אז עולם אמת או שקר?

עולם אמת או שקר? פרק 3

23/02/2013 574 צפיות אין תגובות
אז עולם אמת או שקר?

היי שלום זו שוב אני בפרק הקודם ספרתי לכם קצת על רקע קטן בחיים שהיו לי..
נכון חיי נראו רגילים ויפים אז זהו שלא…
סבא וסבתא שלי (ההורים של אבא שלי)היו גרים בית מעלנו,
סבתא שלי הייתה אישה נורא חזקה בגיל מאוד מבוגר היא הייתה עובדת בחצר ובלול,
לעומת זאת סבא שלי היה אדם חולה הוא היה הרב של המושב אמרו לי שהוא היה גבוה מאוד 2 מטר.
אני לא זכיתי לראות את סבא שלי הוא נפטר לפני שבאתי לעולם.
סבא שלי נורא אהב את אימא שלי היא הייתה מטפלת בו כשהוא היה חולה,
לעומת זאת סבתא שלי לא אהבה את אימא שלי.
אימא שלי לא רצתה לגור צמוד ליד ההורים של אבא שלי .אך אבא שלי לא הקשיב לה,
כאשר סבא שלי נפטר הכל ישתנה.
כשאבא שלי היה חוזר מהעבודה סבתא שלי הייתה מחממת אותו בדברים שקריים על אימא שלי כדי שריב איתה. יש לציין שלאבא שלי היה כבוד רב להורים שלו ובמיוחד לאימא שלו למרות שהם זרקו אותו לפנמיות מגיל קטן ולא דאגו לו.
גם דוד שלי היה גר לידנו (אח של אבא שלי) היה לו בית קטן מבחוץ קצת היה עליו עובש ומפנים מסריח בריח של סיגריות וכלים ישנים ומלא חתולים.
דוד שלי היה נורא מקנא באבא שלי ובהצלחה שלו..כיון שלא היה מוצלח כמוהו..
הוא היה משתמש בסמים,שמעתי שהוא אנס את אחותי ..את זה שמעתי מאוחר יותר ,הבנתי שדוד שלי אחרי זה דפק לו מכות (מצד האימא).
פעם אחת הוא הסתבך עם עבריינים ונכנס לבית שלנו כולו דקור ונזל ממנו מלא דם לריצפה ואימא שלי הייתה צריכה לנקות אחריו.
אני זוכרת שלא הייתי ילדה פחדנית כלל,הייתי נכנסת לבית שלו שהוא לא היה נמצא כדי לראות את החתולים נורא אהבתי חיות. הוא אף פעם לא נגע בי כנראה שה' שמר עלי בגלל היותי ילדה רוחנית מאוד .אני זוכרת שפעם אחת ראיתי 7 גורים של חתולים וטפלתי בהם ואז הוא בא ראה אותי והלך. שמתי אותם בתוך העגלה של הטרקטור עם סמיכה כדי שהיו מוגנים.
אך הוא בא והוציא אותם מהסמיכה כנראה הוא חשב שככה יהיה להם יותר טוב אבל לא!
אני החזרתי אותם בחזרה והוא שוב הוציא ככה זה המשיך עד שחזרתי וראיתי את הכלבה המגעילה של השכנים שכל הזמן הייתה משחקת עם הכלבה שלנו ומדביקה אותה בקרציות אוכלת את כל 7 הגורים..זה היה מראה מזעזע כ"כ רציתי להגיד לו שהוא מפגר !
אני זוכרת שאני ואחי שחקנו בגלגל של מכונית, והגלגל בטעות התגלגל לדלת של הבית שלו והוא יצא עצבני ודפק לאחי את הראש בפח עד עכשיו יש לאחי צלקת ממנו, רק הסתכלתי לא יכולתי לעשות כלום..הייתי רק בת 6 ואחי בן 8 וחצי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך