sapir sl
הייתי חייבת לפרוק את זה מהלב שלי כבר. אוהבת את כולם ❤️

פריקה

sapir sl 11/09/2015 586 צפיות 2 תגובות
הייתי חייבת לפרוק את זה מהלב שלי כבר. אוהבת את כולם ❤️

מכירים את ההרגשה הזאת ?
שהבן אדם הכי קרוב אליך פגע בך הכי חזק.
שהבן אדם שהכי לא ציפית ממנו שיפגע בך ככה.
שחשבת שהוא הכי קרוב אליך אבל בסוף הוא משתמש בחולשות שלך נגדך, כדי לפגוע בך יותר חזק.
שאתה חשבת שהוא איתך לנצח לא משנה עד כמה חזק אתם רבים.
אם אתם לא מכירים את זה אז אני אגיד לכם, זאת התחושה הכי כואבת שבן אחדם יכול להרגיש.
עדיף לשבור את כל הגוף מאשר לחוש כזאת תחושת כאב ובגידה.


תגובות (2)

כן… יותר מידי טוב.. אני מקווה שהמזל שלך יותר טוב משלי.
תעשי לעצמך טובה, פשוט תתרחקי ממנה. לנצח. אם מישהו כזה, שהיית בטוחה שאכפת לו ממך ואתם תעברו הכל, החבר הכי קרוב שיש, פוגע בך ככה – הוא לא יעצור. אל תחשבי על מה שעברתם ביחד אם הוא עשה דבר כזה, אם את טיפשה כמוני הוא יעשה את זה עוד פעם, ועוד פעם.
תסמכי על עצמך בהחלטות. רק על עצמך ועל ההווה. את תדעי מתי היא באמת מצטערת או אם לא באמת אכפת לה – אל תפחדי ממה שאת מרגישה באמת.
אני יודעת שזה קשה עכשיו, אבל אם יש לך חברה קרובה אחרת ללכת לדבר אתה זה מעולה – אפילו אמא שלך זה טוב. פסיכולוג זה גם אחלה וזה לא אומר שום דבר רע עלייך, אם את חושבת ככה.
אני מקווה שיהיה בסדר, את תמיד יכולה לפנות אליי.

11/09/2015 22:09

וואו, לצערי הרב אני מכירה את התחושה הזאת יותר מדי טוב…
אני זוכרת את עצמי בוכה ימים שלמים בגלל זה אבל בסופו של דבר, הנה אני, שנתיים אחרי ואני בסדר.
בכל מקרה, תראי, לחוות דבר כזה זה אף פעם לא קל, לתת אמון במישהו, לסמוך על מישהו, והוא בלי לחשוב בכלל תוקע סכין בגב. אני יודעת שכרגע זה מרגיש בשבילך סוף העולם, שזה כואב, אבל אל תסתכלי על זה ככה. אולי למדת בדרך הקשה, אבל למדת מזה לקח.
אני מאמינה שבסופו של דבר, כל דבר שקורה לנו בחיים קורה לטובה, ככה שאני בטוחה שבסופו של דבר תצחקי על זה♥♥♥
ובאמת, אם את מרגישה צורך לפרוק ולדבר על זה, אני אשמח לדבר איתך♥

11/09/2015 23:41
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך