JTI
זה סיפור שהיה לי קשה לכתוב אבל הרגשתי שאם אני לא אוציא את ההרגשה הזו ממני בזמן הקרוב אני אף פעם לא אעשה את זה

פרחים וכוכבים

JTI 28/06/2015 707 צפיות תגובה אחת
זה סיפור שהיה לי קשה לכתוב אבל הרגשתי שאם אני לא אוציא את ההרגשה הזו ממני בזמן הקרוב אני אף פעם לא אעשה את זה

בואו ותקשיבו לסיפור על ילדה , ילדה שאוהבת פרחים וכוכבים בניגוד לחוקי החברה.
שהייתה קטנה כל הזמן סיפרו לה סיפורים על כוכבים,אוי כמה שהם נהדרים, כל הבנות אוהבות כוכבים. אמא אוהבת כוכבים , סבתא אוהבת כוכבים וגם אחותה , אוהבת כוכבים. כל פעם שאחותה סיפרה לה על כוכבים אפשר היה לשמוע את אהבתה בקולה. גם חברותיה של הילדה דיברו על כוכבים, כמה הם יפים ונוצצים. הילדה הבינה את ההרגשה. כל פעם שהביטה מעלה אל הכוכבים היא הרגישה את ליבה מחסיר פעימה.
יום אחד יצאה הילדה לטייל ולפתע ראתה פרח, פרח יפייפה שממנו לא הצליחה להסיט את מבטה. פתאום נזכרה הילדה בסיפוריו של אחיה על הפרחים, כמה שהם יפים ורכים . והילדה רצתה להרגיש את הרכות שעליה דיבר .הוא דיבר על פרחים באותה צורה שאחותה דיברה על כוכבים, בעיניים מחויכות ולב משתוקק. הילדה מאוד אהבה את סיפורי הפרחים אך כל חברותיה דיברו על כוכבים לכן החליטה שהגיע הזמן להפסיק לחשוב על הפרחים.
עברו השנים והילדה גדלה, אך משהו חסר בתוכה. הילדה המשיכה והקשיבה לסיפורי הכוכבים , ולעצמה לחשה סיפורים על פרחים אך אל תטעו לגבי הילדה, היא אוהבת את שני הסיפורים.
ערב אחד היא יצאה לגינה והתיישבה לצד הפרחים והרימה את ראשה אל הכוכבים. דמעותיה זולגות והיא מלמלה לעצמה בלחישות אני אוהבת סיפורים, על כוכבים ועל פרחים.


תגובות (1)

בס"ד, סיפור יפה!! הוא קסום אבל גם מלא בכאב נסתר. יום טוב!:-)

28/06/2015 10:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך