רוצים שאני יעלה תמונה שלי בתחפושת נמר וידידה שלי גם בתחפושת ערפד???

פורים 2013!

22/02/2013 994 צפיות 9 תגובות
רוצים שאני יעלה תמונה שלי בתחפושת נמר וידידה שלי גם בתחפושת ערפד???

למי ששואל התחפשתי לנמר -.- …..
אז כשנכסתי לכיתה ראיתי מלא דברים ערפדים,פנקיסטים,חחח חברים שלי שיתחפשו לבחורות,מיני מאוס,מכשפות ,יפניות,אבל אני הייתי היחיד נמר כמה עצוב :( אבל התחפושת הכי מגניבה הייתה של חבר שלי הוא התחפש לזומבי כזה והיה לו כזה גרזן בראש לפי דעתי זאת הייתה התחפשות הכי מגניבה…
המורות שלנו התחפשו לדבורות (אפשר להגיד שכל שנה הן מתחפשות לאותו הדבר) …
חוץ מהמורה שלנו לחשבון סתם שמה כנפיים ואמרה שהיא מלאך (ההפך הוא הנכון,אבל רק בפורים היא יכולה להיות מלאך )חחחחח כשבאתי אף אחד לא ידע מי אני חחח הם חשבו שאני תמיר(ילד מהכיתה שלי) חחחח…..
השיחה המוזרה ביני לבין ידידה שלי 0_0:
ידידה:היי תומר
אני:הייי תחפושת יפה
ידידה:כן… למה התחפשת לנמר
אני:סתם…. יש בעיות אני אטרוף אותך אם יש!
ידידה:אני ערפדה אני אטרוף אותך קודם
אני:לא נכון נמרים יותר חזקים מערפדים
ידידה:לעע ערפדים יותר חזקים
אני:בואי קרב
ידידה:יאאלה
~אני וידידה שלי עושים קרב (בכאילו) וגם צילמו אותנו עושים קרב והייתה תמונה שלא יצאה טוב
הייתה תמונה שהיא התכופפה וזה היה נראה כאילו היא ****** לי , כולם צחקו על התמונה הזאת -.- אבל מחקתי אותה…..
חחחח אני וחברים ניסינו לשחק כדורגל בתחפושת אבל לא הצלחנו במיוחד כשחברים שלי שמים בלונים בחזה כדי שיראו כמו בחורות -.- התחפושת של דיאנה הייתה הכי נורמלית היא לא התחפשה…
טוב… אלא היו הדברים הכי מעניינים שקרו פורים תמיד יישאר אותו הדבר כל שנה!
תודה פורים על זה שאתה כל כך נחמד אלינו ועושה שבמקום יום לימודים יהיה לנו יום של כיף …
תודה פורים שמח ומבדח אני מקווה שתבוא עוד שנה כי אם לא אז אני מפציץ אותך!


תגובות (9)

חח שרוטים.
ותעלההה D:

22/02/2013 11:45

התחפושת הכי מגניבה הייתה של דיאנה היא לא התחפשה…. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כמעט כל הבית ספר שלי התחפש לבנות….

22/02/2013 11:46

הכיתה שלנו צריכה טיפול פסיכיאטרי -.- טוב אני מעלה את התמונה!

22/02/2013 11:48

זה לא מצליח לי! אומרים לי שהגודל של התמונה לא נכון מה לעשות??????

22/02/2013 11:59

תשים אותה בצייר, תעשה נקודה קטנה עם העיפרון בצייר,
ואח'כ תשמור ותעלה.

22/02/2013 12:02

עדיין לא עובד לי >.

22/02/2013 12:15

שמתי את זה בצייר עשיתי נקודה בעיפרון שמרתי ניסתי להעלות וזה לא עבד לי!

22/02/2013 12:16

גם אני ניסיתי כמה פעמים לעלות תמונות וזה כתב לי שצריך לשנות את גודל התמונה או משהו כזה…
לא הבנתי… צריך לקחת את התמונה לצייר לקחת את העיפרון לעשות נקודה ואז לשמור את התמונה ולהעלות ? או שצריך לחתוך חצי מהתמונה ?

22/02/2013 16:02

צריך לשנות את הגודל של התמונה (250 על 250 מגה פיקסלים )

23/02/2013 05:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך