אין כמו ליטופים של אמא !!!
ואם תרצו, תראו שאת הסיפורון הקצרצר הזה אפשר גם לנתח בכמה דרכים.

רק ליטוף מאמא

30/06/2012 945 צפיות 5 תגובות
אין כמו ליטופים של אמא !!!
ואם תרצו, תראו שאת הסיפורון הקצרצר הזה אפשר גם לנתח בכמה דרכים.

כשהייתי קטן, אמא שלי הייתה אוהבת ללטף לי את השיער, ממש כאילו שהייתי חיית המחמד שלה.
כמו חיית מחמד – אני מאוד אהבתי את זה; ואף שלעולם לא אמרתי לה ללטף אותי, או משהו בסגנון, היא המשיכה עם זה, וכל פעם שעשתה את זה – הרגשתי הרגשה נעימה, של אהבה של אמא.

אפילו עד היום, כשאני כבר נער, אמא שלי לפעמים מוצאת את עצמה בלילה מדברת איתי ולפעמים מלטפת לי את השיער, כאילו שאני עדיין ילד קטן ועשרת השנים האלו לא חלפו אפילו.
אני, לא הפסקתי לאהוב את הליטוף הרך של אמא, ובכל פעם שהיא בוחשת את שיערי אני שוב מרגיש את האהבה שלה.

בתחילת החופש הגדול, הסתפרתי.
אבא שלי אמר לי שעכשיו, כשאני בוגר, אני צריך להראות כמו גבר.
והאם עכשיו, כאשר אמא שלי מוצאת את עצמה, מבלי לחשוב, מלטפת אותי ממש כמו פעם, ואני לא מרגיש את אותו הליטוף האמאי שאני מכיר – היא אוהבת אותי פחות?


תגובות (5)

חח שקראתי את הכותרת חשבתי שזה מאמי (mammi) לוווול..O_O

01/07/2012 01:09

חחחח גם אני ^
אין כמו חיבוק וליטוף מאמא , גם בגיל 16 וגם בגיל 45 חחחח

01/07/2012 02:38

אין כמו אמא…
גם אני אוהבת שאמא מלטפת אותי, אם כי מעולם לא הרגשתי כמו חיית מחמד…
ואמא שלך לא תאהב אותך פחות בגלל שהסתפרת, תסמוך עליי :)
דרך אגב, נחמד שחזרת לכתוב מדי פעם…

01/07/2012 05:33

סהר, כמו שאני מכיר אותך, אי אפשר שלא לאהוב אותך. אמא שלך אוהבת אותך כמו שתמיד אהבה. מה שכן – הסוף פשוט מדהים. פואנטה נפלאה.

01/07/2012 05:36

תודה לכולם, אבל השאלה הגדולה היא קצת שונה אם תנסו להתסכל על הסיפורון הזה בצורה אחרת, בצורה מנתחת יותר.

01/07/2012 10:54
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך