באמת עזרו לי בתגובות, אשמח לשמוע את עצתכם.

פריקה 1

03/08/2013 633 צפיות תגובה אחת
באמת עזרו לי בתגובות, אשמח לשמוע את עצתכם.

אחותי הגדולה, זו שתמיד גדלתי בצילה. שאני רוצה משהו אז לא עושים אם זה כלום אבל אם היא רוצה משהו?. עושים את זה תוך שנייה. אני חושבת שלפעמים הם חושבים שאת הכי טובה ואני איפושהו בין גרוע למזעזע. זה בעייתי ששתינו באותו עולם, עולם המשחק והשירה.הם תמיד שואלים אותך אם היית שמחה לגלם תפקיד כלשהו שאני גם נמצאת באותו החדר ושומעת את זה, מיותר לציין שאותי הם לא שואלים את זה כלל. אולי זה נשמע מטומטם ואולי הם לא שמים לב מה הם עושים. אבל הם גורמים לילדה שלהם לשקוע בעצבות. לבכות כל לילה במיטה. אבל זה מה שאני כנראה צריכה לעשות, למרר על מר גורלי בזמן שאני רואה את אחותי הופכת , בעידודם של הוריי, לשחקנית מצליחה. ואותי? שגם אני אוהבת את התחום וחולמת להיות שחקנית, ממררת בבכי במיטתי, מתחת לשמיכה. אבל זה כנראה גורלי, מה אני יכולה לעשות? כנראה שהם בחרו בה. אבל הם לא מבינים מה הם עושים לי.
והם גם לעולם לא יבינו.
הלכתי לבכות, במיטתי,
בתקווה שמישהו, יבין.

אז עזרו לי, מה אני יכולה לעשות?.


תגובות (1)

דייי קרה לי אותו הדבר…
תגידי את זה להורים שלך ותסבירי להם שלא נעים לך עם האפליות שהם עושים ושהם לא מתייחסים אלייך בכלל…תגידי להם שגם את רוצה להיות שחקנית..והם לא תומכים בך וזה כואב לך…וכל פעם שהם עושים אפליה לטובת אחותך הגדולה…זה כואב לך כי את לא מרגישה שהם יודעים שאת קיימת…
נסחפתי…זה בערך מה שאני מרגישה כשזה קורה לי…

03/08/2013 15:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך