צריך חברות כאלה?!

היו לי חברות שלוש כאלה טובות הכי טובות
עד שהגיעה יום השואה וחשבתי שהטקס שהם עושות משעמם כי ראיתי את החזרות וזה היה לי משעמם והם כולה השקיעו יומיים בטקס
אז אמרתי להן מה אני חושבת שהוא משעמם ובהתחלה הבינו אותי לא נכון וחשבו שאני לא מכבדת את יום השואה שאני חושבת שזה לא חשוב זה מה שהם חשבו ואז עשו לי מגילת סיפורים למה כדי לי לכבד את השואה אבל הבעיה שכן אני מכבדת את השואה והם הבינו אותי לא נכון ותוך כדי שהן כתבו את המגילות שלהן הן הכניסו דברים שממש אבל ממש פגעו בי כמו הם אמרו "את הילדה אחת המגעילות שהכרתי"
,"בכל החמשה עשרה שנה שלי לא הכרתי ילדה מגעילה לא מכבדת דפוקה שכמוך"
תאמת זה מאוד פגע בי!!! חשבתי שהן חברות שלי ואז כשהסברתי להן שזלזלתי בכלל בטקס שלהן הן עוד יותר כעסו וחזרו על הדברים שהם אמרו שאת אחת מהן אמרה לי "שלא תעיזי להתקרב אלינו יותר אנחנו לא צריכים ילדה שמזלזלת ולא מכבדת בכלל למה עברת לבית ספר שלנו?"
זה פוגעע כןן להגיד לכן את האמת זה פוגע זאת ילדה שבחיים שלי לא חשבתי שתגיד לי את הדברים האלה והיום כשבאתי לבית ספר הם צחקו עליי מול כל הבית ספר וזה היה השפלה הכי גדולה בחיים שלי
בכיתי כל היום ואפילו שאני כותבת את זה אני בוכה אני לא יודעת מה לעשות אין לי חברות כל הבית ספר צוחק עליי ופשוט באלי להתאבד!!!


תגובות (5)

אם הם מתנהגות ככה אז הם לא חברות אמיתיות!
תנסי להכיר ילדות אחרות ולהתחבר לבנות אחרות…
אני בטוחה שהכל יסתדר…
וכן לכל אחת עוברת המחשבה הזאת להתאבד! אבל שלא תעזי לעשות זאת!!!
חבל שתבזבזי חיים שלמים רק בגלל 3 בנות!
אני בטוחה שהכל יסתדר!!!
ואם את צריכה עזרה או לפרוק משהו את תמיד מוזמנת לדבר איתי :-)
❤❤❤

09/04/2013 09:01
PrettyGirl^_^ RPH

שילכו לעאזל … המגילה מה שזה לא יהיה זה דפוק וילדותי, ואל תבזבזי את החיים בגללן , אם הן לא רוצות לא צריך, אבל תישארי בראש מורם.
ועוד דבר, מנסיון, בפעם הבאה תנסי לשמור דברים בבטן , אם את שונאת משהו תגידי את זה בעקיפין.
ביי דה וואי – את בט'?

09/04/2013 09:07

תודה לכן וכן אני יקשיב למה שאתן אומרות פשוט לא יתחייס אלך בראש מורם
ואני אנסה לשמור דברים בבטן
וכן אני בט'

09/04/2013 09:10

אוקיי היי:))
ראשית כל..תתרחקי מהן!!
שנית כל…את לא צריכה להרגיש פגועה מבנות פגועות…
שלישית כל…לא צריך להתאבד בגלל כמה בנות מסכנות שאין להן חיים!!
רביעית כל…תתחברי עם בנות שלא התחברת איתן בעבר…
חמישית כל…אל תתיחסי על מה שהן אומרות כי הן בעצמן פגועות…
שישית כל…כמו שאמרתי בשנית כל..לא צריך להפגע מבנות שכבר נפגעו ומוציאות עלייך את כל השטויות שלהן…
שביעית כל…אין לי מושג מזה כל ה….כל …..כל ……כל כי אין לי מושג איך אומרים את זה…!!מקווה שעזרתי…:))ואם את צריכה לדבר אני פה…!!:))

09/04/2013 09:40

את באמת צודקת,גם לי זה קרה רק שזה בטיול שנתי.
ואותם בנות הם קרציות ולא יכולות להבין כלום כאילו אין להם שכל ומוח להבין(סורי אני עצבנית עכשיו)
אבל תדעי את חייבת להתרחק מהםפ אותץם בנות רק יציקו לך ולא ישמחו איתך.
אל תרגישי שרק לך זה קורה גם לי זה כך,
מקווה שהצעתי עזרה לך…
בייי
אוהבת אושרת

07/08/2013 06:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך