פריקה על בית הספר והמירוץ בין ילדים

13/11/2013 646 צפיות 3 תגובות

מירוץ מה אפשר להגיד על מירוץ.. זה אמור להיות משהוא ספורטיבי וכיף אבל לא כיף כאשר מכריכים אותך לרוץ אותו מול כל בית הספר לא כיף כאשר אתה יודע שאתה אמור להתחרות בחברים שלך ולקבל על זה ציון לא כיף כאשר אתה יודע שזה חובה אין לך דעה לגבי זה והכי חשוב אם חבר שלך נפגע או נפל אתה לא יכול לעצור ולעזור לו כי אתה יודע שאתה במירוץ ואם אתה תעצור משהוא יכול לבוא ולהקדים אותך ואז הציון שלך יורד.
בשביל מה אנחנו צריכים את כל התחרות הזאת בשבילמה זה עוזר לנו?… נכון יש את הילדים האלה שטובים בספורט ואוהבים לרוץ אבל מה אם אלה שלא טובים בספורט למה להשפיל אותם כאשר משהוא שואל אותו לאיזה מקום הגעתה זה משפיל להגיד את המקום כי אתה יודע שהוא יצחק עליך וזה לא הוגן וזה לא חברי.
אבל מה יש לי כבר לעשות אני רק ילדה אחת נגד המערכת החינוך של בית הספר מה אני כבר יכולה לעשות אני יכולה להתלונן עד מחר אבל במה זה כבר יכול לעזור לי…
אני רק מקווה שיום אחד הם יבינו שהם עושים טעות כי הם חושבים שזה רק ״יום ספורט״ אבל הם לא מבינים שהם משפילים ילדים בכך שהם מגיעים לתוצאות לא טובות


תגובות (3)

קודם כל:
חוק מספר אחד; תמיד אבל תמיד מבריזים מימי ספורט (אלא אם אתה מהחנונים של הכיתה כמוני ושמה שבאמת אכפת לנו זה הציון אז לא מבריזים)
עוד דבר: את יכולה לשפר את התוצאה שלך בספורט… זה לא אשמתם אם את או ילדים אחרים לא טובים בספורט זה מקצוע חובה במערכת החינוך בישראל, גם אני שאני לא לומדת בכיתה רגילה, אני לומדת בכיתת מחוננים (כולנו שם על רטלין, זאת באמת כיתה של מופרעים יותר מכל שאר השכבה, למרות שאנחנו הכיתה של החנונים, זה כמו כיתת מופת רק ליותר חכמים…) וגם שם יש לנו שעורי ספורט, למרות שאנחנו לומדים פיזיקה עם כיתות י"א (אני בכיתה ז') אנחנו לומדים גם ספורט.
ככה זה ולא תוכלי לשנות את זה, ואני אומרת לך את זה בתור מישהי במגע ראשון עם משרד החינוך, יש לי שם אנשים שקרובים אלי ואני וחברים שלי מהכיתה מדברים איתם לפעמים.
בקיצור, הקטע של בית הספר והבושה הוא רק בבית הספר שלך, וזאת לא מערכת החינוך זה המנהל/ת שלך, ואם זו הייתה אני הייתי יכולה לשנות, אני והמנהל שלי בקשרים ממש טובים, הוא מדבר איתי בגובה העיניים, הוא יודע שאני אבין, אני הייתי מציעה לך לפנות אליהם, ולקוות שהם יקחו אותך ברצינות ולא יזלזלו בך, תערבי הורים או גורמים אחרים אם צריך ואני מקווה שתגשימי את מטרותייך :)

13/11/2013 14:17

נכון! אני גרועה בריצתה אבל לא מתביישת בזה, ואני לא מושפלת ליד חברות שלי!

13/11/2013 14:22

*ריצה

13/11/2013 14:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך