נסיכה של שבת
כתבתי את זה בשפה מאד פשוטה כי התכוונתי לשים את זה בסיפורי ילדים.

רק ארבע מילים, זה הכל!!!

נסיכה של שבת 29/12/2013 881 צפיות 6 תגובות
כתבתי את זה בשפה מאד פשוטה כי התכוונתי לשים את זה בסיפורי ילדים.

בס"ד

רק ארבע מילים, זה הכל!!!

פעם, לפני שתים עשרה שנה, נולדה תינוקת מתוקה. קראו לה אורה.
ההורים שלה אהבו אותה יותר מכל אדם בעולם, אבל הייתה להם בעייה קטנה בלשון: בכל פעם שהם רצו להגיד משהו אחד- הלשון שלהם בטעות אמרה משהו אחר. וזה גרם לאורה להיות מאד מאד עצובה.
למשל, כשאורה הייתה בת שלוש ונפלה על היד וירד לה דם, אמא שלה רצתה לומר: "אוי מסכנה שלי, כל כך עצוב לי שכואב לך!" אבל בטעות היא אמרה: "למה את לא נזהרת?! בגלל זה נפלת!"
ואורה הייתה עצובה. היא חשבה שאמא שלה לא אוהבת אותה.
וכשהיא הייתה בת חמש, והכניסה את היד לתוך השקע של החשמל, אבא שלה רצה להגיד לה: "אורה שלי, אני אוהב אותך ופוחד שיהיה לך כואב!" אבל בטעות הוא אמר: "תוציאי הרגע את היד! אוי ואבוי אם תעשי את זה שוב!"
ואורה חשבה שאבא שלה לא אוהב אותה.
וכשהיא הייתה בת עשר ורצתה לצאת מהבית מאוחר בלילה, אבא ואמא שלה רצו לומר לה: "אורה, אנחנו אוהבים אותך ודואגים לך ולא רוצים שתיפגעי!" אבל בטעות הם אמרו: "ילדה קטנה לא מסתובבת ברחובות בשעות כאלה!"
ואורה חשבה שההורים שלה לא סומכים עליה.
בבית בספר כל הבנות אהבו את אורה, אבל היא מעולם לא ידעה את זה, כי גם לחברות של אורה הייתה בעייה כזאת בלשון.
אז למשל, כשטליה רצתה לומר לה: "אני אוהבת אותך!" היא אמרה: "החולצה שלך יפה."
אפילו למורות זה היה קורה.
למשל, כשהמורה רצתה לומר לה: "אני סומכת עליך!" היא אמרה בטעות: "את תהיי אחראית על התוכנית."
גם כשאחותה הקטנה נעמה רצתה להגיד לה: "את האחות הכי טובה בעולם!" היא אמרה בטעות: "המחברות שלך כאלה מסודרות!"
ככה זה כל יום, כבר שתים עשרה שנה.
עכשיו אורה כבר בת שתים עשרה. נערה מוכשרת, יפה, חכמה ורגישה. היא מסתובבת בעולם עצובה ובודדה מאד מאד, וחושבת שאף אחד לא אוהב אותה. היא מחכה ומחכה ומחכה. ילדה אבודה.
כל יום כשהשמש זורחת מתעוררת תקווה חדשה בליבה: אולי מישהו כן אוהב אותה בעולם הגדול הזה? אולי היא כן שווה?
אבל אמרו לי, עד מתי היא תוכל לחכות?
מתי תשמע אורה את ארבע המילים הטובות האלה, המילים שיתנו לה כח לחיות?
האם אי פעם תשמע אורה את המילים: "אורה, אנחנו אוהבים אותך" ???


תגובות (6)

בס"ד ובהשתדלותינו=)
מהמםם וכ"כ נכון (;

01/01/2014 09:19

בס"ד
!אני מאד מאד מודה לך

01/01/2014 15:34

גמני מכירה ילדה אחת שאף אחד לא אמר לה "אני אוהב אותך".
כנראה נצטרך ללמוד לחיות בלי זה.

20/08/2014 14:55

    בס"ד
    אולי, אבל זה קשה מאד. מגיע לכל אחת ואחד לשמוע את המילים האלו.
    ותודה רבה רבה לך על התגובה!! כבר שכחתי מהסיפור הזה!… מאד מאד שימחת אותי! שיהיה לך רק טוב!

    24/08/2014 03:02

אני דווקא חשבתי שהרעיון הוא שאנשים לא תמיד מצליחים להגיד מה שהם מרגישים באמת, אז הם אומרים דברים שמבטאים את זה ואז כבר אי אפשר להבין. אני לא חושבת שזה סיפור עצוב, כי אף אחד לא אמר לה שהוא אוהב אותה, אלא שזה סיור שמח כי זה מראה שבעצם הרבה אנשים אוהבים אותנו בלי ששמנו לב.
היו לך מקומות בהם הפרזת קצת בסימני הקריאה והשאלה. אחד מהם מספיק.

20/08/2014 15:01

    בס"ד
    תודה רבה לך על התגובה!! שימחת אותי!
    מה שכתבת בהתחלה-זה באמת הרעיון, אבל התכוונתי דווקא שזה כן יהיה עצוב, כי מסתובבים בעולם ילדים ואנשים כל כך אהובים, אבל בגלל שאף פעם לא אמרו להם את זה במילים ברורות, הם פשוט לא יודעים שאוהבים אותם. לא כל אחד יודע לפרש את הכוונה מאחורי מילים של אנשים. וזה הכאב הכי גדול, שהם יכולים כל החיים להסתובב על הרגשה רעה בזמן שאין כל סיבה בעצם כי הם הכי אהובים בעולם.
    אבל באמת אם רוצים להסתכל על זה באופטימיות זה יכול להיות גם סיפור שמח. ככה זה כל החיים, זה פשוט תלוי איך מסתכלים על הדברים.
    בנוגע לסימני קריאה ושאלה, הורדתי כמה. איך זה עכשיו בעינייך?
    שיהיה לך הרבה טוב!

    24/08/2014 03:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך