פריקה.

Mrs. Pancakes 21/04/2014 956 צפיות 17 תגובות

בזמן האחרון, אני שמה לב למשהו.
שאני מסתכלת על עצמי, מה אני רואה? ילדה רגילה, פשוטה, חסרת ערך, גרועה.
וכשאני מסתכלת על החברות שלי? אני רואה עד כמה הן יותר טובות, יותר מוכשרות, יותר מצליחות..
ושאני מנסה להיות כמוהן, מוכשרת, טובה, מצליחה, מה אני מצליחה לעשות? להיתקע. כן, להיתקע. להיתקע באמצע החיים.
הציונים שלי הם ממוצעים. לא גרועים ,ממוצעים. ההורים שלי בטוחים שלחברות שלי יש ציונים טובים יותר, שהן משקיעות בלימודים בזמן שאני עסוקה בלרבוץ מול המחשב.
אני לא אומרת שאני רוצה להיות בן אדם מושלם, אני רק רוצה להצליח יותר, כמו החברות שלי, אבל לא, אני לא אצליח בחיים לקבל ציונים טובים ולהיות מוכשרת וטובה ומצליחה, מה שאני כל כך רוצה להיות.


תגובות (17)

אני די מבינה את ההרגשה שלך… ><
זה מאוד מעצבן כשאת רואה את עצמך כגרועה יותר מאחרים וכשההורים שלך רק מחזקים את ההרגשה כי הם מקטרים על כמה שהחברות שלך מצליחת יותר בזה ובזה.
אבל.. את לא צריכה לוותר להם או לעצמך, תנסי להשתפר במה שאת יכולה.
וציונים? שילכו לעזאזל, כל עוד זה לא נכשל זה סבבה ועד הבגרות הציונים לא משנים הרבה.
~למרות שאני עדיין בחטיבה אנלא אומרת את זה סתם

21/04/2014 20:41

    אני בכיתה ו' XDDDDDDD
    ואממ..תודה <:

    21/04/2014 20:42

מבינה אותך.. איך אפשר שלא כשכל החברים שלך גאונים…
כמו שכבר כתבו, תשכחי מציונים ומהכול. את חכמה, ויותר טובה מהחברות שלך. בטוח.

21/04/2014 20:44

נטע <:

21/04/2014 20:45

    היי אורינה…
    וואו כמה שזה מרגיש מטומטם שכולם כתבו מגילות ואני רק שלוש שורות..

    21/04/2014 20:48

    ממש כולם… רק אני עשיתי מגילה.

    21/04/2014 20:51

    עדיין, מרגיש מטומטם.

    21/04/2014 20:52

וואו. בדיוק אני.
הדרדרתי מ-100 ל-88, אני יודעת שזה מעולה והכל… אבל זה לא מספק אותי ואת ההורים שלי, ועכשיו אני בתחומי ה-90-93… והחברות שלי יותר גרועות ממני, ויש רק אחת מעולה בלימודים… אבל להורים שלי לא אכפת מהילדה.
סורי על החפירה חחח אבל אני מבינה אותך.
תנסי להשתפר במה שאת יכולה.
[מוזר שאני מייעצת לך כשאפילו אני לא יודעת מה לעשות.]
אבל תנסי טיפה להשקיע בשיעורי בית, עוד קצת ללמוד למבחן, נגיד עם את לומדת חצי שעה, אז תלמדי ארבעים דקות. [לא שאני לומדת.]
פשוט תעשי עוד קצת ממה שאת יכולה, תנסי להתנתק מהמחשב…
את יכולה להציב לך שעות, נגיד לעשות שיעורים וללמוד משעה 14:00 עד השעה 15:00, ואז השאר להיות במחשב.
מקווה שעזרתי, אנג׳לה.
נ.ב- עזרתי לעצמי.[לא מה שאת חושבת, התכוונתי שמה שעכשיו אמרתי, הבנתי שאני צריכה לשבת עוד טיפה על החומר. תודה לך עלה סיפור הזה, זה עזר לי להבין שאני צריכה להשקיע יותר.]

21/04/2014 20:46

קודם כל את לא גרועה, את אדירה ברמות *חשוב לציין*.
דבר שני, לא כל החברות שלך טובות ממך בכל המקצועות. בטוח שיש דברים שאת יותר טובה בהן בלימודים. אני למשל התדרדרתי במחצית הזאת במתמטיקה מ90-100 ל40-50. אז מתאמנים, משתפרים. *שיילכו לעזאזל המשוואות!*
בדיוק ברגע זה אני לומדת למועד ג' במבחן, אבל ברגע שעוזבים את המחשב (לא כמוני), יש זמן להשתפר. ואז את מרגישה יותר טוב עם עצמך :)

נ.ב.
אני קוראת את מה שכתבתי ומרגישה סתומה. מה שהתכוונתי לומר זה שאת חכמה ומדהימה, ותפסיקי להשוות את עצמך לאחרים. לגביי ההורים שלך, לפעמים צריך פשוט לקחת דברים רלוונטיים ומהשאר להתעלם.

21/04/2014 21:05

גם אני מכירה את הרגעים האלה…אני עברתי בית ספר ופתאום התחלתי להידרדר כשכולם רק עלו, הייתי שמחה בשבילם אבל זה היה דיי מדכא >< בכל מקרה העיקר זה לא לוותר, את צריכה להראות שאת מסוגלת וזה קודם לא לאחרים אלא לך ואל תשימי לב למה שאחרים אומרים או עושים…זה רק מדכא יותר. בהצלחה 3: אני בטוחה שאת חכמה ומדהימה. גם עוד טיפ קטן שלמדתי עם הזמן, ברגעים קשים צריך למצוא את הטוב. כי אם את חושבת שאת נכשלת אז את צריכה לחשוב במשהו שאת לא…כתבת ממש יפה דרך אגב חחחח

21/04/2014 21:18

את לא גרועה. את אדירה!
כל אחד מצליח במשהו אחר. כל אחד מקנא וכל אחד מסתכל על האחר. תמיד.
גם אני. וגם כל בן אדם אחר היה רוצה תכונה אחת במישהו אחר, משהו שהיה הופך אותו, כמובן רק בעיניו, לבן אדם "מושלם".
גם אני לא "מושלמת". אני לא נראית מדהים ואני לא מצליחה בכל מה שאני עושה. אני מקנאה בבנות אחרות שהן יותר גמישות ממני והייתי מתה להצליח בזה למרות שאני עושה את כל מה שאני יכולה.
תסתכלי מה את כן. תסתכלי במה את כן מצליחה. אל תשווי אותך לאף אחד אחר כי אין בן אדם שהוא כמוך. את מדהימה כמו שאת ותתגאי בעצמך. (הכתיבה שלך ממש יפה.. (= )

21/04/2014 21:22

זה כל כך לא טוב להשוות את עצמך לאחרים!
אני יכולה להגיד לך שאת יפה, ואת מושלמת ואת לא גרועה רק בגלל שאת 'ממוצעת' כביכול. אבל את עדיין תשווי בין חברות שלך.
החברות שלך אף פעם לא יהיו כמוך- לא משנה מה תעשי, את זאת את, ואנשים צריכים להתמודד עם זה.
ואם היית ממוצעת לא היית כותבת יפה כל כך ולא היית עם כל כך הרבה חברים פה.
אז את לא ממוצעת. תסמכי עליי ;)

21/04/2014 21:29

את כל-כך לא גרועה! את כל-כך בנאדם אדיר! (הייתי חייבת…)
כל עוד לא קיבלת נכשל (או שישים) זה סימן שאת בסדר בלימודים. את לא חייבת להצטיין.
אבל הדברים האלו לא באים סתם ככה. אני לא רוצה להעליב אותך או משהו או לפגוע או משהו כזה, אבל אני חייבת להגיד (ככה אני מרגישה) שציונים טובים באים עם השקעה. אם את רואה שאת משקיעה אבל לא מצליחה, אין מה לעשות. יש דברים שאת יותר טובה בהם, ויש דברים שאת פחות. אבל אם את לא משקיעה ולא מצליחה, תתנתקי רגע מהמחשב (אפילו רק לחצי שעה, או רבע שעה) ותשבי על החומר שלמדת בכיתה. תחזרי על הכול בקריאה מהירה ותוודאי שאת מבינה. במידה ואת לא מבינה תבואי לאותה המורה שמלמדת מה שלא הבנת, תבואי אליה בסוף השיעור ותשאלי אותה שתסביר לך מה שלא הבנת או שאת חשבת שלא הצלחת.
ואגב, אם תסתכלי טוב-טוב, רוב הסיכויים שתראי שהחברות שלך לא כ"כ מרוצות מההשיגים שלהן. ואם תחדרי טיפה יותר עמוק, את תמצאי שלל דברים שאת מצליחה בהם יותר מהחברות שלך. בין אם זה המראה שלך, או הכתיבה שלך, או כל דבר אחר.
ואגב – אם אתל מרגישה שההורים שלך אומרים שהחברות שלך טובות יותר ממך או משהו כזה, אז פשוט תגשי אליהם ותגידי להם. כי אולי הם לא יודעים שזו המחשבה שהם עוררו בך. אני חושבת שהם פשוט רוצים שתקיעי ותצליחי =)
ואם החברות שלך מצטיינות בלימודים ואת חושבת שאת צריכה עזרה, את יכולה גם לבקש מהן שישבו איתך על החומר ויעזרו לך להבין אותו.
אני מקווה שעזרתי איכשהו… =)

22/04/2014 11:26
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך