אני יעשה את הטיול ב3 חלקים,
לילה ראשון
לילה שני
יום אחרון לטיול
-השאר לא מעניין רק הלכנו מבחלים וראינו מפלים-

פאדיחות מטיול שנתי 2013 – הלילה הראשון

09/05/2013 995 צפיות 3 תגובות
אני יעשה את הטיול ב3 חלקים,
לילה ראשון
לילה שני
יום אחרון לטיול
-השאר לא מעניין רק הלכנו מבחלים וראינו מפלים-

חזרתי היום מטיול שנתי של 3 ימים!
וכמו שהיה צפוי מראש היו לי פאדיחות -,- ….
השנה ישנו בביתנים ברמת הגולן ובלילה הראשון בשעה 10 בלילה לי ולחברה שלי היה משעמם אז החלטנו להסתובב סביב המקום ולטייל בו קצת (זה מקום גדול ולומדים בו גם סטודנטים). אחרי חצי שעה של הליכה עברנו ליד 4 גברים והם אמרו לנו היי אז אמרנו להם גם, הם שאלו אותנו מאיפה אנחנו, אמרו לנו שהם סטודנטים שם ואחרי איזה 5 דקות של שיחה אחד מהם שאל אותנו "רוצות לראות מקום יפה?" חברה שלי "כן" הוא "תלכו ימינה ואז תעקבו אחרי הנחל המיובש ובסוף שלו יש מקום יפה" אני "מה? לא! אבל יחטפו אותנו, יאנסו אותנו ואז ירצחו אותנו!" והם התחילו להתפקע מצחוק, כאילו הם היו עוד שנייה על הרצפה. בסוף אני וחברה שלי הלכנו לשם ואחרי שאנחנו משקיעות ב25 דקות הליכה הגענו למקום ה"יפה" שלו, זה היה אמור להיות בירכה טבעית עם מפל קטן אבל זה היה ביצה קטנה עם שני מעשנים לידה, מה פאקינג יפה בזה?! אחר כך המשכנו ללכת ויצא שפגשנו אותם שוב ואחד מהם אמר לנו "נו אז הייתן שם בסוף?" ואמרתי לו בעצבים על זה שהלכתי כול כך הרבה בגללם לשב "איפה בביצת מעשנים שלכם?! כן!" והמשכנו ללכת כשאני שומעת אותם צוחקים עלי (אוץץ'?), כשהתחלנו ללכת לביתנים של השכבה שלנו ובדרך התיישבתי כי התעייפתי מההליכות וחברה שלי אמרה לי "נו שיר י'עצלנית קומי כבר" אני "לא רוצה" ואז היא התיישבה עלי בקפיצה וצעקתי "בואי תאנסי אותי וזהו!" ורק אז ראיתי שיש לידנו 5 סטודנטים ו2 סטודנטיות מסתכלים אלינו ומתאפקים לא לצחוק. וזהו, אחר כך חזרנו לביתן שלנו בשקט (כי המורים כבר התחילו לשמור) והלכנו לישון.


תגובות (3)

חחח איזה משוגעות את וחברה שלך חחחחח
מקווה שהיה לך כיף
אוהבת שרית
ולילה טוב

09/05/2013 14:22

חחח איזה מצחיקה חברה שלך…

09/05/2013 14:35

חחחחחחחחחחח

10/05/2013 02:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך