חלק שלוש אני דיי בטוחה שהוא יהיה ארוך ואני עייפה רצח מהטיול אז אני הולכת לישון
♥לילה טוב אהובים♥
: )

פאדיחות מטיול שנתי 2013 – הלילה השני

09/05/2013 2076 צפיות 2 תגובות
חלק שלוש אני דיי בטוחה שהוא יהיה ארוך ואני עייפה רצח מהטיול אז אני הולכת לישון
♥לילה טוב אהובים♥
: )

בלילה השני כל החברות שלי הלכו לישון מוקדם, ב 12 בלילה היה כיבוי אורות והן הלכו לישון ב 11 בלילה. אז אחרי שהם הלכו לישו ואני לא רציתי לישון אז הלכתי לחדר של 2 ידידים טובים שלי חדר 35 (הם היו 7 בנים בחדר, בחדר שלי ההינו 6 בנות) הלכתי, תיקון דילגתי אל החדר שלהם, כל הבנים שהיו מחוץ לחדר הסתכלו עלי בפרצוף של WTF? כי נראית כמו ילדה סתומה שמדלגת לה במיגורי בנים. אז קיצר כשהגעתי אל החדר שלהם לא דפקתי על הדלת (התנחלתי אצל החדרים 35, 30, 28 ו-26 כל הזמן והם גם בחדר שלי) פשות פתחתי את הדלת בתנופה וצעקתי להם "באתי להתנחלות!" בחדר היו 5 בנים, התיישבתי על המיטה של הבן הכי נקי שם זה איזה אמריקאי חמוד ותמים כזה עם מבטא (תכלס הוא נראה הכי טוב מכל הבנים שהיו בחדר, ויש לו שרירים) שיחקנו איזה 3 שעות פוקר ואיך שהו זה הגיע למצב שאני, האמריקאי, ילד מהשכבה שאני לא מכירה (שאלתי אותו איך קוראים לו והוא אמר לי גם שהוא איתי באנגלית, אופסי?..) וילד ערס עם עגיל בגבה ושרירים משחקים פוקר ויש עוד 8 בנים בחדר שמסתכלים אלינו משחקים ובאמת שאין לי מושג מאיפה כל אלו נדחפו גם לחדר. אחרי ה 3 שעות השעה הייתה כבר 2.5 בלילה והכיבוי אורות היה ב12, הייתה דפיקה בדלת, חשבנו שזה עוד משועממים שבאו ליראות אותי מנצחת אותם בפוקר (אני משחקת מלא פוקר עם בן דוד שלי אז אני ממש טובה) ופתאום אני שומעת את הילד שפתח את הדלת אומר "בסדר שני (המחנכת של אחת הכיתות) אנחנו תוך 2 דקות מתפזרים לחדרים שלנו" שני "הייתם אמורים להיות בחדרים לפני שעתיים וחצי!" ואז היא התחילה להיכנס לחדר ומהר כדי שהיא לא תראה אותי קפצתי על המיטה של האמריקאי והסתרתי את כולי עם השמיכה. היא צעקה עליהם קצת ויצאה מהחדר משהו כמו 5 דקות אחרי שהיא יצאה 2 חברות שלי מהחדר נכנסו לחדר ואמרו "הנה את! כבר חשבנו שהם חטפו אותך, אונסו אותך ואז רצחו אותך" (היא סוג של צוטטה אותי כי אני כל הזמן אומרת את זה) ואז הן לקחו אותי חזרה לחדר, התארגנתי והלכתי לישון.


תגובות (2)

צחחחחחחחחחחח, אבל תמשיכי בסיפור שלך

09/05/2013 22:16

יואווווו איזה מצחיקות אתם:P תמשיכייי

10/05/2013 02:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך