נכתב לפני בערך שנה . סיפור מאד אישי שהחלטתי לשתף . זה סיפור חד משמעי , במלוא מובן המילה - זאת אני , או לפחות אני איך שהייתי לפני שנה . מקווה שאהבתם...

מקום אחר

08/01/2012 681 צפיות 3 תגובות
נכתב לפני בערך שנה . סיפור מאד אישי שהחלטתי לשתף . זה סיפור חד משמעי , במלוא מובן המילה - זאת אני , או לפחות אני איך שהייתי לפני שנה . מקווה שאהבתם...

לפעמים אני מדמיינת , מקום אחר ,
לא טוב ולא רע ,
אחר .
תמיד אומרים לי שהקשיים והעצב הם חלקים ניכרים בחיים ,
ושצריך ללמוד להתמודד איתם ,
לעבור אותם ,
ולדעת ,
שמחר יהיה טוב יותר .
אבל אצלי זה משהו שונה ,
אני לא מרגישה עצב ,
אני לא מרגישה כעס ,
לא קשה לי ,
קל לי .
ועד כמה שזה נשמע נהדר , זה לא .
השמחות הקטנות , הריגושים הרגילים , כבר לא זוכים ליחס ממני .
אני מחפשת משהו מסעיר , מרגש , אולי אפילו משהו רע , העיקר שיהיה משהו .
ואני לא מתכוונת לחברים אחרים או לטיפוס הרים , אני מתכוונת לתהליך מנטלי שיטלטל אותי , ושלא יפסק לעולם , שימשיך .
לפעמים כשהחברה ממשיכה להתנהל על פי חוקים שטחיים וילדותיים , אני שוכבת במיטה וממשיכה להתנהל בתוך עולם מעמיק ומסקרן , על פי החוקים שאני המצאתי .
הימים עוברים , חולפים על פניי , ואני נותרתי עומדת במקומי ומתבוננת בהם כשהם עוזבים אותי.
לפעמים אני צוללת אל תוך מעמקי נפשי , וישנן פעמים שאינני מצליחה לחזור לעולם המציאותי .
אני חוקרת את הבילתי מושג , אבל אני עושה זאת לבד . בעצמי . ללא חברה . ללא תמיכה . לבד .


תגובות (3)

את פשוט ככותבת מדהים .
מספיק לקרוא משפט אחד בשביל להבין בדיוק מה את מרגישה (או יותר נכון,מה הרגשת)
יש לך את היכולת לבטא במילים את כל הרגשות שלך , וזוהי תכונה נהדרת :)
אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך , ומקווה שתמשיכי לכתוב באתר הזה הרבה זמן :)

09/01/2012 05:49

קודם כל תודה רבה(: אני חשבת שהכתיבה היא באמת סוג של ביטוי הרגשות שלי , עשיתי את זה כל כך הרבה ואני עדיין עושה זאת המון , זה הפך למשהו טבעי וזורם . אני מאד שמחה שאהבתם (: מאיה

09/01/2012 12:18

ראיתי את זה פתאום ב'סיפורים אקראיים' והסתקרנתי…
הקטע הזה היה ממש-
טוב,אין לי מילים.
אני ממש מזדהה עם חלק מהדברים שכתבת.
כתבת את מה שאני הרגשתי בדיוק!
בכל אופן,הכתיבה שלך מדהימה,והצלחת להעביר את הרגשות שלך ממש מקסים!
אני מקווה שאת עדיין כותבת באתר…
אני אשמח לקרוא עוד קטעים שלך;)

08/09/2012 13:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך