זה לא נגמר. הם רודפים אותי. היום לא הספקתי להתחמק מהם והם הכו אותי. לא הייתה לי יכולת לזוז, להתנגד, לברוח..

רוע של ילדים

07/10/2014 1373 צפיות 21 תגובות
זה לא נגמר. הם רודפים אותי. היום לא הספקתי להתחמק מהם והם הכו אותי. לא הייתה לי יכולת לזוז, להתנגד, לברוח..

זה התחיל בכיתה ב'.
הייתה קבוצה גדולה של ילדים ש"שלטו" בשכבה, רובם היו מהכיתה שלי.
הם רצו להתאכזר לילדה, אני לא זוכרת מה בדיוק, אבל אני לא הסכמתי, לא רציתי לקחת בזה חלק, זה היה לי קשה מידי. אז הם עברו אלי, הפכתי להיות הקרבן.
זה התחיל מחרם, אסור לדבר איתי, להתייחס אלי, צריך להתנהג כאילו אני אוויר ומי שמפר את הכללים, מצטרף אלי.
בסוף כיתה ג' הם עברו למכות ולשפוך עלי את כל תכולת הפח. ואני נתתי להם, כי אנשים בכל זאת משתנים, אולי זה יפסיק. אבל לא, זה לא הפסיק זה רק גדל והכאיב יותר.
באמצע כיתה ה' הם התחילו לגרור אותי אל מאחורי בית הספר ושם הם הכו והשפילו והפשיטו ושמחו למראה החתכים. פעם אחת הם אנסו אותי וסיממו, בתקווה שאני אשכח, אבל לא שוכחים דברים כאלה. אף פעם.
בכיתה ז' חשבתי שזה נגמר, עברתי לחטיבה, לכיתה חדשה, טוב לא ממש חדשה, הרוב היו מהכיתה הקודמת שלי..
זה לא נגמר. הם המשיכו עם המכות וזרקו כיסאות. הם ניסו לשרוף אותי במצית. ואני לא התנגדתי, זה היה עושה את רק יותר כואב.
גם השנה, בכיתה ח', זה המשיך, הם המשיכו בדיוק כמו שנה שעברה, רק שהם גם סיממו אותי, אני לא זוכרת למה, אבל זה כנראה אונס, שוב..
ביום ראשון התחלתי לבלות את ההפסקות שלי בקצה השני של הבית ספר. הייתי לבד, לא מצב שונה במיוחד, אבל היה לי טוב.
והחתכים? הם תמיד יישארו, להזכיר לי כמה רע היה לי פעם.


תגובות (21)

זה אמיתי??
אם כן את צריכה להתקשר למשטרה או לספר על למישהו!
זה רק יחמיר!

07/10/2014 15:46

    כן זה אמיתי..
    אני מנסה לטפל בזה, עם הילדים האלה זה קשה..

    07/10/2014 15:50

    מה זאת אומרת קשה?
    לפני כמה ימים הראו בכיתה שלי סרטונים של ילדים שעברו את זה חלק מאוד גדול מהם התאבד אבל החלק השני פנו למשטרה והכל הסתדר! אז תתקשרי למשטרה ותפסיקי אז זה לפני שישארו לך צלקות גדולות יותר !
    כשהייתי קטנה יותר עברתי משו דומה לזה במשך חודשיים יום אחד סיפרתי על זה לאמא שלי והיא דיברה עם המחנכת והכל הפסיק!
    את חייבת לספר על זה לפני שהם ינסו לעשות דברים יותר חמורים!

    07/10/2014 16:32

ירדני חיים שלי את ילדה אמיצה וגיבורה ואת אחותי הקטנה<3 אבל זה לא יכול להמשך ככה את לא יכולה לתת להם להמשיך עם זה בבקשה תתקשרי למשטרה בבקשהה :(

07/10/2014 15:51

ירדן היקרה, אני אגיד לך עכשיו בדיוק מה לעשות.
יש לך טלפון? או פלאפון? יופי. קחי אותו, חייגי למספר 100 ותשפכי שם את ל ההיסטוריה הזוועתית הזו.
בכל אופן, התחיל עכשיו חופש אז זה קצת נחמד יותר לכולנו~ יש לך זמן בחופש לנוח, לאכול כמו שצריך, להתקשר למשטרה… את יודעת, הדברים הרגילים

07/10/2014 16:06

ואוו, זה ממש עצוב :(
כמה רוע יש לילדים היום , אני מציע לך לספר להורים , ולמשטרה ולטפל בזה!
על תפגעי בעצמך! הם ילדים עם בעיה קשה ,

07/10/2014 16:06

אני אתקשר למשטרה אם את לא!
הם אנסו אותך והם ירקבו בכלא

07/10/2014 16:10

    סוף סוף תגובה נורמלית גאד סייק.
    וזה גם ממני, שתדעי לך. זה לא איום, זה לטובתך.

    07/10/2014 16:12

מסכימה עם כל התגובות פה אהמאהמ ליזה אהמאהמ נטע.
את ילדה באמת נחמדה ומתוקה ואסור להם לעשות את זה.
זה לא חוקי.
את חייבת לדבר עם המשטרה לפני שהמצב ידרדר לא יודעת לאן אבל זה נוראי!

07/10/2014 16:19

את עברת אונס… את לא בתולה… את בגיל שלי…
אני רוצה לבכות.
אני רוצה לצרוח.
אני לא מאמינה…
תתקשרי עכשיו למשטרה, תספרי להורים תתחזקי. תחזקי את עצמך, את חייבת.
תעברי בית ספר. זה לא יכול להמשיך ככה.
תעשי עם זה משהו. תתנגדיי

07/10/2014 16:40

    היא עברה אונס פעמיים.
    זה לא סתם.
    מכיתה ב' מציקים לה. היא שותקת.

    ירדן – תפני לסמכות כל שהיא, משטרה, יועצת, מחנכת, מנהלת, הורה, סבתא, עמותה לתמיכה בנוער.
    כל דבר. ואותו אחד יעזור לך.

    07/10/2014 16:49

שירקבו בכלא, שיעזבו אותך בשקט!!!
אני קטנה ממך בשנה… מעולם לא שמעתי על דברים כאלה… אני רוצה לבכות. אני רוצה למות. תתקשרי למשטרה, או לפחות תדברי עם מישהו!!!
לא, אני לא יכולה לעמוד בזה! אני לא מבינה! את ממש חזקה, שהצלחת לעמוד בזה עד עכשיו, אבל את חייבת לעשות משהו! אל תשתקי! זה לא נורמאלי…

07/10/2014 17:04

http://thenicestplaceontheinter.net/#

אנשים כבר נתנו לך עצות… אני יכולה להגיד שאני פשוט רוצה לחבק אותך ולשמח אותך הכי שאפשר. אז תסתכלי שם, זה ממש נחמד. ואולי אני אתן לך פרק של סדרה ממש ממש מצחיקה?

07/10/2014 19:13

    https://www.youtube.com/watch?v=2x0NjX2VTlM
    זה שיר כל כך יפה, והזמרת מדהימה. תשמעי עוד שירים שלה, אם תרצי.
    https://www.youtube.com/watch?v=sbg-UoVI7g4
    זה פרק מסדרה בשם Teen Titans Go! זה על חבורת גיבורי על צעירים, רובין, (עם השיער השחור) סטארפייר, (עם השיער הוורוד), רייבן (עם הברדס הסגול), ביסט בוי (עם העור הירוק) וסייבורג- זה שחצי רובוט. רובין וסטארפייר דיי דלוקים אחד על השני, סייבורג וביסט בוי החברים הכי טובים, רייבן… רייבן היא רייבן. זה ממש ממש מצחיק וקליל, את לא צריכה לדעת כלום על זה, סתם לשמוע ולצחוק.
    https://www.youtube.com/watch?v=baVreHu2DsA
    זה פרק ממש ממש קורע, אפילו יותר מהקודם. תצפי, אולי תשתעשעי קצת.

    07/10/2014 19:40

גאדדדדדדדדדדדד אלוהים אדירים זה. פאקינג. לא. נורמלי. (סורי על המילה אבל אני ממש לא שולטת בזה כרגע!!!!!!!!!) את ילדה מדהימה ומקסימה ומושלמת אי אוהבת אותךךךךךךך 3> בבקשהההה תדברי עם מישהו!!! משטרה, הורים, מורים… אל תתני לזה להמשיך בבקשההההההה
את מרשה לי לספר להורים שלי? חברים?! מישהו?!?! אני רוצה לעזור לך!!!!!!!! ❤️❤️❤️

07/10/2014 19:18

    עם חברים לא ממש אכפת לי רק שלא ידברו עם אף אחד.
    אני אדבר עם ההורים שלי כשה יהיו בבית…

    07/10/2014 19:29

יופי!!!!!!!!!! תדברי איתם!!!!!!!3>3>3>

07/10/2014 20:00

ירדני…?
מה קורה?
אני שולחת לך הודעות ואת לא עונה!!! נעלמת!!!!!
אני דואגת!!!!!!!!!!!!!!!!! XO
איפה את?????????????

17/10/2014 12:59

    אני איבדתי תקווה

    17/10/2014 13:01

    אני פשוט לא יכולה להתחבר הרבה…
    אופק עניתי לך שאני לא עושה כלום!
    אל תאבדי תקווה, תקווה זה מה שהחזיק אותי כל השנים, וזה מחזיק אותי גם עכשיו.

    17/10/2014 13:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך