TheBlackWolf
הוא לא משתמש בכלום נגדי, זו פשוט ההרגשה, שאדם חשוב לך נעלם כל מה שספרת והוצאת אליו חוזר ומתקיף אותך. הסיוטים והזיכרונות המודחקים חוזרים אליך וקורעים אותך לגזרים. התחושה היא שהוא אחראי.

רסיסים אדומים-כחולים

TheBlackWolf 26/12/2014 665 צפיות 2 תגובות
הוא לא משתמש בכלום נגדי, זו פשוט ההרגשה, שאדם חשוב לך נעלם כל מה שספרת והוצאת אליו חוזר ומתקיף אותך. הסיוטים והזיכרונות המודחקים חוזרים אליך וקורעים אותך לגזרים. התחושה היא שהוא אחראי.

שבורה.
זה מה שאני, שבורה.
ערמה שבורה ומעוררת רחמים. מחכה שירימו אותה וינפצו שוב.
כל דבר שהיה בי שלם, רוסק ואני שוקעת לתוך עצמי במחשבות.
"מי אני?"
"מה אני עושה פה?"
"אם אני אספר, אני אפגע שוב?"
ובזמן האחרון זה,
"למה סיפרתי לו? מה לעשות עכשיו, לשנוא אותו?"
אחרי שסיפרתי לו על דברים שלא העזתי לומר לאיש, הוא קם והלך, עזב אותי לטובת אחרת, וכשהאהבה ביניהם נשברה, הוא חזר עלי.
מעולם לא היינו מאוהבים ומבחינתי לעולם לא נהיה. הוא היה כמו אח גדול בשבילי. אדם שאוכל לספר לו הכל. אדם שהציל אותי מאין-ספור ניסיונות להתאבד.
עד שהוא בוגד בי. הוא נעלם לתוך עצמו ולא נתן לי להגיע אליו, וזה לא שהוא מביא סיבה. או שהוא אומר מה עשית לא בסדר. הוא פשוט נעלם לתקופה מסוימת.
הייתי מבינה אם זה היה קורה רק לפעמים, או אם הייתה אזהרה, אבל זה כך כל הזמן. אני מספרת והוא פוגע.
כמו אב מכה. מגיע בדרך כלל שיכור ומתעלל. אך ברגעי הפיקחות הוא האדם המושלם בשבילך.
לשפוך את כל רגשותיך אליו , לראות אותו 'משתכר' ולוקח כל רגש שחלקת ומשמיד.
כל סיפור על אבא. שבאמת הכה. הוא מוחץ לצורת מחט דקה וארוכה, ונועץ בין סדקי החומה האחרונה, מגיע ללב לבי ופשוט משאיר אותה שם. ולא רק סיפורים כאלו. גם כל סטירה מצלצלת של אמא. כל פגיעה עמוקה. כל פעם שסבא הסתכל עלי כיצור לא רצוי והפעם שהוא קרא לי זונה.
הכל שם. דוקר ונכנס עמוק יותר ויותר כל פעימה. ומה שנשאר לבסוף זה כבר לא לב. זה רסיסי זכוכית אדומה-כחולה, מכוסים ברעל של תיעוב עצמי ושנאה כלפי העולם. רסיסים שמחכים למתי שהוא יחזור וינפץ אותם לחתיכות קטנות יותר.
והוא חוזר , כאילו כלום לא קרה ואני מספרת פחות ופחות, אני מספרת רק על מה שקורה בבית כרגע עם ההורים, על כל הריבים איתם. על זה שאין יותר מכות פיסיות, רק מבטים, הערות ופגיעות כאלו.
אני מספרת לו על המוסיקה, ועל האומנות. הדברים שחשובים לי.
ושוב פשוט מחכה שהוא ימצא משהו ויחדד אותו. שיביא את הפטיש שלו וימחץ אותי לקרקע.
מחכה להישבר עוד יותר.


תגובות (2)

וואו, קודם כל אני חייבת לומר שהכתיבה שלך מדהימה, נתת ניסוחים מדוייקים לרגשות שבערו בי משך תקופה ארוכה כל כך…
הזדהיתי עם הסיפור שלך והוא נגע ללבי,
אם את מרגישה ככה לגבי האדם הזה, אני חושבת שעשית בחירה נכונה כשהחלטת להפחית במשמעות של הדברים שאת מספרת לו… זה קשה כל כך להתמודד עם דבר כזה, במיוחד כשפותחים את הלב בפני מישהו והוא מתייחס לזה כאילו היה זה מובן מאליו שאת מספרת ומשתפת…
את מצטיירת בתור מישהי חזקה שעומדת בפני קשיים ולא נותנת להם לשבור אותך בקלות, ואני מעריכה ומעריצה אותך על כך…
אם תרצי אי פעם לדבר עם מישהו על כל דבר, אל תהססי לשלוח הודעה,
[email protected]
גם אם לא, אני רוצה לציין שוב שהכתיבה שלך מהממת, ואני מודה לך שבחרת לפרסם את היצירה הזאת.
3> נעמי.

26/12/2014 05:56

    תודה רבה, התגובה שלך ממש מרגשת אותי. הייתי בטוחה שלכתוב את זה יגרום לי להראות חלשה.
    זה משהו שכבר המון זמן אני חושבת לכתוב ופתאום אתמול בבום הצלחתי, לפחות בצורה שמבטאת חלק ממה שאני מרגישה.
    אני בנאדם די סגור, לכן אני לא יודעת כמה אני באמת אוכל לדבר איתך באימייל. אבל אני ממש מעריכה את ההצעה ואולי אני אכתוב:)
    תודה רבה

    26/12/2014 13:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך