שומר נסתר

16/12/2019 504 צפיות תגובה אחת

שומר נסתר

על עיניה הרכיבה משקפי שמש שהסתירו את לחלוחית הדמעות,
גופה רעד מהתרגשות על אף שהיה זה יום סתווי שטוף שמש .
היא התקדמה בצעדים מדודים לעבר הרחוב שגרה חברתה, שאותה הכירה בחוג הכתיבה שלמדה שהציעה לה את עזרתה בהיבט אחר , כי מאז שנפרדה מבנה היחיד .חייה סובבו סביבו ולא יכלה לשחרר כפי שדובבו אותה בני המשפחה והחברים לעשות.
לא כך ציפתה שיקרה לילד שהיה ועדין משוש חייה שעבר הרבה משנולד לתוך זרועותיה המלאות ועתה ידיה ריקות כמדבר שומם .
ניתוחים חוזרים שיקום וימים ללא שינה ביישבה לידו בבית החולים.
בכול דרך דאגה לכל מחסורו שיהיה מאושר.
גם ימים שמחים ומאושרים ידעו שניהם מטיול משפחות לאילת ועד למילוי הבקשות הכי קטנות שגרמו לו לחייך.רצתה להמשיך לראותו גדל לחבק ולנשק אותו כל בוקר, להכין לו לארוחה שאהב, כחוט שני שנקרע מחובר היה לחיים.
בחיוך שובה קיבל את כל האהבה השופעת סביבו ,כשנפרד מהעולם דרך השירים שכותבת הוא חי בקרבה .
*********
חברתה אישה כבת גילה עם ניסיון וידע רב במגוון תחומים ,קיבלה פנייה בסבר פנים יפות ולאחר ששתו קפה ושוחחו על ענייני היום נתנה לה עט ומחברת בו בזמן שידיה רעדו קמעה. האם באמת תקבל את המסר שציפתה ותרגיש בנוכחותו של המלאך השומר עלייה. האם עלייה לשחרר אותו שימצא מנוחה .
ליבה החסיר פעימה שקיבלה את המסר הנאמר שאהב להיות הבן שלה היא אמו שלו בכול מקום והוא נמצא אייתה בכל שנייה ושומר עלייה מכל , היא מילאה עבורו את מכסת האהבה שלה היה זקוק שבחר להיוולד לחייה ובחר ללכת… על מנת שהסובבים אותו לא יסבלו.
גופה לא הפסיק לרעוד על אף שהייתה עלייה שמיכה והדמעות הרטיבו את פנייה כמטר של גשם דף המחברת נשאר ריק .בחזרה הביתה ביישבה במונית ובשכבה לישון לא הפסיקו המילים מלהדהד בראשה.
ולאור הבוקר התעוררה לתוך המציאות שלה והרי היא יודעת וחשה שיש מי שומר עליה ולא מרפה לרגע.


תגובות (1)

זה מהמם

16/12/2019 22:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך