג איבד את העשתונות והתחיל לקלל אותי ולצרוח, ניסיתי להתקשר למשטרה אבל לא ענו לי שם. ניגשתי לנהג וביקשתי ממנו את הפרטים האישיים שלו. הנהג לא רצה לתת לי. הוא אמר לי "אני אתן לך את הפרטים שלי רק אם תשלמי לי על הנסיעה".
ירדתי מהאוטובוס וצילמתי את מספר האוטובוס, בנתיים הנוסעים ירדו ועלו על אוטובוס אחר. אח"כ חזרתי לאוטובוס וצילמתי את הנהג, שעשה לי פוזות למצלמה וחייך אלי ברישעות אל מול הכאב שלי.
שאלתי אותו איך הוא יכול להתנהג בצורה כזאת, מה אין לו ילדים? הוא אמר לי שלא והתחיל לקלל אותי שהוא מאחל לי שלא יהיו לי ילדים לעולם ושבני בן ה-8 חודשים "ימות אמן" (חס וחלילה).
הוא גם הוסיף ואיים עלי ואמר שיש לי מזל שהוא במדים אחרת הוא היה מראה לי מה זה. שיש לו חשק לפרק לי את הצורה.
לאחר שצילמתי אותו, ונשארו רק 4 נוסעים באוטובוס הוא המשיך לנסוע כשכל הדרך הוא מקלל אותי. התעלמתי מהקללות כדי לא להיפגע, כדי לא לספוג עוד מהרוע הזה.
לאחר מכן הלכתי והגשתי נגדו תלונה במשטרה. ואני אמשיך הלאה לכל מי שירצה לשמוע. כי בצורה כזאת לא מתנהגים. כי זה יכול לקרות לכל אחת."
טוב, אני יודעת שלא אמורה להיות לי דעה בנושא, בעיקר בגלל שאני לא שמעתי את כל הצדדים, אבל לגמרי במקרה אני מכירה את אותו נהג אוטובוס.
קיללו אותו כל כך הרבה קללות בפייסבוק, ובאמת שכולן בלי סיבה.
קודם כל, הוא בן אדם טוב, שמגדל שלושה ילדים מקסימים. בתור מישהי שמכירה אותו אישית, אני יודעת שהוא לא היה מזניח אותם סתם או שוכח אותם ככשואלים אותו אם יש לו ילדים.
יש לו אפילו תינוקת, ובגלל זה לעולם לא היה לו לב לאחל לתינוק אחר למות.
אז כן, הוא עובד בפרנסה קשה, אין לו משכורת גבוהה והוא צריך להילחם על כל שקל, ובכלל, על המקום שלו. אבל בדרך צריך לזכור את הכבוד של האנשים, ותתפלאו, האינטרנט שיקר, כי הוא שמר על הכבוד של האחרים ושל עצמו.
אותה אריאל קיללה אותו, וכן, הוא קילל גם אותה.
אני מודה, שניהם טועים. אם אחד מהם היה מוותר כל זה לא היה מתחיל בכלל.
ולקלל אדם אחר, זה באמת להגיע לשפל. אבל לקלל אדם אחר רק בשביל לא לתת לו כמה שקלים?
כן, יכול להיות שאני מצדיקה אותו, יכול להיות שהוא באמת קילל.
אבל אותה אריאל הייתה חייבת לפרסם את זה בפייסבוק ולנפח את הסיפור כדי שכולם ידעו? לצלם אותו, כדי שכולם ייראו מי הבן אדם שעשה את זה? (שלא לדבר בכלל שזה כנגד החוק..)
אולי הוא קילל, אבל בדבר אחד אני בטוחה- הוא לא קילל את התינוק שלה.
הוא מכבד את התינוקת שלו.
אז למה סתם, בלי להכיר בכלל, לקלל אותו ככה? לדרוך עליו בלי לדעת מה הסיפור שעומד מאחורי עוד פוסט בפייסבוק?


תגובות (2)

וואו כל הפרשה והפרסום מזעזעים אותי…
אני לא יודעת מה לחשוב ולכן לא אגבש שום דעה לגבי הצדדים…
תודה שהראית את זה, זה נראה לי די חשוב : )

10/10/2013 13:31

צודקת.

10/10/2013 13:33
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך