האנשים שאני מסתובבת איתם אנחנו מן חבורה כזו של 5 בנות ו4 בנים שלכול אחד מאיתנו יש פאק
הפאק שלי הוא שאני פאדחנית רצח!!
ואי אפשר והסתובב איתי יום שלם בלי לצאת עם פאדיחה אחת לפחות
♥♥♥ ; ) ♥♥♥

פאדיחות בטבריה

17/05/2013 1081 צפיות 5 תגובות
האנשים שאני מסתובבת איתם אנחנו מן חבורה כזו של 5 בנות ו4 בנים שלכול אחד מאיתנו יש פאק
הפאק שלי הוא שאני פאדחנית רצח!!
ואי אפשר והסתובב איתי יום שלם בלי לצאת עם פאדיחה אחת לפחות
♥♥♥ ; ) ♥♥♥

ביום חמישי נסעתי עם 2 חברות שלי לטבריה
אנחנו הולכות בכיף שלנו בטבריה באזור הטיילת ובדרך ראיתי את קרוסלה גדולה הזאת שמסתובבת ויושבים על סוסים חמודים כאלו וזה לילדים בני 5….
אז אני אומרת לחברות שלי "בואו נעלה על זה, פליזז…" ועשיתי להן פאפי פיס
הן הסתכלו עלי במבט של 'מה עובר עלייך ילדה?!'
ואחת מהן אמרה לי "ואני חשבתי שעברת את גיל 4"
אמרתי לה בהתגוננות "היי אני יותר גדולה משתיכן" (אני גדולה מאחת בחודשיים והשנייה ב4 חודשים)
השנייה אמרה לי "שתהיה לי בריאה שיר את אשכרה נתקעת בגיל 4"
אמרתי להן "אז אפשר לעלות אל זה? זה כיף!" הסתובבתי אחורה וראיתי את המפעיל של המתקן שנראה לי שהוא בן 16-17 כזה צוחק אלי ואומר "את באמת רוצה לעלות על זה?" וחברות שלי גררו אותי משם עוד לפני שהגבתי לו.

אני וחברות שלי עברנו ליד הטיילת (כדי לראות את הכינרת, אנחנו מהמפונקות שלא מסכימות לקנות בשוק או טיילת, רק מקומות כמו TNT כסטרו, לי קופר, H&M וכאלו) אני הייתי עם נעלי בובה שחורות על עקב של 4-5 ס"מ ונעל אחת נפלה לי, חברות שלי המשיכו להתקדם ואני סידרתי את הנעל.
אחרי שסידרתי את הנעל המשכתי ללכת וראיתי 4 נערים שנראים בני 17 כזה חתיכים רצח!! 2 יושבים על הדוכן ועוד 2 נשענים עליו, ל2 מהם לא הייתה חולצה וראו להם את הקוביות והם נראו כאילו הם מדגמנים עכשיו לאיזה קטלוג של כסטרו O.O
עברתי לידם בשיא הפוזה והם מסתכלים אלי ואחד מהם גם שרק לי ופתאום חברה שלי מהמרכז התקשרה אלי ויש לי את הצלצול הכי פאדחני שקיים והוא גם חזק 'barbie girl'
הפלאפון שלי התחיל לצלצל והם התחילו לצחוק בלי סוף, הם פשוט נשפכו שם ואחד מהם כבר ישב על הרצפה ומת מצחוק וביתיים הפלאפון שלי ממשיך לצלצל ואני לא מוצאת אותו בתוך התיק שלי וחברות שלי צועקות לי מרחוק (הייתי 20 מטר מהן) "אנחנו לא מכירות אותך ולא קשורות לפאדיחות שלך" צעקתי להן בחזרה "אני האלילה שלכן ואתן מאוהבות בי בסתר" ובינתיים כל מי שהיה ליד הטיילת הסתכל אלינו והן ענו לי "מודות" שמתי לב לשני גברים בני 20+ שרירים כאלו ושזופים ותוקעים בי מבטים 'כאילו בואו תחטפו אותי, תאנסו אותי, תרצחו אותי ונגמור סיפור!' שאלתי אותם "מה?" ואחד מהם אחר לי "את ממש מטומטמת אה?!" ואמרתי לו "אוץ(?)" ורק אז קלטתי שאלו שמוליק ולידור הבני דודים הטברינים שלי (לא ראיתי אותם כבר 3 חודשים וכבר לידור הספיק לעשות עגיל בגבה ושמוליק עשה אליקס) ישר חיבקתי אותם וחברות של באו אלי אחת מהן אמרה לי "שיר י'פגר! את לא יכולה לבוא לאנשים ברחוב ולחבק אותם!" הסברתי להן "זה בני דודים שלי" והן אמרו ביחד "אאהה" נדר שהן יותר סתומות מיחמור גוסס! ואחת מהן שהיא חסרת קטק אמרה לי "למה לא אמרת לי שיש לך בני דודים ערסים חתיכים" אמרתי לה "עזבי הם בני 25 ואחד מהם כבר התחתן" היא אמרה "וואו ביאסת אחותי" ושתבינו הם עוד היו לידנו והחברה הנורמלית מבנינו משכה אותנו משם.

-הכי חשוב שיצאתי מהיות הזה עם 2 שמלות, 2 חולצות, שורט של דגל אמריקה ו4 זוגות עגילים-

; )


תגובות (5)

חחחחחחחחחחחחחחחחחח היתי בשבת חתן ודודה שלי ביקשה למדוד את העקבים שלי , כולם החילו למדוד את העקבים שלי ואז בת דודה שלי הקאטנה שברהאותם!!! זה נעל עקב מאלדו, קנו ליום הולדת !! היא יקרה כנו שבחיים שלך לא היית חושבת וגם הם עקבים ממש ממש ממש ממש גבוהים , אנע נמוכה לא קיבלתי את הגנים של אבא ו

17/05/2013 23:49

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוף גם לי בא דודים חתיכים , יש לך מזל !
אני חולה על ערסייייים *~*

18/05/2013 01:42

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה לא מרגיש נורא אחרי שזה קורה לך?

18/05/2013 03:12

שירה אני כבר השלמתי עם העובדה שאני פאדחנית רצח
ובכללי אני צוחקת על הפאדיחות שלי ; )

18/05/2013 03:38

ואליאנה, חרם על העקבים
עצוב לי עליהם :(

18/05/2013 06:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך