-זה היה טיול קטלני-

פאדיחות מטיול שנתי 2013 – היום השלישי

10/05/2013 1100 צפיות 2 תגובות
-זה היה טיול קטלני-

ביום השלישי הלכנו לכפר בלום וחילקו אותנו ל2 קבוצות, קבוצה א' עושה קודם את הקיאקים ואז פעילות האתגרית (פעילות האתגרית זה קיר טיפוס, אומגה לתוך המים וכאלו) וקבוצה ב' קודם עושה פעילות אתגרית ואז קיאקים, אני הייתי בקבוצה ב'. כל החברות שלי פחדו לעשות את האומגה אז הן הלכו לטיפוס חבלים ואני הלכתי עם 3 בנים בשכבה שלי ששניים מהם ערסים לייט והשלישי אמריקאי עם מבטא כזה שבכללי אני בקושי הכרתי אותם אבל במהלך הטיול התחברתי אליהם. אנחנו ההינו בינתיים היחידים באומגה והסדר שלנו היה ערס לייט, אני, האמריקאי, ערס לייט 2. הראשון קפץ והוא החזיר בחבל שקשר אותנו לאומגה ואני החלטתי שאם אני עושה אומגה אז עד הסוף! התיישבתי בקצה של המגדל וקפצתי, פרסתי את הידיים לאחור ועשיתי שהאומגה תסתובב ואצלי האומגה לא עצרה במים 3 מטר מהאיפה שעולים לאדמה בגלל שאני קלה יותר מהשאר והאומגה כניסה את כולי למים, הוציאה אותי מהים והעיפה אותי על האדמה (דבר שלא היה אמור לקרות) ולא רק שעפתי על האדמה נחתתי בדיוק על לידור (שם בדוי לערס לייט שעשה לפני את האומגה) והוא אומר לי "נחיתה רכה אה?" ועניתי לו "לא אשמתי האומגה מקולקלת" וקמתי ממנו, המפעיל שם (הוא נראה בן 20 בערך) שיחרר אותי מהחבל של האומגה, חיכינו לאמריקאי והערס השני שיעשו את האומגה וחזרנו אל ליד המתקנים.
אחרי שעה וחצי במתקנים וקבוצה א' סיימה את הקיאקים עשו לנו הפסקת אוכל של פיצות קטנות ופוקצ'ות, כל הבנים לקחו בסביבות 8 חתיכות וכל הפרחות לקחו חתיכה אחת פיצית וסלט, הבנות הנורמליות לקחו 2 חתיכות ואני לקחתי 5 חתיכות (אני אוכלת מלא אבל אני עדיין בין הבנות הכי רזות בשכבה ואני ממש לא שטוחה) היו 8 שורות של שולחנות אני והחברות שלי ישבנו בשורה השלישית והשורה הרביעית הייתה שורה של כל הבנית הערסים של השכבה (מערסים כבדים עד ערסים לייט) אני אוכלת בכיף שלי פתאום 2 פרחות באו אלי ושאלו אותי "את באמת הולכת לאכול את כל זה?" עניתי לה "כן למה? היא ענתה "זה משמין רצח" והשנייה הבטה לי באוכל כמו איזה כלב מיוחם וזה שדיברה הסתכלה עלי בהתנסות שממש עצבנה אותי אז עניתי להן "כן אבל אני לא אובססיבית למשקל שלי כמוכן אז לכו תסתכלו על האוכל שלכן *העברתי מבעט בצלחת שלהן* או יותר נכון בצלחת הריקה שלכן" הן היו בשוק שאמרתי להן את זה וכל הבנים שהיו מאחורינו התפקעו מצחוק, כאילו הם פשוט נשפכו שם ואפילו החבר של אחת הפרחות (ערס כבד) צחק עליה.
אחרי האוכל הלכנו לקיאקים, בקיאק שלי ההינו 6 בנות ומדריך, משהו כמו 2 דקות מהרגע שהיינו במים עם הקיאק נאבדו לנו איך שהוא כול המשוטים (היה אמור להיות לנו 2 ולקחנו 3 וכולם נאבדו איפה שהוא בנחל אז אני ועוד שתי חברות שלי קפצנו למים ומשכנו את הקיאק וכולם בדרך צחקו אלינו שאיבדנו את המשוטים (תכלס אנחנו חבורת סתומות) והיו כמה ששרקו לנו (ההינו עם בגד ים ושורט ג'ינס). הגענו לחלק עם זרימה חזקה אז ההינו צריכות לעלות לסירה, חברות שלי עלו ואני לא הצלחתי לעלות הן צעקו לי לעלות מהר וצעקתי להן "אני לא מצליחה לעלות, הקיאק הזה גבוה ואין לי קרקע!" (הן ניסו לעזור לי לעלות אבל הן יותר היו בכיוון לפרק לי את הכתף מאשר לעלות אותי לקיאק) וברגע שצעקתי להן 2 נערים מקיאק שעבר לידנו (הם לא מהשכבה שלי והם נראים בערך בני 17) קפצו למים, שחו אלי והרימו אותי בשנייה לקיאק אמרתי להם "תודה" אחד מהם אמר לי "בכיף מאמי" והם חזרו לקיאק שלהם.
משהו כמו 5 דקות לפני המפל אני רואה 2 בנים מהשכבה שלי (הם ערסים בקטנה) והם צעקו לנו לעזור להם (הם תפסו איזה עץ) עזרנו להם לעלות לקיאק שלנו והם אמרו לנו שחברים שלהם דחפו אותם מהקיאק והמשיכו בלעדם (במשך כל הזמן הזה המדריך הסטלן שלנו נרדם בקיאק, כאילו פאק, איך אפשר להירדם בקיאק?!) בזמן המפל אנחנו צריכים להיות בשקעים שבתוך הקיאק, כולם כבר נכנסו לשקעים ו-10 שניות לפני המפל חברה שלי דחפה אותי על אחד מאלו שנכנסו לקיאק שלנו ואמרה לי "שבי כבר" באתי לקום ממנו אבל הוא החזיק אותי ואמר "עכשיו המפל את תפלי" ובדיוק מתי שהוא סיים להגיד את זה התחיל המפל והוא החזיק אותי כדי שאני לא יפול מהקיאק כי הייתי מעל הגובה שאמורים להיות בו.
אחרי שירדנו מהקיאק יש עמדה כזו של קנות את התמונה שצילמו בזמן הקיאק וחברה שלי קנתה אותה, צילמה אותה והעלתה לפייסבוק עם תיוגים (ובתמונה רואים אותי יושבת על מישהו והוא תופס אותי שאני לא יעוף מהקיאק) האחים שלי ראו את את התמונה ולקח לי שעות להסביר לאחים העילגים שלי מה קרה שם .. -,- ..


תגובות (2)

חחחחחחחחח

10/05/2013 22:59

חחחח איזה קורעת:P

11/05/2013 12:15
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך