Thinkfast
אוקיי אני קטנונית אני מגעילה אני מדברת בשפה גסה. וכל זה לא מעניין אותי. נמאס לי ממנו, נמאס לי מאנשים שגורמים לי לרצות לחנוק אותם. אידיוטים. אני פשוט שונאת את היום הזה, שאם לחשוב על האמת היה יכול פשוט להיות משעמם ורגיל. אני מעדיפה כבר שעמום רגיל. זה עדיף מהכעס הזה כרגע, ומהבנות דוחות אחרות.

שונאת אותך

Thinkfast 06/08/2014 787 צפיות 12 תגובות
אוקיי אני קטנונית אני מגעילה אני מדברת בשפה גסה. וכל זה לא מעניין אותי. נמאס לי ממנו, נמאס לי מאנשים שגורמים לי לרצות לחנוק אותם. אידיוטים. אני פשוט שונאת את היום הזה, שאם לחשוב על האמת היה יכול פשוט להיות משעמם ורגיל. אני מעדיפה כבר שעמום רגיל. זה עדיף מהכעס הזה כרגע, ומהבנות דוחות אחרות.

אני רק מקווה שיום אחד, כל עצם קיום שלך בעולם וביקום בכלל תמחק.
אני מקווה שזה יהיה קרוב. אתה אידיוט, רגשן, מטומטם, אתה יודע את זה? לא, אתה מאכיל את עצמך בשקרים. אתה לא כמוני, אתה לא מודע לכמויות הטיפשות שלך.
אני מקווה שתיכחד, שתתייסר, שתכאב. נמאס לי ממך. אתה אידיוט כל כך, יותר ממני.
אתה יודע מה עשית? הרסת יום שלם. בגללך אני מפורקת מעצבים עכשיו שהתגברו בזכות ילדים קטנים וטיפשיים. אבל אתה התחלת את זה, נכון? אולי לא הייתי מגיעה למצב הזה בגללך. אני שונאת אותך.
רק לפני כמה שעות הרגשתי רגשות אשם, רצון להתנצל, אבל עכשיו? לא. עכשיו רק שנאה. רק כעס. רק ההבנה שאני לא צריכה להתנצל ולהרגיש אשמה כי זה לא יעזור לי בכלום. אתה ממילא אידיוט.
אז קח את המילים הללו, את המילים המזוויעות, הדלות והריקנות הללו ותמלא אותם בכאב שלך. ובשמחה שלי.
דפוק אחד.
בשנאה רבה, ובתקוות נגוזות לקראת השנה החדשה,
אני. זו שאתה חשבת ששנאה אותך כל הזמן, אבל עכשיו באמת שונאת אותך.


תגובות (12)

וואו… איזה פריקה .
כנראה שהוא ממש דפוק אה ?
אם בא לך לדבר עם מישהו את מוזמנת לדבר איתי :)

06/08/2014 20:17

    אולי הוא ממש דפוק ואולי אני ממש עצבנית. תודה.

    06/08/2014 20:21

ואו, את נשמעת ממש כמוני אחרי מריבה עם מישהו…
התסכול והעצבים, אני מכירה את התחושות האלו.

~לא יודעת מה קרה, אבל אם זה עוזר ~חיבוק וירטואלי~

06/08/2014 20:23

    ~גם ממני~

    06/08/2014 20:26

    תודה לכן ♥

    06/08/2014 20:32

יואו זה כלכך בול מה שאני מרגישה כלפי מישהו אחד.
במיוחד הקטע האחרון:
אני. זו שאתה חשבת ששנאה אותך כל הזמן, אבל עכשיו באמת שונאת אותך.
———-
אני יכולה להבין. דפוק שכמותו.

06/08/2014 20:57

מוריו סאמה!
אני יודעת שאותו הילד שאת מדברת עליו, גורם לרצות לרסק לו פומפיה מרוב עצבים, ומה שאת אמרת פה הרגע ממש נכון לגביו, אבל את לא אשמה, הוא זה שאשם, נכון?

06/08/2014 21:23

    אוריו♥♥

    07/08/2014 11:34

מוריייייי

06/08/2014 21:28

    חרא זה מחק לי את התגובה.
    אז אני אשחזר-
    כנראה שלא רק את נפלת על זבלים.
    פשוט אל תתני לו במה ויחס.
    אני צריכה אותך רגועה 3>

    06/08/2014 21:30

    אני בסדר עכשיו, שוחחתי עם אמא שלי בלילה וזה ממש עזר לי. תודה♥

    07/08/2014 11:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך