על מי בכלל אפשר לסמוך?

27/06/2012 714 צפיות 6 תגובות

אתמול, יצא לי לדבר עם חברה מאוד קרובה שלי. כשהייתי ביסודי, הייתה לי חברה אחרת קרובה, שהקשר איתה היה כן לא כן לא, כמו מעגל אינסופי אחד גדול.
והחברה שאתמול דיברתי איתה הייתה חברה של זו מהיסודי.

זו שמהיסודי הייתה "אשת סוד", אם אפשר לקרוא לזה כך.
דיברנו ביחד, ובאמת היינו קרובים, ואז היא אמרה לי שאני יכול לספר לה הכל. סיפרתי לה דברים. סמכתי עליה.

עכשיו גיליתי את האמת. החברה של אתמול, שלה גם סיפרתי אתמול, סיפרה לי שהיא ידעה על זה מהחברה ההיא. והיא הבטיחה שזה יישמר בסוד.

אני שואל ברצינות – על מי בכלל אפשר לסמוך בעולם הזה?!


תגובות (6)

זה באמת קשה לסמוך על מישהו אחרי שגילית שהסודות שלך לא נשמרו אצל "אשת הסוד". אבל לא כולם כאלה, צריך לחפש את האנשים הנכונים, האנשים שיראו ויוכיחו לך שהם ראויים לשמור על הסודות שלך.
אבל אני מבינה את התסכול. זה קרה לי כמה פעמים, עם כמה מהחברות היותר טובות שלי.
באמת שזה לא נעים.
אתה כותב נהדר, רואים שאצלך הכל מגיע מהלב. ואני מודה לך על שאתה משתף אותי (וגם את שאר האנשים באתר) בתחושות שלך…
אולי אנחנו הפכנו לאנשי הסוד החדשים שלך?

27/06/2012 23:59

אף אחד.
אין אף אחד בעולם הזה שאפשר לסמוך עליו.

28/06/2012 01:59

אני חולקת עלייך, מיכל.
תמיד אפשר למצוא את האנשים שעושים לך טוב ואתה יודע שלעולם לא יבגדו בך או באמונך.

28/06/2012 08:16

האמת לוקאס…
אפשר לסמוך על אנשים, אבל האנשים הנכונים.
אתה לא יכול לבחור לך בן אדם שטיילת איתו הרבה ואז להגיד אוקי אני סומך עליו!
לא.
שים לב לדברים שהוא עושה, לפעולותיו ובכלל לאיך שהוא מגיב.
אם אתה מספר לו דברים והוא מקשיב לך ועונה לך איך שאתה רוצה אתה יכול לסמוך עליו, אולי.
אני בן אדם שלא מספר לאנשים דברים, אני מספרת את לבן אדם שהוא בכלל לא קיים אפשר להגיד חחח
אני פשוט מספרת את לאוויר, ואם יש מישהו שמקשיב, אז שיקשיב…
אתה לא חייב עצות לכל דבר, נכון?
שמע לעצה שלי… תעשה מה שאני עושה!
שוכבת במיטה, מוזיקה ברקע (אפילו לא חייב מוזיקה) ופשוט תתחיל לדבר!
על כל דבר!!!!!
על איך שהמורה התלבשה ועל איך שהבן אדם הזה ברחוב הסתכל עלייך…הכל!!!!
ותאמין לי, עדיף את האוויר מאשר בן אדם… כי אם בן אדם אתה נהיה לחוץ מהתגובה שלו, מאשר אוויר:)
חחח רואה, אני לא מכירה אותך אבל אני עכשיו סיפרתי לך משהו שאני לא סיפרתי את זה לאף אחד אחר…
ובקיצור… מה למדנו היום?
שאתה לא חייב לסמוך על הבן אדם הקרוב אלייך ביותר, אני מקווה שיש לך עין חדה בדברים האלה…
ואתה יכול פשוט לדבר עם החבר הכי טוב שלי! האוויר!
ותאמין לי אולי אתה חושב שזה דבילי לדבר עם האוויר, אבל זה אחד הדברים!
אני בת 14! אני טיפה מבינה במה שאני עושה, ולדעתי דיבור עם אוויר זה באמת שווה לבזבוז זמן!
תנסה ותגיד לי אם זה מצליח חחח
אם לא.. אני סתם קקה שהביאה לך קקה של עצה חחחח :)

28/06/2012 14:18

אהההה טוב זה קל..
אני ?
לא סומכת על אפחד בעולם הזה…
יש לי סיפור דומה למה שיש לך כאן ..

01/08/2012 10:44

גם לדעתי צריך לדבר אם האוויר פעם סיפרתי סוד לחברה שלי ושרבנו היא גילתה לכולן

09/03/2017 14:06
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך