רבים כול החיים

נויה12345 29/11/2015 623 צפיות אין תגובות

פרק 1
פעם היו שני ילדים לאחד קוראים דני לשני קוראים חיים והילדים אהבו מאוד לכתוב סיפורים ולצייר ולצאת לבלות סתם ביחד…
דני: מה קרה חיים?
חיים: אני מדבר איתך…
דני: חיים רוצה ללכת איתי לקניון עכשיו?
דני: כן! אין בעיה למה לא אבל אני יכול לשאול אותך משהו?
חיים: כן בכיף את יכול לשאול אותי הכול אנחנו הראי החברים הכי טובים לו?
חיים: כן!
דני: נו מה השאלה שרצתה לשאול אותי?
חיים: מה אתה רוצה לקנות בקניון כי בכללי אתה אף פעם לא רוצה ללכת סתם לקניון אלה עם אתה צריך משהו אז אולי תגיד לי מה את צריך לקנות בקניון אבל תגיד מה אתה באמת רוצה לקנות על תעבוד עליי כי לפעמים אתה עובד עליי וזה לא כול- כך נעים לי טוב…
דני: בסדר אבל אני רוצה שאנחנו נלך לקניון ואז אני יגיד לך מה אני רוצה לקנות בקניון אבל למה אתה חושב לפעמים שאני לא אומר לך את האמת כאלו למה אתה חושב לפעמים שאני משקר לך ולמה אתה חושב בכלל שאני משקר לך?
חיים: לא ממש לא אתה תגיד לי עכשיו מה את רוצה לקנות ועם לא תגיד לי אני לא ילך איתך יותר לקניון ויותר משה אנחנו לא נהיה חברים יותר מובן לך!.
דני: אבל למה זה כול כך חשוב לך מה אני רוצה לקנות בקניון ולמה עם אני לא יגיד לך אתה לא תהיה חבר שלי ולמה אתה בכלל לא תדבר איתי אוף נו…….
ופתאום אבא של חיים צועקת לחיים:" חיים בוא מהר למטה אני צריך לדבר איתך עכשיו"
חיים: טוב דני אני הולך למטה אני צריך רגע לדבר עם אמא שלי היא קוראת לי היא אמרה לבוא למטה בגלל שהיא בטח בגלל הצעקות שלי שאני דיברתי איתך טוב בסדר אני יחזור עלייך ביוש.
רגע שנייה חיים למה אמא שלך שמע שאתה צועקת עליי למה בכלל צעקתה עליי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך