אשמח לשמוע תגובות⁦❤️⁩

שונאת את הטכנולגיה

03/01/2020 413 צפיות תגובה אחת
אשמח לשמוע תגובות⁦❤️⁩

הטכולנולוגיה מתפתחת נכון אפשר להיות יותר צעירים אבל לא להימנע מהזדקנות
אפשר לחיות הרבה זמן אך לא באמת לחיות ..
אפשר להימנע להרגיש דברים אבל לא למנוע רגשות…
אי אפשר למנוע התאהבות או שברון לב …
אי אפשר להחזיר זמן אחורה או להתקדם קדימה בזמן או להחזיר משהו שהלך ולא יחזור..
הדבר הכי עצוב שכרגע קורה הוא שאנחנו מתעסקים בטכנולוגיה ולא זורמים עם החיים כמו שהם אנחנו עסוקים בלצלם רגעים במקום להנות מהם..
מתעסקים במה אחרים יחשבו על כל דבר שנקנה מה הוא יגיד לי ומה היא תגיד לי
כל כך מגעיל לחיות ככה חיים אני נטולת טכנולוגיה נמנעת כמה שפחות אין לי אינסטגרם ,אין לי טוויטר ולא פייסבוק אבל כשאני בסביבה של אנשים אני רואה אנשים חווים ככה את החיים שלהם.
את האפליקציות אינסטגרם ,פייסבוק תמחקו ותזרקו את הטלפון לפח סתם בצחוק תנסו לתקשר ,לדבר,לצחוק מבלי לראות סרטון מטומטם ,תרקדו סתם כי בא לכם אל תדפקו חשבון ,תהיו אתם אל תהיו מזויפים ,תעזרו אחד לשני ,תהיו אנושים תתאהבו,תינשמו אויר ,תהיו מסטולים מבלי לעשן או לשתות דברים שבסוף הורגים אותנו כי בסוף אנחנו מכונה ושום מכונה לא תימנע מלהתקלקל כל מכונה מתיישנת ,תפסיקו להיות סגורים בעולם שלכם עם האוזניות תעשו לעצמכם אתגר בלי טלפון ובלי אוזניות יום שלם ואל תימנעו את עצמכם מלדבר עם אנשים זרים הם לא נושכים תשאלו שאלה ותתחילו לדבר כי זה מגעיל לראות עולם שלם בתוך מסכים ,תטיילו,תשחקו עם אחים ואחיות תקדישו זמן למשפחה וחברים כי זה לא יחזור,ותפסיקו לשפוט ולרכל תסתכלו על עצמכם קודם כל ואז על אחרים תחפשו מה לשפר בכם ואז באחרים.

,תתחילו לחיות את החיים עכשיו!!!!!
כי הטכנולוגיה לא מונעת את הגורל ואת הסוף של החיים שלכם ושלי⁦☺️⁩ …


תגובות (1)

וואו זה כל כך נכון מסכימה עם כל מילה

08/01/2020 11:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך